Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hjælp til hestenettet :)
Forfatter: 
Dato:  28-04-2014 17:06

Hej :)

 

Jeg er en ung kvinde på 25år jeg har redet i 14år af mit liv, selv haft hest, redet stævner og alt hvad der ellers hører sig til at have hest :) Dog har jeg valgt en periode af mit liv ikke at have hest og prøve noget andet, derfor har jeg ikke redet fast siden 10.klasse. Nu ønsker jeg dog inderligt at ride igen og søger en part eller noget lignende nær Århus hvor jeg bor.

Kan man oprette en søgeprofil, hvor folk med heste kan kontakte mig, eller er det kun muligt at jeg skal kontakte dem med heste når de har oprettet en annonce?

Derudover modtager jeg meget gerne gode råd, hvis nogle af forslag til hvor jeg kan komme i gang med at ride igen (jeg er en smule rusten, men regner med hurtigt at komme efter det igen).

 

På forhånd tak til alle der gider svare :)

 

Mvh Rikke

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det kan man
Forfatter: 
Dato:  28-04-2014 19:20

Ja man kan oprette en søgeprofil herinde. Du skal ind under marked og så ligger det derinde et sted. Beklager jeg ikke kan forklare det bedre, men jeg havde også svært ved at finde ud af det først. Fandt dog en guide herinde et sted, så prøv at søge på det.

 

Jeg fik rigtig mange henvendelser, også mange der slet ikke passede kriterierne. God jagt.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Ønskeprofil
Forfatter: 
Dato:  28-04-2014 20:58

Du skal oprette en ønskeprofil, du kan finde en vejledning her.

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider