Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hjælp! Ansøgning til kvote 2
Forfatter: 
Dato:  29-03-2012 11:39

Jeg har søgt kvote 2 på københavns universitet, og på syddansk universitet.

 

Nu har jeg lige modtaget en mail fra syddansk, om at de mangler mine standpunktskarakterer (inkl. niveauer) eller mit eksamensbevis.

 

Hvordan i alverden får jeg sendt det til dem...?

 

Mit eksamens bevis har jeg jo ikke endnu, da jeg først er færdig til sommer....

 

Søger virkelig hjælp, da det er super vigtigt de får de her ting, ellers er min ansøgning annuleret...


Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg synes du
Forfatter: 
Dato:  29-03-2012 12:17

skal ringe til dem og høre dem ad. Hvis du først for dit eksamensbevis til sommer, burde de også kunne vente :-)



Mvh Renée H
 
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvorfor har du søgt kvote 2?
Forfatter: 
Dato:  29-03-2012 12:26

når du ikke er færdig med din adgangsgivende eksamen endnu er det da langt oftere lettest bare at søge kvote 1.

 

dine standpunktskaraktere kan din skole sikkert skrive ud til dig på officielt papir. Det er da normen i hvert tilfælde.

 





Med venstre hånd
Line

 

Bordercoliie hvalpe sælges: tre styk tre farvede hanner og to sorte og hvide tæver. født 8/2-2012. Se mere på http://gribskov-bordercollie.dk/

 

http://linebergmann.dk/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det ville da være dumt
Forfatter: 
Dato:  29-03-2012 12:28

ikke at søge kvote 2.

 

Kvote 2 kan man ikke kun søge, hvis man har afsluttet sin adgangsgivende eksamen.

 

Kvote 2 tager hensyn til andre ting end ens karakter, kvote 1 tager kun hensyn til ens karakter.

 

Hvis de vurdere at man ikke falder under kvote 2, så sender de automatisk ens ansøgning videre til kvote 1.


Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg synes normalvis
Forfatter: 
Dato:  29-03-2012 12:37

det er sjældet man har nået at samle point nok til at komme i betragtning til kvote to førend man har afsluttet sin adgangsgivende eksamen, dette gælder jo specielt gymnasieelever på 18 år.

 

Jeg ved ikke hvor gammel du er, hvad du læser etc. Men det er helt rigtigt at har du samlet point før du startede på din adgangsgivende eksamen og iøvrigt er nervøs for ikke at have fået høje nok karaktere så ville det være dumt ikke at søge kvote to. Så vidt jeg ved er det alle kvote 2'ere der prøves i kvote 1 først og vel også en af grundene til at det er så vigtigt med dine karaktere.

 





Med venstre hånd
Line

 

Bordercoliie hvalpe sælges: tre styk tre farvede hanner og to sorte og hvide tæver. født 8/2-2012. Se mere på http://gribskov-bordercollie.dk/

 

http://linebergmann.dk/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kvote 2
Forfatter: 
Dato:  29-03-2012 12:50

Står der ikke, at de skal have dem senest en eller anden dato, der ligger efter dine afsluttende eksaminer?

 

Jeg synes, det var noget i den retning, da jeg søgte kvote 2 for nogle år siden.

 

Mvh Jean

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ring og spørg
Forfatter: 
Dato:  29-03-2012 12:53

Det allernemmeste er jo, at kontakte SDU og spørge, hvad du skal gøre eftersom du ikke er færdig endnu. Så får du det rigtige svar - første gang.


... sagde Randi

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  29-03-2012 16:31

Hvorfor er du spørger herinde, i stedet for at ringe SDU op?! Eller KOT???





Det regner på den gode og det regner på den onde, men mest den gode - for den onde har stjålet hans paraply



~*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalala
Forfatter: 
Dato:  29-03-2012 19:21

Line (Calano): På SDU bliver kvote 2 ansøgere udvalgt på baggrund af en test, så en ansøger der lige har afsluttet gymnasiet kan sagtens blive optaget der. Desuden er der af hvad jeg ved ikke længere noget der hedder "at samle point"...


Cikorie

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-03-2012 19:47

Jeg søgte ind på kvote 2 sidste år (også på SDU), og jeg eftersendte blot mine sidste eksamenskaraterer, da jeg fik dem.

Jeg havde taget en HF, men manglede lige et par fag. Så jeg sendte mit HF eksamensbevis ind + de andre eksamensbeviser jeg havde (HHX-fagpakke, sprogkursus-bevis mv).

Jeg søgte ind på kvote 2 på trods af, at mit gennemsnit fra HF var langt over det, som det skulle være. Jeg ville gerne have, at de tog hensyn til alt det andet, jeg havde med i "bagagen".



Sascha


Sani Cheval & Halimah Bint Ibriiz OX





Fotografering tilbydes. Se min hjemmeside:


sh-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Karaktere fra...
Forfatter: 
Dato:  29-03-2012 20:37

...udannelser inkl niveauer ligger vel på elevplan.dk!?

 

Mon ikk de kan bruge det du kan hente ud derindefra!?

 

Bare en løs tanke!

 

Lene


SÆLGES:

ERDH Malou Ask ifol med BH Zack ultimo maj, og Sunny Girl-F ifol med T.Temptation.

Desuden er Malous De Noir-datter, 2 år (helsøster til bronzemedaljehoppe) til salg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-03-2012 23:24

Der er ikke noget der hedder at samle point ind i dag. Man skal enten til en test, interview eller andet.

 

Og du skal bare kontakte SDU og sige, at du eftersender dine karakterer, da du jo ikke har dem endnu. Det må man gerne.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har
Forfatter: 
Dato:  01-04-2012 14:01

os søgt kvote 2 og bare skrevet på min ansøgning at mine eksamenskarakterer bliver eftersendt inden 5. juli tror jeg, jeg skrev´...

Jeg skal først i gang med eksamenerne nu her om en lille måned og ansøgningsfristen var den 15. marts.

 

 

 


Lizamuhtella
Jeg har ik sort humor, men farvet humør ;-D
Den glade ejer af:

Þrymur, Gufa og Litfari

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider