Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Pony skift
Forfatter: 
Dato:  27-07-2014 22:49

Hej H Ænder

har virkeligt brug for hjælp nu

 

Jeg skal skifte fra min elskede halvpart og over på en større pony. Min halvpart er den bedste, sjoveste og mest hyperaktive pony i verden og det blir så svært at skifte

 

Hver gang jeg tænker på det er jeg lige ved at græde og gør det nogle gange for jeg kommer til at savne ham forfærdeligt

 

Den anden pony som jo også er meget sød og han står i boksen ved siden af så jeg kommer til at se ham (altså halvparten) stort set hver gang jeg er i stalden.

 

Jeg ved der er nogle der har været i samme sted og hvis i har gode råd, eller ting der kan gøre det nemmere så ønskes de meget


Mvh. Mathilde, Snipsen og Guffe

 

Money cant by happiness, but it can by horses

- Which is pretty much the same thing


1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-07-2014 23:58

Giv dig tid til at lære den nye pony at kende og accepter, at du ikke bare kan beslutte dig for at elske den nye pony, ligesom du ikke kan beslutte at holde op med at elske den gamle.

 

Lad være med at fokusere på hvor god den pony du red før var og sammenligne den med den nye - for den nye kan helt sikkert ikke leve op til at det, som den du red før kunne. Brug i stedet tiden på at finde ud af hvad den nye kan, og hvilken personlighed den har. For selvom du ikke har "det" med den nye pony som du havde med den gamle, så kan den nye ofte byde på nye spændende og sjove oplevelser som du aldrig ville have fået med den gamle.

 

Faktisk er det lidt som at flytte til en ny by og møde en ny ven - det tager tid, og der er jo ingen der siger, at man ikke kan snakke med sin gamle ven stadigvæk.

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider