Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 hvad ville i gøre
Forfatter: 
Dato:  20-01-2011 18:25

Hejsa


Jeg har en søn som under aftensmaden faldt ned af stolen og ned i kanten af en radiator.

Han har fået en skramme under hagen og på overarmen tæt ved kravebenet. efter styrtede klagede han en del over ondt i armen men klager ikke nu. han er en hårdfør type som ikke klager hvis han har ondt og derfor kan jeg ikke finde ud af om han skal forbi skadestuen eller ej.


Jeg er nok lidt af en pylremor men ved squ ikk hvad jeg skal gøre

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor gammel
Forfatter: 
Dato:  20-01-2011 19:10

er han ?

Jeg ville prøve at undersøge ham selv, få ham til at løfte armen, trykke på armen både hvor den ramte radiatoren og over og under stedet.

Ofte kan børn lave stunts, hvor vi andre ville slå os alvorligt, men de får bare et blåt mærke efter slaget.

Kan han bruge armen ville jeg nok vælge at se tiden an.


Held og lykke med ham og god bedring.


COOPER OX

SE HAM PÅ

araberhingst.dk


Ox hingsteplag sælges ,2 år, super temperament

0
0
Svar på denne tråd
 
 Børn..
Forfatter: 
Dato:  20-01-2011 20:11

Hvor uheldigt, at han lige væltede ind i en radiator God bedring til ham.


De gange jeg har set børn med brækkede arme, så har de simpelthen ladet være med, at bruge den arm. Alt foregik med den anden arm. Så prøv feks, at kaste en bold til ham og se om han griber den.



Klipning tilbydes på Bornholm.


Man bliver ikke større af, at gøre andre mindre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm....
Forfatter: 
Dato:  20-01-2011 21:34

hmmm, jeg ville nok tage en tur ind forbi skadestuen, bare for en sikkerheds skyld. Børns knogler brækker anderledes end voksnes, og jeg har oplevet et barn gå rundt med et brækket ben ret længe inden det blev opdaget. Hellere køre en gang for meget end en gang for lidt. Det er jo lidt svært for os at vurdere hvor voldsomt faldet var, så følg din egen fornemmelse. Det er ok at være lidt pylret


Kristine og Filip

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider