Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Procentklasser...
Forfatter: 
Dato:  18-04-2014 11:03

Halløj

 

hvis man starter en procentklasse, må man så starte 2 gange på samme hest i forskellige programmer i samme klasse?

F.eks. man melder til en procentklasse for LA1-3, må man så starte en LA1 og LA3 i denne klasse, på samme hest.




Mvh
Poeten


Part søges i Lyngby... kig min profil
...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det må du godt
Forfatter: 
Dato:  18-04-2014 11:36

Det har jeg set flere tilfælde af ryttere der gør. Senest vandt en af vores venners pony med 71,4% (LA2) og blev nummer 2 med 69,5 (LA1) i samme procentklasse.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeps....
Forfatter: 
Dato:  18-04-2014 12:32

Faktisk plejer stævnearrangørene i D12 at skrive, at man SKAL starte to forskellige programmer, og ikke må starte fx LC1 to gange i samme procentklasse.

 

Et af de stævner jeg er meldt til, har to LA1-3 procentklasser efter hinanden, hvilket er en fordel for mig, da min den yngste ikke er helt stabil til LA2, men fint kan gå LA1.

Så han bliver meldt til i to på hinanden følgende LA1-3 procentklasser, og skal så gå LA1 i de to adskilte klasser.

 

mvh Charlotte

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift..
Forfatter: 
Dato:  18-04-2014 14:57

Hvis stævnearrangøren åbner for at man må starte 2 gange, så ja. Ifølge reglementet må ekvipagen bare ikke starte det samme program 2 gange, men det er op til stævnearrangøren at bestemme om man må starte 2 gange og om man i så fald kan opnå 2 placeringer.

 


Hilsen Nina



R.I.P. Bøgelys Capri 2. juni 1998 - 23. oktober 2013

Betty 22.04.1994-30.08.2010

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider