Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Vidner til mishandling (LUND)
Forfatter: 
Dato:  13-10-2009 01:32

Jeg har netop set dokumentaren "vidner til mishandling", hvor man til sidst ser et klip af en ganske hysterisk ung tina lund, der sparker hul i siden på Lucky punch. Men da jeg ikke selv var ret gammel da udsendelsen blev sendt i tv, så jeg kunne godt tænke mig at hører om der måske er nogen kan huske lidt mere, ved om der var nogen reaktion fra lund familien efter viste klip var i tv ?


Så vidt jeg har fået fortalt er det samme sket siden hen ?



OBS.
"dette er ikke en tilsvinings tråd"



http://www.trendgirl.dk/ven/97122/


Shop Gratis, det virker :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 glem det
Forfatter: 
Dato:  13-10-2009 02:29

Hvis alle teenager piger der har overreageret på deres hest skulle høre for det 10 år efter, så fik man godt nok travlt, på tal det når det sker og så må det være det.

Det kan jo ikke passe at fordi man er kommet langt i sin sport og er kendt, skal en gammel sag hives frem igen og igen.

det er ikke ok at være være for hård ved sin pony/hest uanset alder, men det sker stadig og med forældres og træners viden. tag fat i dem, der gør det nu, det andet kan du jo ikke ændre.

for desværre er hverken pisk eller spore, hjælper hos hovedeparten af teenager springrytter, hvis det er det vil jeg nødigt hjælpes


Hvornår har du lavet en foderplan til dine børn

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis det ikke er
Forfatter: 
Dato:  13-10-2009 09:19

en tilsviningstråd, hvorfor så begynde at spørge ind til at du har hørt det er sket igen?!


Jeg kan ikke huske om der skete noget specielt overfor Lund i den sammenhæng.


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  13-10-2009 09:28

Usympatisk tråd.


Usympatisk at nogen teenager - slår,tjatter,

råber i stalden og knalder hælene i siden af hesten i opdragelsens navn.


Hvad er værst?


Sladder - er det ok?


Kan du sige dig fri?




Hilsen fra Pony-mor.


Livet er for kort til -

Ikke at vælge sine kampe med omhu.




0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu må i sku holde op
Forfatter: 
Dato:  13-10-2009 20:16

NU må i sku holde op, jeg har lige genset en dokumentar, og bliver nysgerrig... det er vel meget normalt.. Om sagen er gammel eller ej, er vel ligemeget!

Var det sket igår, var det så ok at jeg oprettede et emne om det??? det ændre da ingenting..


ang. det at det ikke er en svine-tråd!
JEg mener at have set et billede i en tråd her på HN hvor hun rider på lanthanid (mener jeg) hvor der også er "hugget" hul..

Jeg ønsker bare info om det jeg spørger om og ser mig helst fri for indlæg som "Tina er en dyreplager", " jeg kan ikke lide hende" derfor skrev jeg den sidste linie i mit indlæg...

Og ved ikke noget om selve sagen, syntes jeg ikke det er relevant at i skriver i tråden...



http://www.trendgirl.dk/ven/97122/


Shop Gratis, det virker :-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider