Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 råd til tynd ørkenrotte
Forfatter: 
Dato:  08-04-2010 08:45

Her har vi to ørkenrotter. De har bot sammen i over et år nu, men har aldrig fået unger.

Nu har jeg den vane altid at tjekke alle dyrene hver morgen, men normalt rører jeg ikke ved rotterne (er ikke så glad for dem). det gjorde jeg så i dag, og bemærket at hunnen er meget tynd i forhold til hannen. Hun virker frisk og suser rundt og spiser gerne, men jeg syntes hun er meget for tynd. (jeg kan "få fat" om rygsøjlen med fingrene).

Hvad kan jeg give hende så jeg kan fede hende lidt op?

Her tænker jeg måske solsikkekerner eller paranødder, andet?


Hun er desuden 3 år gammel (efter det vi fik at vide da vi fik hende).

De får desuden deres almindelig foder og grønt dagligt.


Fjordhest er bedst.


Mor til Naia født d 4-1-06


Billige DAM /Gjøl trolde købes!!! Skal være originale. i størrelsen fra 9- 16 cm. Gerne med tøj.





0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-04-2010 10:44

Gnavere kan også have orm - måske du skulle forhøre dig ved dyrlægen om den mulighed.



Hilsen

Askepot



0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg ved...
Forfatter: 
Dato:  08-04-2010 11:53

de tager på af solsikkekerner og jordnødder... Men ring og spørg dyrlægen, det koster jo ikke noget at spørge dem til råds.


Held og lykke med hende


Sagde Louise

Ejer af Tumi fra Hestehaven (islænder)

http://www.pony-sjov.dk





0
0
Svar på denne tråd
 
 Ørkenrotter
Forfatter: 
Dato:  08-04-2010 13:09

Ørkenrotter skal have animalsk protein, fx melorme. De kan købes i dyrehandlere....


Taget i betragtning af at rotten er over et år gammel, så har hun nok brug for lidt ekstra, hun er trods alt ved at være gammel. Melorme, solsikkefrø, paranødder og den slags kan måske hjælpe, men du skal nok være forberedt på, at hun ikke har så langt igen....




Nu med Painters Aleks!


RIP

Another Decor


15/5-91 - 12/1-10


Elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd
 
 så er alt
Forfatter: 
Dato:  08-04-2010 21:04

indkøbt, dog er ingen af rotterne synderlige interesserede i melormene, hverken levende eller døde..


HVIS nu det går helt galt.. er det så muligt på hurtig og human vis at aflive rotten selv? Jeg ved godt jeg bare kan tage den til dyrlægen, men syntes det er rimelig voldsomt at give et så lille dyr to sprøjter.


Fjordhest er bedst.


Mor til Naia født d 4-1-06


Billige DAM /Gjøl trolde købes!!! Skal være originale. i størrelsen fra 9- 16 cm. Gerne med tøj.





0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider