Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hundeluftning i stormen
Forfatter: 
Dato:  06-12-2013 00:59

Øv... jeg synes da bare slet ikke det er fedt at lufte hund i det her vejr. Men på trods af at politiet fraråder al udgang, så skal dyret jo ud. Her til aften foregik det med cykelhjelm, men jeg var da bestemt ikke tryg ved situationen. Hvad gør I andre? Jeg bor på en mindre villavej, hvor der indtil nu ligger tagsten, tagplader og diverse andre ting og flyder. Er der mon nogle forholdsregler man kan tage, som jeg ikke har overvejet?

 

Og ja... jeg er en kylling. I know..


*** Hilsen Mette ***


* Trailerlæsning tilbydes i Nordjylland. Se profil for info *




0
0
Svar på denne tråd
 
 hundeluftning
Forfatter: 
Dato:  06-12-2013 02:08

Min hund kom ud i haven og ind med det samme igen. Min hund bryder sig ikke om stormvejret, så hun gik lige ud og gjorde det hun skulle og kom ind igen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  06-12-2013 02:29

Tror ikke det er for sjov at politiet fraråder al udgang..

Med al respekt for at hunde er vanedyr, kunne det så tænkes at vuffer kunne nøjes med at få tisset af i haven/lige ude for døren, denne ene dag?

Det havde jeg nok valgt at gøre, ingen grund til at risikere hverken dit eget eller din hunds liv..

 

Jeg havde nok givet vuffer en laaang gåtur tidligt på dagen, før al stormen kom, så den ikke helt skulle undvære :)


Mvh. Sophie (:

2
0
Svar på denne tråd
 
 Lufte hund i stormen
Forfatter: 
Dato:  06-12-2013 05:37

Vores hund fik en rigtig lang tur, inden Bodil tog fat.

 

I dette blæsevejr må han blive i haven og når det er sikkert at gå ud igen, får han en rigtig lang tur.

 

Vi skal ikke risikere noget


Hilsen Anne





Jeg vil ikke komme til livets afslutning, og finde ud af at jeg kun har levet det i sin fulde længde. Jeg vil også have levet det i sin fulde bredde.

2
0
Svar på denne tråd
 
 Blæsevejr
Forfatter: 
Dato:  06-12-2013 07:42

Vi ligger lidt i læ af en bakke og en skov, men vi holdt os opdateret på dmi i forhold til den aktuelle vind. Hestene kom ind 16.30 inden det rigtig tog fat og så ordnede jeg stald og luftede hund hen ad kl. 20 da det værste var ovre her + igen lidt før midnat. Ingen grund til at gå ud når det er allerværst.

 

Det værste der skete her, var en havestol i bambus som væltede...


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  06-12-2013 08:42

Jeg lufter ikke hund i dette vejr. I går nåede vi kun en lille tur om morgenen og i dag venter jeg til stormen har lagt sig. Hvis de ellers bliver aktiveret på anden vis, kan mine holde sagtens klare sig.


Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 luftning
Forfatter: 
Dato:  06-12-2013 08:49

Ja, jeg luftede ham godt nok også kun i haven. Desværre er mit stakit blæst ned, så jeg måtte gå med ham ud, så han ikke kunne stikke af. Men selv i haven lå der løse tagdele, så det var absolut ikke nogen tryg oplevelse. Heldigvis hader hunden uvejr, så han fik ret hurtigt ordnet det han skulle. Han får en længere tur i dag når stormen er stilnet mere af.

Pyh... godt man trods alt ikke bor i byen et af de steder, hvor gaderne er totalt oversvømmet, eller hvor risikoen for tagsten er endnu større...


*** Hilsen Mette ***


* Trailerlæsning tilbydes i Nordjylland. Se profil for info *




0
0
Svar på denne tråd
 
 to minutter
Forfatter: 
Dato:  06-12-2013 10:09

mine luftes 2 minutter, eller præcis til de har lavet det de skal og så IND igen

 



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej hej
Forfatter: 
Dato:  06-12-2013 10:15

I går aftes kom vores 2 bare ud i haven, men her til morgen var vi på vores normale tur.

Det er ude på en åben mark væk fra læbælter.

Men er du da vimmer der var stadig liv i hende Bodil så turen tog lidt længer end normalt for da vi skulle tilbage gik det i mod vinden. Det var ikke helt nemt hele vejen.

Jeg tror mine to tosser syntes det var hyggeligt at komme ud igen.



Nu med Robotool´s Qira

Den dejligste hest

for mig

 


 

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider