Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 København - inspiration
Forfatter: 
Dato:  05-11-2013 09:03

Hej alle Hn'er.

 

Da min kæreste og jeg skal en tur til Kbh. i slutningen af denne måned, kunne vi godt bruge inspiration til hvad vi kan give os til om aftenen...

 

Vi har allerede planlagt en tur i tivoli fredag aften, for at se julelysene og sådan, men vi mangler at fylde torsdag og lørdag aften ud :)

 

Så kom endelig med alle jeres idéer, og hvis der er noget man ellers bare skal prøve, når man er i staden, evt. gode spisesteder?

Vi har allerede et besøg hos Mette Blosterberg og la glass, en tur på strøget, se de kongelige stalde, visit carlsberg, planetariet, zoo, nordisk film og den blå planet på programmet.


Vi har med vilje valgt ting som rundetårnet, den lille havfrue og ting i den dur fra, eftersom vi allerede har set det :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 brunch sted
Forfatter: 
Dato:  05-11-2013 09:12

posthuset i Købmagergade dvs tæt på Illum har et restaurent på toppen med en dejlig udsigt over byen og prisen er fair. Så spis brunch der lørdag er mit forslag.....

 

Nyhavn burde også være lidt pyntet sidst på måneden......

Christiania hvis i er til det kunne være et besøg værd

Den sorte diamant

 

 

 

Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Comedy Zoo
Forfatter: 
Dato:  05-11-2013 11:10

I kan tage i Comedy Zoo.

 

De har for det meste nogle tilbud på både middag og "show". www.fbi.dk/comedy- zoo?gclid=CKyN8bCzzboC...cAod9xsALQ

 


Sofie Katrine :-P

Med den smukke Ul Verdicchio

 

 

My Horse is only scared of 2 things; Things that moves, and things that don't!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kan godt lide
Forfatter: 
Dato:  05-11-2013 22:26

arbejdermuseet, hyggeligt og i kan lige få en kaffe og kiksekage med på vejen :)

 

Københavns bymuseum.

 

Ellers se hvad der er af arrangementer i københavn de dage i er der, dt ksn i søge på nettet.

 



Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider