Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Din mad er i fare - Codex Alimentarius
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 01:35

Hvor mange herinde har hørt om Codex Alimentarius?

Hvor mange ved, at Codex Alimentarius komiteen hører under FN, og har til formål at regulere og kontrollere fødevareområdet GLOBALT?


Jeg finder det temmelig alarmerende:


At Danmark har tilsluttet sig Codex Alimentarius, som bl.a har til formål at gøre en stor del af vitaminer, mineraler og kosttilskud illegale, eller - for de få der er tilladte - at nedsætte de maksimale tilladte doser af vitaminer og mineraler i de enkelte præparater til et niveau, hvor de ingen effekt har.


At der indføres en lov om, at SAMTLIGE produktionsdyr verden over SKAL behandles med væksthormoner - dette gælder også for økologisk produktion.


At der indføres krav om, at alle fødevarer skal bestråles med den hensigt at udrydde bakterier/insekter m.v. Og ja, vi taler om radioaktiv betråling af fødevarer. Igen gælder dette alle fødevarer, også de økologiske.


At syv ud af ni yderst giftige pesticider, der hidtil har været forbudte pga deres påviste, ødelæggende effekt på den menneskelige organisme, legaliseres og må anvendes i fødevareproduktion.


At 97% af verdens befolkning vil blive underlagt reglerne i Codex Alimentarius. De fleste aner ikke engang, at Codex eksisterer!


At EU har besluttet at justere lovgivning på fødevareområdet så den overholder anvisningerne fra Codex.


At de lande, der ikke følger Codex' retningslinier, vil blive udsat for sanktioner via at blive "blacklistet" af WTO.


At Danmark sidder på en fremtrædende post i Codex Alimentarius komiteen.


At næsten ingen kender til en lovgivning, der globalt vil få uoverskuelige konsekvenser for vores sundhed og vores frihed til selv at vælge, hvad vi vil putte i munden.

Snart er alternative muligheder som økologisk fødevareproduktion og biodynamisk dyrkede fødevaer en saga blot.







Opstaldning i Børkop, Andkær eller Vinding søges!

Kontakt mig venligst på PB, hvis du kan hjælpe...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Og så vil jeg godt beklage....
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 02:11

at jeg ikke har været en flittig elev, der selvfølgelig har sine kildehenvisnnger i orden.


Men jeg kan garantere, at man via en google-søgning på Codex Alimenentarius, vil finde masser af information - bl.a komiteens egen (engelsksprogede) hjemmeside, info fra Fødevareministeriet i Danmark, lovstof fra EU, samt masser af videnskabelige og medcinske artikler, mange lødige - andre mindre troværdige. Der gælder det jo om at bruge sin kritiske sans :) Men der er mange timers studier i at komme til bunds i det. Det interessante er jo altid det, der står med småt.


Hvor meget jeg end ville ønske det hér kunne afvises som en fantasifuld konspirationsteori udtænkt af nogen, der manglede en hobby at gå op i, så er det desværre ikke tilfældet.

Og med radioaktiv stråling af vores mad samt legaliseringen af høj-risiko pesticider så lader det til, at vi måske ender med at blive vidne til det største folkedrab i hele menneskehedens historie. Det vil bare foregå i det skjulte - via forhøjet forekomst af dødelige sygdomme.


Og det absolut mest skræmmende spørgsmål: HVORFOR skal vi udsættes for fødevarer, der kan slå os ihjel???


Opstaldning i Børkop, Andkær eller Vinding søges!

Kontakt mig venligst på PB, hvis du kan hjælpe...

0
0
Svar på denne tråd
 
 WTF......
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 06:40

sig mig er det er dårlig joke... Ellers er jeg simpelthen målløs



www.nikon-pics4u.webs.com


Linamix problemer? www.heste-nettet.dk/forum/5/508026/ 508026/


Bokse udlejes 6040 Egtved


NU med termin den 18 dec 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 07:00

hvad er codex?


www.foedevarestyrelsen.dk/Lovstof/ Internationalt_samarbejde/ Codex_alimentarius.htm


står bla. Codex-normer er frivillige, så en regering er ikke tvunget til at rette sig efter vedtagelserne.


G12: What happens if the government of my country does not implement a Codex standard or guideline? Will we receive a sanction by the United Nations? Codex standards are voluntary and non-binding recommendations and their implementation is not controlled but many governments implement them because they see the benefit of it for their consumers and their trade.

altså bliver vi ikke smidt ud af WTO


The Guidelines do not specify upper limits for vitamins and minerals in supplements. Instead, they provide criteria for establishing maximum amounts of vitamins and minerals per daily portion of supplement consumed, as recommended by the manufacturer


så vidt jeg forstår den så laver de en øvre grænse for hvor mange vitaminer der må tilsættes maden, og fjerner ikke vitaminerne fra maden som trådstarter påstår.


Deres hjemmeside er her www.codexalimentarius.net/web/ index_en.jsp Læs deres faq der står rigtig mange brugbare ting om emnet.


Fru K måske du liiiige skulle tjekke lidt op på tingene inden du smider sådan en bombe jeg har aldrig hørt om emnet før. men ved 10 min søgen på google fandt jeg disse ting. Fødevarestyrelsen må jo være en troværdig kilde, og codex hjemmesiden må jo være kilden.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu må jeg altså ,fru k
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 08:22

Vide det...hvad er du så skræmt over i livet ???


Du smider det ene "UHA læs her" indlæg ind efter det andet....









Illum !!

.

Forskellen på sladder og

.

information...er værdien.








Sender sandelig IKKE PB til hvemsomhelst...



0
0
Svar på denne tråd
 
 Uhada da...
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 10:48

... hemmelige love med formål at forgifte os...


Det er SÅ tydeligt formuleret så det hører i den gruppe jeg kalder vilde konspirationsteorier. Og som jeg derfor kun kan ryste på hovedet af.






£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)


Se smukke unikke smykker til salg

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skuffet...
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 12:47

Nu har jeg ikke rigtig nogen holdning til selve emnet, -


men jeg læste lige din signatur, Illum. Og jeg er altså skuffet over, at du ikke vil sende PB'er til mig???


Jeg nyder da at få en lille hilsen i ny og næ, - fra hvem som helst!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er forskel på...
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 17:50

om man læser MANGE kilder eller kun få....


Det er vel ret indlysende at FN gir os den beroligende version. Det samme med Lissabon-traktaten, hvem søren ulejliger sig med at læse det med småt??


Men lad os vente til efter 31.12.09, hvor det her skal implementeres, og så kan vi se hvem der fik ret...


Men FN vil da elske Jer for at være så medgørlige....det er lige som det skal være ;)


Nu hvor jeg kan høre at alle afviser det hele og griner stort, så gider jeg sådan set ikke ulejlige mig med det - men jeg ku ha vist jer MASSER af beviser på at det her netop IKKE er konspirationsteorier, men den rene sandhed....men sov I bare videre, mens dem der trækker i trådene tager Jeres frihed og selvbestemmelse fra Jer ;)


Illum - jeg ELSKER mit liv og jeg er skisme ikke bange for noget som helst....men jeg ved at ikke alt er som det præsenteres for os....og at du ikke gider læse flere af mine indlæg eller svare i mine tråde, det tror jeg nok jeg kommer over.... ;)


Opstaldning i Børkop, Andkær eller Vinding søges!

Kontakt mig venligst på PB, hvis du kan hjælpe...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Viste at du nok
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 18:15

Ville læse noget andet end andre :-) :-)





Illum !!

.

Forskellen på sladder og

.

information...er værdien.








Sender sandelig IKKE PB til alle og enhver...



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg skrev at jeg ikke
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 18:17

Ville læse flere for at spare dig for at skrive at så kunne jeg bare lade vær med at læse dit, uha jeg er bange for alt..


Jeg er borger i et IKKE EU land, skønt...





Illum !!

.

Forskellen på sladder og

.

information...er værdien.








Sender sandelig IKKE PB til alle og enhver...



0
0
Svar på denne tråd
 
 Er godt nok i tvivl om
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 18:22

hvordan det skulle forståes....


Men hvis du hentyder til min kildelæsning, så kan jeg sige dig at jeg har pløjet MEGET materiale igennem - og ja, OGSÅ alt det kedelige lovstof fra Codex ministeriet og referater fra møderne.

Jeg kan skam godt min kildekritik-lærdom og hopper ikke på hvad som helst, som hjemmebryggede konspirationsfolk sidder og lægger ud på nettet.

Jeg lytter til FAGFOLK der har deres dokumentation i orden...

Og meget af det er jo FACTS...dykker man grundigt nok ned i tingene så står det sort på hvidt! Jeg kan f.eks IKKE se formålet med at genindføre syv ud af ni stærkt toksiske pesticider....pesticider så giftige, at stort set alle WTO lande har forbudt brugen af dem?

Og hvorfor hæve grænseværdierne for skadelige additiver til et ekstremt højt niveau?


Så kan I sgu synes jeg ser spøgelser, mne hvis bare EN herinde kan komme med en logisk forklaring på hvad formål det skal tjene, så lytter jeg hellere end gerne....


Jeg synes der er mange ting i det her der burde få folk til at undres end der i virkeligheden er.


Og en yderligere undren er, hvorfor det er noget der er gået ubemærket hen?? Det er nogle ret betydningsfulde ratificeringer der er i forhold til vores fødevaresikkerhed....men man har ikke fundet det nødvendigt at informere os borgere?


Opstaldning i Børkop, Andkær eller Vinding søges!

Kontakt mig venligst på PB, hvis du kan hjælpe...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Illum.....
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 18:26

Ja jeg ville skisme også gerne være fri for at ha EU's indflydelse på min hverdag....men lige i DENNE her forbindelse er det jo noget der berører alle lande under WTO...hvilket betyder at det ikke har noget at sige om man bor i et EU-land eller ej...


Men misundelig er jeg nu alligevel... ;)




Opstaldning i Børkop, Andkær eller Vinding søges!

Kontakt mig venligst på PB, hvis du kan hjælpe...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du kan da bare
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 20:04

Flytte...Det er en fri verden ;-)


Dette her land kommer du dog kun ind , får opholdstilladelse, i hvis du/ din familie kan bidrage med noget :-)





Illum !!

.

Forskellen på sladder og

.

information...er værdien.








Sender sandelig IKKE PB til alle og enhver...



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er bange
Forfatter: 
Dato:  31-05-2009 09:15

for at Fru K har et poeng. Nu skal vi vel ikke male hELE fanden på væggen i et pænselstrøg, men jeg er da også en smule urolig for Codex og hvad de mennesker kan finde på. Dette til trods for at jeg kender nogle af dem som sitter med, og anser dem som stort sett fornuftige mennesker.


Men jeg synes altså ikke det er betryggende at en lille gruppe fag(idioter)personer skal sitte og ha en totalkontroll med hvad og hvordan vi skal spise i fremtiden.


For det drejer seg altså om fagpersoner, forskere og lignende som for længe siden har mistet kontakten med bakken. De er teoretikere alle sammen.


Tanken er jo god: Man skal altså skaffe nog mad og tryg mad for fremtidens voksende behov. Man vil udrydde skadelige plante- og dyresygdomme og redusere risikoen for at folk dør af madbårne sygdomme.


Men jeg er altså enig i at måden de tænker seg dette gjort på er helt forkastelig. Lad os nu bare håbe at prosjektet er ugennomførbart. Det vil i så fall kræve at myndigheder verden over setter stopp for planerne.


Forresten så har vi en lignende trussel i helt privat regi: Kemi og sædesvareprodusenten Monsanto i USA holder på at lægge under seg verdens dyrkbare områder. Deler af fattige land i sør-amerika er allerede nesten købt opp. Og de sprøjter sine majs og sojaåkre (genmanipulerede) med roundup fra fly. For dem der ikke ved det: Roundup er en systemisk plantegift der dræber alle bladvækster den kommer i kontakt med. (ikke de genmanipulerede som er spesialdesignet til at tåle den) Det trængs ingen store mængder. Så resultatet af flysprøjtningen er at små, fattige bønder der bor nabo til genfarmerne får sin avling dræpt af roundup og må oppgive. I tillegg bliver deres børn syge af giften (som fra amerikanske myndigheders side påstås at være helt ufarlig).


Det synes jeg nog er enlige stor trussel som Codex planer. Og folk flest ved heller ikke om dette.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Illum...
Forfatter: 
Dato:  31-05-2009 12:40

Som nævnt kommer Codex til at dække så godt som os allesammen. De har sgu udtænkt det godt, ikke? Og hvem mon sidder og har en finger med i det hele...sjovt nok multinationale pengemaskiner...sikken et sammentræf.


Og jeg er stensikker på, at dit land også hører ind under dem, der bliver berørte af det her.


Om jeg kan bidrage med noget - ja, masser. Men jeg tror ikke stater og politikere kan li hvad jeg kan bidrage med...et kritisk syn på dem, der trækker i trådene og de agendaer vi IKKE bliver indviet i...det er sjældent populært nogen som helst steder.

Men rig, nej,det er jeg ikke. Er så heldig at høre til dem der er offentligt ansat :D


lilleulv, TAK...dejligt med en der ikke tror jeg er bindegal. Du har ret i, at jeg lagde lidt dramatisk ud, men man må jo ha de dramatiske virkemidler i brug for at få folks opmærksomhed... ;)

Desværre gemmer der sig sandheder bag de dramatiske opråb...

Og rart at du nævner Monsanto. Lige præcis det firma skal levere væksthormoner på GLOBALT plan. Velbekomme.

Tænk engang, om alt går som planlagt, så kommer vi til at skulle købe SUNDE fødevarer på det illegale marked. Som der købes heroin i dag....det er da en syret tanke, ikke?


Opstaldning i Børkop, Andkær eller Vinding søges!

Kontakt mig venligst på PB, hvis du kan hjælpe...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan på forhånd
Forfatter: 
Dato:  31-05-2009 13:19

Sige at du IKKE kan bidrage med noget til dette her land, hvor vi har valgt at bosætte os.


Ja landet er medlem, men de har en meget høj beskatning på udenlandske vare, de fremmer vildt meget deres egne vare.


På alle spise kort står der hvor varen kommer fra, man gør meget for at holde befolkningen til landets vare...


Multinationalselskab jep dem nyder vi her på matriklen godt af...


Og vi er total ligeglade med om andre kan li dem eller ej.


Se det er så vores valg.






Illum !!

.

Forskellen på sladder og

.

information...er værdien.








Sender sandelig IKKE PB til alle og enhver...



0
0
Svar på denne tråd
 
 Codex Alimentarius
Forfatter: 
Dato:  31-05-2009 16:30

Altså, nu har kommitéen jo eksisteret i 46 år - siden 1963 - så hvis de har en skummel dagsorden med at "smadre" vores sundhed og slå os alle sammen ihjel gennem at devaluere fødevarerne, så har de sgu da gjort et halvskidt job!

Der har da nok aldrig været så meget fokus på, hvad fødevarerne indeholder, som i dag - og hurra for den kritiske forbruger!


Jeg synes også, det vil være en rigtig god idé at gå ind og læse på Codex' hjemmeside, for at få nogle facts på plads.

Under FAQ findes der en blok, der hedder "Rumours", og her skydes bl.a. rygtet om de tvangsbestrålede fødevarer ned.


Jeg synes faktisk, det er yderst positivt, at 97% af verdens lande har tilsluttet sig et råd, der har til formål at udstikke retningslinier for, hvilke fødevarer, det er forsvarligt at sende på markedet.

Det ses desværre af og til, hvad risikoen er, hvis der ikke er nogen kontrol på området: fusentastere, der i små baggårdslaboratorier sidder og fremstiller "kosttilskud", som godtroende forbrugere så bestiller hjem over nettet.

Med diverse bivirkninger, forgiftninger og i grelle tilfælde død til resultat.

Tænk hvis det i stedet var vores mad, som skrupelløse bagmænd kunne få lov til at hælde frie mængder af mystiske ingredienser i?


Jeg tror altså heller ikke på, at bare fordi en eller anden dr. Hokuspokus, der - iflg. lilleulvs teori - ikke har nogen som helst virkelighedsfornemmelse, sidder og siger god for et kosttilskud, sprøjtemiddel eller lignende, så nikker alle de øvrige medlemmer alle som én, og tilslutter sig betingelsesløst hans resultater.

Det kræver mange og lange undersøgelser at få godkendt noget som fødemiddel eller insekt-/ukrudtsbekæmpelse - og selv om det bliver godkendt i nogen lande, så står det jo altså stadig hvert enkelt land helt frit for at beslutte, om det f.eks. vil godkende en fødevare til alm. konsum, som vi bl.a. kender det med div. energidrikke, der fuldt lovligt kan erhverves i Sverige og Tyskland, men som ikke er tilladt på det danske marked.


Nej, jeg synes altså ikke, det er så dårlig en idé, at der er nogen, der beskæftiger sig med, hvad vi putter i munden, eller sprøjter på jorden!


Hilsen

Annelise


0
0
Svar på denne tråd
 
 Honeylady
Forfatter: 
Dato:  31-05-2009 17:19

Så læste du meg ikke rigtigt. Jeg har ikke snakket om dr. hokuspokus, men om en komite der udelukkende består av teroretikere der ikke har været i kontakt med den rigtige madproduktion på en mandsalder, måske aldrig.


Jeg kender som sagt en del til de mennesker, og ved at de vil gå til ekstreme ydderligheder for at gøre våres mad tryg. I beste mening, skal jeg også lægge til. Jeg tror ikke det findes en ond bagtanke OVER HOVEDET i deres arbejde. Men, jeg er bange for at om mange slike "nørder" sidder sammen, så understæger de hinandens yddeligheder og kommer ennu længre fra virkeligheden. (sidestep: Jeg hørte en sige at løsningen på afrikas tørkeproblem var at sette kveget ind på stald så det ikke spiser op græsset. Langt fra virkeligheden? Tja, han syntes ikke det.)


Men som jeg også sa: Det synes ikke sannsynligt at de lykkes med den totale kontroll, ydderligere understrøget af hvor længe de har forsøgt. Det skal dog siges at arbejdet nu går meget mer fremover og mer struktureret end tidligere.


Men jeg er mer urolig for at private næringsinteresser med deres skruppelløse metoder skal ta over kontrollen over verdens mad. Og det synes jeg er en legitim bekymring.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Annelise....
Forfatter: 
Dato:  31-05-2009 22:29

Fint at du stoler på dem der sidder og træffer beslutninger om hvad du skal putte i munden.


Men jeg kunne STADIGVÆK godt tænke mig at nogen kunne gi mig en logisk begrundelse for genindførelsen af syv ud af ni meget giftige pesticider samt at grænseværdierne for adskillige potentielt skadelige additiver sættes til et meget, meget højt niveau.....


Er DET fødevaresikkerhed og beskyttelse af os forbrugere??



Opstaldning i Børkop, Andkær eller Vinding søges!

Kontakt mig venligst på PB, hvis du kan hjælpe...

0
0
Svar på denne tråd
 
 FN anbefaler bestråling....
Forfatter: 
Dato:  31-05-2009 23:15

Allerede i 1991 anbefalede FN bestråling af fødevarer med radioaktive stråler, og kaldte det en effektiv og anbefalelsesværdig metode til at behandle bla. frugt og eksempelvis behandle fjerkræ, så det blev salmonellafrit.


ing.dk/artikel/7610-fn-anbefaler- bestraaling-af-foedevarer


Jeg ved ikke med Jer, men jeg er ihvertfald af den klare opfattelse, at radioaktiv bestråling og den menneskelige organiseme går temmelig dårligt i spænd. Og hvem kan sige noget om langtidseffekten??


Opstaldning i Børkop, Andkær eller Vinding søges!

Kontakt mig venligst på PB, hvis du kan hjælpe...

0
0
Svar på denne tråd
 
 fødevarer
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 15:31

er det her aprilsnar ??? eller nogen der har glemt sin medicin på hovedbanen ?...


Der er absolut ingen der har til formål at forgifte nogen og slet ikke ødelægge vores vitamin tilskud eller ligne.. jeg er ret sikker på at Cortex ligesom alle andre internale oranisationer ønsker at mennesker lever og er sunde længst muligt...

Jeg tror at fru k burde få et arbejde som fortfatter for den gode fantasi kunne godt blive til en masse fine enventyr bøger




Sagt af Jeanette og Nosey


Welsh typerne er bare de rigtige gangmaskiner alt andet er billige kopier!!!



Verdens mest fantastiske hoppe søger passer !!!!



0
0
Svar på denne tråd
 
 sjenne
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 21:44

Kald det hvad du vil. Jeg kan fortælle dig at jeg har et gennemsnit på 12 på videregående uddannelse og en ret høj IQ. Samt at jeg ikke lider af hverken paranoia eller andre sindsforstyrrelser. Jeg har en skarp hjerne og en skeptikers indstilling til de dagsordner, der hviler på ønsket om PROFIT.

Og tillykke med din tillid til Corporate America. For Corporate America ER Codex Alimentarius. De er kapitalen bag komiteen og sidder med hvor det hele udvikles. Giv mig en god grund til at de skulle have andre interesser end forøgelsen af pengemængden i organisationen? Og hvorfor pokker skulle dit eller mit helbred dog være noget de bekymrer sig om?


Sjenne - som jeg har sagt MANGE gange - forklar mig venligst årsagen til genindførsel af syv ud af ni stærkt toksiske pesticider, hidtil bandlyst i fødevareproduktion - OG hvorfor de tilladte grænseværdier af BEVIST skadelige stoffer pludselig sættes langt højere - altsammen med Codex' velsignelse og efter deres forslag....


Hvis du havde gjort dit hjemmearbejde så ville du vide at dette ikke er fantasi men sandhed, det står sort på hvidt på Codex' egen informationsside!!! Det kræver selvfølgelig at man ved hvad disse stoffer hedder samt hvilke problematikker der knytter sig tl dem af helbredsmæssig art osv.


Jeg mangler stadig et indlæg fra en der har forstand på additiver og ernæringsvidenskab til at kalde mig skør og fantasifuld.

Så at I der ikke har den baggrund med Jer dømmer mig som tosset, ja det får mig ikke til at føle grund til at tro, at det her ikke er noget der er værd at ha øjnene åbne over for!!


Lad os nu tage den med bestråling af fødevarer. Den er da såre simpel at få folk til at sluge råt. Medierne er spækket med historier om salmonellainficeret fjerkræ, og andre bakterieformer som listeria og coli. Tidligere var der så også skrækhistorierne om BSE (men det er vist glemt nu). Og ta-da så kommer FN/WHO/WTO med deres Codex anbefalinger om bestråling af fødevarerne. En supereffektiv og smart måde at sikre sig at fødevarerne er fri for bakterier! Jamen er det ikke bare fantastisk....

Det er lige efter neo-conservatives' hoved: problem - reaction - solution....men den tager vi en anden gang i et andet forum, hvor der er grobund for en fagligt velfunderet debat om politiske ideologier ;)


Fornemmer at det ikke er det der optager hesteejere mest :D


Nå, lad os tage denne tråd op igen efter årsskiftet, når Codex' retningslinier skal implementeres globalt. Og for jer der igen betvivler hvad jeg siger - læs GRUNDIGT på lektien eller ignorér hvad der også kommer til at berøre JERES hverdag. Og vær også opmærksom på, at ændringerne i lovgivning på vitamin-mineral området faktisk allerede er trådt i kraft i EU-regi.


Det er jeres beslutning om I tror jeg er helt igennem skør eller om der måske var noget, der var værd at sætte sig lidt grundigere ind i. Nu har jeg givet Jer et bud på, hvordan verden måske OGSÅ kunne se ud bag de flotte ord om sikring af folkesundheden!


Sjenne - tak for dine pæne ord om min fantasi og mine evner som forfatter. Det vil jeg tage som en stor kompliment :)

Og om mine historier er eventyr eller fiktion, det vil kun tiden vise.



Opstaldning i Børkop, Andkær eller Vinding søges!

Kontakt mig venligst på PB, hvis du kan hjælpe...

0
0
Svar på denne tråd
 
 lilleulv...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 21:55

Hvis du læser med endnu - er det så Monsanto-Round up der sprøjtes ud som det der kaldes "Chemtrails"???


For lige præcis Chemtrail-problematikken har jeg nemlig ikke kunnet finde ordentlige beviser omkring. Det er mig stadig en gåde hvad det er de fly sprøjter ud verden over...


Måske du kender til den fagligt underbyggede sandhed om chemtrails....??


Opstaldning i Børkop, Andkær eller Vinding søges!

Kontakt mig venligst på PB, hvis du kan hjælpe...

0
0
Svar på denne tråd
 
 fru k....
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 22:00

jamen det er da vældig flot at du tilsydenladne kan et eller andet på papiret. men synes ligesom at du mangler at fører det ud i livet ligesom...


Men jo jeg kan da godt se det er en meget arlig organisation og en konspirations teori der lgger næsten lige så højt som min mormors om at det er coca cola der betaler føtex for ikke at sælge billig cola ..


Jeg har selv arbejde i landbruget og derfor ganske godt inde i hvad der sker med dine fødevarer...og bare rolig det er ikke ting fra eu du skal frygte eller idet hele taget mad..


Men pas lidt på masse hysteriet og gem "ulven kommer" til den dag den rent faktisk kommer




Sagt af Jeanette og Nosey


Welsh typerne er bare de rigtige gangmaskiner alt andet er billige kopier!!!



Verdens mest fantastiske hoppe søger passer !!!!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg må undres
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 23:07

Jeg må undres over din viden om, hvad jeg fører ud i livet "fra papiret" og hvad jeg udretter. Jeg skulle lige til at spørge om du havde clairvoyante evner, men jeg tror ikke på sådan noget hokus pokus ;) Så det vil jeg lade være med.

Kan vi blive enige om at du ikke aner hvem jeg er, hvad min profession er eller hvordan jeg gør min indflydelse gældende?

Og så til sagen.


At jeg skulle føle mig tryg ved at du er ansat ved landbruget forstår jeg ikke helt. Jeg angriber ikke det danske landbrug, jeg angriber Codex Alimentarius, som ikke just har rod i dansk landbrug.


Men hvis du har indsigt i hvad der foregår til Codex komiteens lukkkede møder og kan overbevise mig om andet end hvad jeg har lagt frem i denne tråd, så kom endelig med det.


Iøvrigt - hvilken viden får man som ansat i landbruget når det handler om forskellige pesticiders effekt på den menneskelige organisme? For det er jo dén bekymring jeg lufter - dit, mit - alles helbred.


Og iøvrigt - når først ulven ER kommet, så er det vel lidt sent at advare, ikke sandt? ;)


Opstaldning i Børkop, Andkær eller Vinding søges!

Kontakt mig venligst på PB, hvis du kan hjælpe...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fru K......
Forfatter: 
Dato:  02-06-2009 03:56

Det du skriver luftede jeg engang sidste år,og fik samme respons som du får.

Bla. er det en af årsagerne til min signatur.


Responsen imod den slags oplysninger,kommer jo af uvidenhed,og en skræk for det de læser og ikke forstår en dyt af.


Vi har en indbygget,eller skal vi sige programeret sindstilstand som fortæller os at hvis det lyder for fantastisk,SKAL vi kalde det for conspiracy,og dem som tør komme frem med den slags er ikke for kloge.

Folk afviser det,ved bla at sige,jamen det vil de da ikke gøre imod os,hvorfor skulle dog det???


Der er også skrevet om Chemtrails,hvis folk vidste hvad det var,ville de øjeblikkeligt forlange det danske luftvåben lukket. Men det er ikke den slags (sandheder) tante Berling skriver om.


De mennesker som arbejder indenfor en industri der er relateret til fødevarene m.m.tror jo fuldt og fast på hvad deres overordene siger ( de har jo fået det at vide af deres overordene) og hvad deres leverandører fortæller og de er overbeviste om at de kun gør noget godt,da de ikke kan se hvad der er den egentlige baggrund til den måde at de skal arbejder på.


Dem som siger at de ikke kan finde på den slags,da det kun vil koste dem penge hvis at det bliver opdaget,(hvad det er ved at blive nu)skulle også undersøge hvad pengesystemet er,og hvordan at det fungere.Der findes en udmærket DVD money masters,se den.


I Indien begår flere landmænd selvmord hver uge pga Monsantos overgreb på deres industri der.

Det Indiske landbrug er via Monsanto sat op til at følge Codex fra den 1. Januar 2010,dem som ikke vil følge det er ude,derfor alle disse selvmord.

I Afrika er det ved at være det samme,også ved hjælp af Monsanto.


Der har allerede nu været 2 kendte prøvesager,en i Norge og en i Frankrig,mod personer som havde nogle helseplanter i deres have,og som nu er kommet ind under Codex Alimentarius (beskyttende) vinger,er blevet sagsøgt for at dyrke planter som nu kommer ind under narkolovgivningen i de pågældede lande.


Vi taler om planter som har været kendt i tusindvis af år,og som IKKE har nogensomhelst euforiserende virkening KUN en helbredene virkning. Og det er nu FY,FY,da det jo ikke er videnskabligt bevist??? Her skulle folk søge om oplysninger vedr, medicinal industrien,og hvad der her bliver lavet af svindel imod os.


Det er måden hvormed at de undertrykker os,og stopper folk at dyrke bla. organisk i deres haver.

Her i vores have har vi mange Alovea planter,og de vil være ulovlige efter at loven er trådt i kraft,så vil jeg være dyrker af narko,og de vil smide mig i spjældet,så enkelt er det,da jeg IKKE vil fjerne noget fra MIN have som ikke skader nogen.


Det er ikke længere siden end en månedstid at der i USA var et raid af FBI på en familie som dyrkede organiske afgrøder og kun solgte til en lukket kreds.

Familien blev tilbageholdt i længere tid,og deres afgrøder blev ødelagt,samt der blev nedlagt forbud mod at de dyrkede mere.


Det vil også sige at med den slags tilstande som vil blive indført via en international lov fra FN,er den danske havedyrker også i fare for at blive kriminaliseret.


Er det det I ønsker,hvis ikke så sæt jer ind i sagerne,ved enten at læse jer frem til hvad det er,og lad være med KUN at læse de web siter der er sat op for at fremme sagen,men læs OGSÅ de alternative,UDEN at tro at det er conspiracy,for det vil nogen bilde jer ind at det er.

De officielle sider er jo udelukkende sat op for at komme de alternative til livs.


Hvad Fru K hidtil har skrevet her i tråden er desværre mere sandt end godt er.

Det er sgu modigt at turde lave tråden,når man ved hvilken respons den får,det er jo ikke en tråd om Robinson ekspeditionen,eller andet TV nonsens som jo er det de fleste kan relatere sig selv med,da DET passer ind i deres drømme verden.


Her bliver der rokket ved deres tror på hvad der sker,og det er det værste et menneske kan komme ud for,nemlig når nogen siger at det du tror på og mener at vide,ikke er sandt,men en drøm.

Så rokker det i dem,og de bliver sure,på andre fordi de bliver vækket,af deres drømme verden,som de hidtil har set som den eneste virkelighed.( jeg havde det selv sådan da jeg kom ind i den alternative verden for ti år siden)

Med andre ord,de forsvare deres drøm med næb og klør,da de for det meste er forhindret i selv at enten turde undersøge det,eller er for programeret til at kunne finde ud af det.

Drømme verden længe leve.


Og der er her en som påstår at det land som hun er imigreret til ikke kommer til at blive berørt,det er det jeg kalder for en drøm,for hun er ikke vågnet op endnu.

Hun har mere travlt med at fortælle os at hun er noget særligt og at vi andre ikke har en chance for at komme ind i det pågældene land,da vi ikke har noget at yde.????

Enhver kan emigrerer til et land som han eller hun ønsker,blot man har viljen.

Her hvor jeg er var det let indtil for 20 år siden,nu er det ikke så let mere,men man kan hvis at man vil.

Og til damen i Sweits vil jeg sige at denne internationale lov

(Codex Alimentarius)gælder for både hendes nye land og mit nye land,der er ingen der vil blive forbigået.


Men det er desværre ikke den eneste internationale lov som der vil blive gennemført (hvis ikke at der er nogle som stopper det)

Men det er så sammenkædet at det ikke er nok kun at være opmærksom på en ting,men at forstå at se det som en helhed,og vide hvordan at de vil gennemføre det.


Man skal her tænke på de organisationer som NAFTA-EU-Australasia- Sammenslutningen af de Afrikanske starter.


Nafta er ved at blive en sammenslutning med Canada,USA og Mexico.

Med en fri bevægelse af arbejdkraft fra Mexico til naboerne nordpå som lider af stor arbejdsløshed pga deres manipulering af det økonomoiske system.


Men planen med disse store sammenslutninger er at få det til at ende med en global superstat.Regeret fra og af FN.

Fælles lovgivning,bare rolig Christiansborg er udelukket herfra.

Borgen kan måske bruges som en slags forsamlingshus i byen.


Fælles hær er på plads,nemlig NATO,som vil blive sat ind mod de lande som er fornuftige nok til at sige nej tak.


Fælles mønt er på plads via Verdens banken og IMF,hvilket sidst nævnte er 100% kontroleret af medlemmer af logen Knights of Malta.


WTO vil kontrolere og lovgive om den lov som tråden her handler om,men vi skal se på hvad helheden af den slags lovgininger indebære,det er det jeg mener med at det hele er så forbanet sammenkædet,og det er DET vi skal være opmærksom på,og det er DET vi SKAL STOPPE,før at det er forsent.


Det vil folk da aldrig gå med til er der nogen her der vil sige.

Jamen er det så ikke dejligt at vi er ved at være et samfund som er så kontroleret at stakkels Georg Orwell som skrev bogen 1984 ville vende sig i hans grav af fryd over at se hvor rigtige at hans forudsigelser var.


Kontrolen som er igang idag,var jo aldrig kommet igang hvis ikke at der var nogle som fløj et par fly ind i WTC i sep 2001.

Det var muslimerne som fik skylden,men de havde da ikke noget ude af det,det havde derimod dem som ønsker fuld kontrol over os.

Kan I se hvor sammenkædet det er.


Formlen de bruger hedder Problem-Reaktion-Løsning.


De har en lov som de ønsker gennemført,men ved at befolkningerne ikke vil have denne lov.


Så laver man en handling,som folk reagerer på,ved at råbe i munden på hinanden,at noget må der gøres,hvorfor gør de ikke noget??


Så komme edderkoppen frem med et forslag som man vidste ikke kunne gennemføres uden at der først er sket et eller andet så folk selv ønsker at der skal gøres noget,og selv beder om det.


Det er den enkle måde at lave et totalitært system på,og få folk til at afgive deres frihed på.

Flosklen vil være hvis at du ikke har noget at skjule har du heller ikke noget at frygte???

Folk fatter ikke hvad dette indebære,før at det er forsent,og de ikke har mere frihed,men blot er en microchipt Zombie.


Dette blev langt,og måske og springene,men tænk over hvor sammenkædet vores hverdag er pga af bagmændene i vores verden.


Prøv at kikke på www.ianrcrane.co.uk eller

www.davidicke.com/headlines


Den førstnævnte har en masse DVD,er som kan købes meget billigt,og som har så meget information at de skulle være obligatorisk i skolerne at kende dem.


Undskyld at det blev så langt,men det er svært at skrive om den slags uden at drage naboerne til emnet ind også,for først da begynder det at give en mening,men det er emner som koster tid at forstå.


Glad for at du åbnede emnet Fru K.


People can`t accept the truth,they rather hide from it and hope it NEVER interferes with the fantasy they are living.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fru K ..
Forfatter: 
Dato:  02-06-2009 09:20

Uden at være særligt uddannet eller være rigtigt meget inde i alle de ting du nu har fortalt om, kan jeg fortælle, at på et andet Am. hesterelateret forum har diskussionen også gået, netop om de privates ret til selv at fremstille deres mad i deres køkkenhaver og på deres marker, henholdsvis til dyr og mennesker.


Det var en meget følelsladet diskussion, for den kørte netop som Fru Obama anlagde en økologisk have ved det hvide hus. Det billede gik jo verden over, men blev ikke ledsaget af oplysning om de restriktioner, der var ved at blive aktuelt in The land of Freedom.


På en måde forstår jeg godt andre, der mener at kontrol er godt, for det var da skræmmende at tænke på en verdensepedimi, husker stadigvæk debatterne dengang fugleinfluenzaen var oppe.


Private fjerkræejere var jo nærmest skyld i en massedød, hvis de ikke ville følge reglerne.Lige pludselig var man en trussel for folkesundheden, fordi man havde tre høns der gik frit omkring.


Skræmmekampagner virker.


Hvor mange dør der på verdensplan af fugleinfluenza og nu også H1n1, hedder den ikke det? Omkring samme antal som der bliver dræbt i trafikken alene i DK på et under et år. Så forbyd biler og genindfør hestevogne eller Jig Saw, det ville være godt for sundheden, men der er ikke penge i det.


Ingen er blevet oplyst om, at netop det konvensionelle opdræt ofte er frembragt af særligt udvalgte dyr som har en evne til at producere, men som i mange tilfælde har mistet deres evne til at modstå sygdomme, fordi disse gener er glemt undervejs og erstattet med andre der ikke kan føle mæthed, men gør at dyret bare spiser og spiser, til sidst æder det sig ihjel.


GL. Smed, jeg har også Aloe Vera i min have samt en masse Baldrianplanter som står omkring min sø, Kamille, Røllikke, Rejnfang og mange andre gode ting, håber jeg får lov til fortsat at have dem.Jeg bruger dem ikke i særlig stor udstrækning, mest kamillen, men jeg er så tilfreds med, at de dufter herligt og tiltrækker insekter.




VH Gunni.



Opdræt af 100% crabbet fuldblodsaraber.


If your ship doesn't come in, swim out to it


0
0
Svar på denne tråd
 
 Så er jeg
Forfatter: 
Dato:  02-06-2009 09:21

med igen.


kender ikke til detaljer rundt Chem trails, men det lyder bestemt som noget Monsanto kan drive med.


Synes det er mer en betenkelig at 1: Et industrikonsern ustraffet kan besprøjte store landområder så 2: Kun den afgrøde som de EJER PATENT på kan overleve.


Bønder der dyrker for Monsanto får ikke bruge sit eget såkorn uden at betale for det, fordi Monsanto ejer patent på den genmodifiserede sæd. Og man kan altså ikke vælge at dyrke noget alternativt, da det ikke tåler roundup. Mange bønder har gået konkurs og blitt nødt at sælge sin gård. Gæt til hvem?


Forskning siger at genmodifiserede organismer ikke er skadelige for mennesker. Gæt hvem som betaler den forskning?


Forskere der forsøger at vise det modsatte bliver plutseligt uden job: der finnes ingen penger til deres forskning.


En påstand der fremkommer fra disse alternative kilder er at den amerikanske ekstreme overvægt skyldes at de genmodifiserede produkter forvirrer cellerne og ikke setter naturlig stop for hvor meget man egentlig kan lægge på seg. Kroppen selv har nemlig en stopknap på et nivå, og den ser ud til at være ude af funktion med en stor del anmerikaner som ganske rigtig lever på mad der til stor del inneholder genmanipulerede produkter.


Nå bare refererer jeg fra et dokumentarprogram jeg har set, hvor en fransk journalist hadde gjort dybdyk ind i Monsantos verden. jeg kan ikke stå som garantist for hende og hva hun står for, men hun virket grundig og efterrettelig i sit arbejde, og forsøgte enda at få Monsanto til at give sin vertion. Hvilket de ikke ønsket.


Som landbrugsuddannet så kan jeg også tilføre en detalj om den norske Agronomuddannelse: Lærebøgerne bliver betalt af blant andet kunstgjødselprodusenter. Ikke så mærkelig, måske, at vi lærte at husdyrgødsel kun var et besværlig affaldsprodukt som ikke burde bruges om man kunde undgå det. Ved ikke hvordan dette er i Danmark.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Den gamle smed...
Forfatter: 
Dato:  02-06-2009 09:25

Tak for input - nu er vi så to tosser, der er konspirationsforstyrrede og ikke kan skelne virkelighed fra fiktion.


Og du giver mig med garanti ret i, at alt hvad både du og jeg siger kan interesserede jo checke op på. De vil sikkert kunne finde mange sider der skyder disse "teorier" ned, men med hvilken faglig begrundelse? Altid altid samme sang om at vi der har et kritisk syn på den globale elite er halvimbecile og ser spøgelser. Men lad os se DOKUMENTATION for, at vi tager fejl. For det har jeg til dato ikke mødt nogen der kunne præsentere mig for.


Den Gamle Smed, jeg må også sige, at jeg blev ikke bare chokeret men fuldstændig rystet i min grundvold da jeg via kontakt til nogen der har/havde forbindelser til det højere system (mange tak for at nogen lækker konfidentiel info)fandt ud af at verden slet ikke ser ud som vi tror. Det er vist ikke uden grund at folket i dag lidt nedgørende kaldes for "sheep", for det er vel hvad vi er reduceret til. En flok dressérbare, halvsøvnige får, der lader os genne rundt i indhegningerne mens eliten styrer slagets gang og vores skæbner. Der er så mange uafklarede spørgsmål og ting der simpelthen ikke hænger sammen. Men ja, det VAR nemmere dengang man troede FN var fredsbevarende og EU var til for at fremme samhandel og være til gavn for os borgere....


Jeg opfordrer alle til at checke op - GRUNDIGT op - på hvad DGS og jeg selv har skrevet i denne tråd. Ikke for vores, men for jeres egen skyld. Og for jeres børn og verdens fremtid.




Opstaldning i Børkop, Andkær eller Vinding søges!

Kontakt mig venligst på PB, hvis du kan hjælpe...

0
0
Svar på denne tråd
 
 lilleulv....
Forfatter: 
Dato:  02-06-2009 10:23

Ja jeg er også ret nysgerrig efter at vide, hvad chemtrails er for noget. Måske Den Gamle Smed har info om det??


Kan iøvrigt anbefale alle denne korte video om hvordan de store corporations arbejder:


www.youtube.com/watch?v=la1ke_h-KRs


Opstaldning i Børkop, Andkær eller Vinding søges!

Kontakt mig venligst på PB, hvis du kan hjælpe...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fru K og lilleulv
Forfatter: 
Dato:  02-06-2009 14:37

Og andre der er intereseret i virkeligheden uden for tv serierne.

www.iancrane.co.uk har et stort udvalg i dvd,er som bla omhandler manipulation af vores fødevare,som Mosanto står bag,og som de efterhånden også får flere og flere patenter på.


Hvis ikke at de allerede har fået det,søger de iøjeblikket på verdens patentet på det menneskelig DNA,det vil med andre ord sige at vi skal til at betale royality for at være inde i vores egen krop som har et DNA som ejes af Monsanto.

Husdyr går eller er gået samme vej.

Den dag hvor de gør krav på deres ret,er det slut med at landmændene selv kan avle deres egne dyr,da dyrets DNA tilhøre Monsanto,og de kan derfor fortælle hvilken krav til avlen som de ønsker samt hvilket foder som disse dyr må fodres med.

Georgs Orwells fagre nye verden er her allerede.


Ud over det snakker vi også om chemtrails,og der vil jeg forslå

at man feks kikker på www.carnicom.com som har en side som hedder Aerosol crimes og cover up.

En meget uddybne side som er værd at stave sig igennem.


Ellers er der www.davidicke.com/headlines hvor I kan søge ordet chemtrails og der vil komme 50 sider op med emnet.

Hos ham er der forresten også en del artikler som er både skræmmene,og interesante på samme tid.

Kik ud i venstre side af skærmen og klik på artikler,der er feks en øverst på den første side om en selverklæret pædofil EU parlements medlem.

Den 6 nederste talt nedefra er en om Johnson og Johnson,når I har set det billede vil i sikkert tænke jer om før at i støtter dette firma igen.

På side 4 står som nr 14 nede på listen en lov som blev underskrevet af Baby Bush,der omhandler retten til at give børn tortur,var der ikke en som sagde at vi er degrederet til får,det er nemlig hvad de prøver på,og vi må og skal slå igen,men ikke med vold,men med VIDEN.

De skal VIDE at vi ved hvad de er ude på,og ad den vej kan vi stoppe dette vanvid,men tiden er ved at udløbe,men modstanden på verdens plan vokser heldigvis dag for dag.


Ja FruK vi to skal nok få pæne udtalerser her på Hn,men sålænge at vi er flere der tør stå sammen og smide viden på nettet skal vi nok klare det,jeg skal heller ikke glemme jer andre der er modige nok til at blive kaldt for lidt af hvert pga af jeres udtalelser.


Og Gunni den med fugleinfluenza var jo også bare et blålys som blev brugt til at skræmme med,på samme måde som svineinfluenzaen idag.

Sidst nævnte er jo ikke andet en en kraftigere end normalt

A influenza. De ønsker at vi skal vacinerer os,og de har ikke en vacine imod denne type,så hvad er formålet med det???

Nå jo vi ved jo at Donald Rumsfeldt tjente cirka 54 us dollar på Tamiflu da de bildte os ind at fugleinfluenzaen var der.

Eller Sars hvad med den?? ingen af de nævnte sygdomme krævede eller vil kræve flere dødsfald end en normal epedimi gør.


Jeg mellemlandede i Singapore under Sars epedimien i 2003,og hvor herre bevares et syn,alle rendte rundt med underlige masker på,jeg må sige at jeg foretrak at side i den udmærkede Carlsberg bar som er midt i lufthavnen,og jeg fik ikke Sars,højst lidt tømmermænd på turen hjem til Sydney.


Ja jeg undskylder igen,men hele emnet er så vidtspredt at alle aspekter skal med,da det ellers er endnu sværere at få et fornuftigt overblik over dette cover up.


People can`t accept the truth,they rather hide from it and hope it NEVER interferes with the fantasy they are living.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tilsætnings stoffer
Forfatter: 
Dato:  02-06-2009 16:53

Her er lige en side med de 20 værste tilsætnings stoffer i fødevarene og hvilken skader de gør på os.


www.altmedangel.com/additive.htm


Bla kan man se hvorfor så mange børn idag har hyperaktive syndromet og er komplet uregerelige,og bliver fyldt med skadelig medicin.


Eller se på sødemidlerne E951 og E952 store chancer for at de kan give kræft???

Var der nogle der sagde Diet Cola??? eller sukkerfri fødevare,så bliver vi ikke fede???sikken en gang vrøvl,men folk tror på det,da de er så pokkers autoritettro.


Ja den med at ulven kommer er rigtig nok,så der er ingen grund til at vente,men lad os lægge en fælde for den.


Jo fødevare produkcenterne er sgu kun ude på at gøre det bedste for os???? Det er tydeligt at se.


Derfor spis kun økologisk og hold jer fra GM fødevare.


People can`t accept the truth,they rather hide from it and hope it NEVER interferes with the fantasy they are living.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Den gamle smed....
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 09:29

Har jeg ret når jeg siger, at hvis det lykkes Monsanto at få det som de vil, og komme til at sidde på hele markedet, så ER der sler ikke noget der hedder økologi som vi kender det, mere?

Sådan at forstå, at så skal alle produktionsdyr mv fodres med deres væksthormoner, og al mad skal - naturligvis for at "beskytte forbrugeren" (*host host*) bestråles sådan at bakterier dør? Og sidstnævnte procedurer vil også komme til at gælde økologisk fødevareproduktion.


For er DET tilfældet, så kan vi godt vinke farvel til det frie valg og medbestemmelsen i forhold til, hvad vi putter i munden...


Jeg har flere steder hørt, at Codex går i "global implementation" ved årsskiftet i år. Og de vil gøre det på så snedig vis at det udadtil ser ud til stadig at være et frit valg. Men der vil imidlertid ske det, at de lande, der ikke følger Codex' retningslinier, vil blive udsat for et sådant pres rent handelsmæssigt at de må se økonomien smuldre ELLER makke ret. Jeg er netop blevet klandret for at sige, at der kommer Codex LOVGIVNING ved årsskiftet, men ok, så lad mig omformulere mig og sige, at der kommer FRIVILLIG TVANG, da de lande der ikke vil underkaste sig vil blive udsat for sanktioner af en art, så de reelt ikke HAR et valg.


Corporate Politics er CORRUPT politics....det er vist lige så sikkert som relativitetsteorien ;)




Nothing in the world is more dangerous than sincere ignorance and consciencious stupidity

- Martin Luther King, Jr


Opstaldning i Børkop, Andkær eller Vinding søges!

Ka' du hjælpe? Så skriv gerne PB. Tak ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det som er
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 09:45

helt sikkert, er at pengene bestemmer. Eller de som har penge, bestemmer.


Gælder også for lægemiddelindustrien, en anden del af samfundet med skræmmende meget magt.


Apropos Fugleinfluenza - svineinfluenza: den norske stat hadde 1,2 (tror jeg, eller mer) doser tamiflu liggende siden panikken i 2006 8fugleinfluenza. Den var i ferd med at gå ud på dato. Så passende at svineinfluenza kom og skabte et uhorvelig behov i markedet.....

0
0
Svar på denne tråd
 
 lilleulv....
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 09:58

Ja du har ret. Den kom dejligt belejligt, den epidemi.


Iøvrigt var der en uafhængig og progressiv TV-station i Frankrig, der i forbindelse med H1N1-hysteriet sendte en prøve af virus til et laboratorium til undersøgelse. Konklusionen var, at laboratorietests påviste at virus var et sært miskmask af lidt fugleinfluenza, lidt almindelig influenza, og nogle sære "sammenblandinger" af vira. Konklusionen fra laboratoriets side var, at det umuligt kunne være muteret på denne måde naturligt, men måtte være menneskeskabt.


Temmelig alarmerende, hvis det er sandt vil jeg mene. Men fik det dækning i medierne? NEJ.


Nothing in the world is more dangerous than sincere ignorance and consciencious stupidity

- Martin Luther King, Jr


Opstaldning i Børkop, Andkær eller Vinding søges!

Ka' du hjælpe? Så skriv gerne PB. Tak ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fru K og Lilleulv..
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 12:57

Ian R. Crane har på sin side en del om både Monsanto og hvem der kontrolerer fødevare industrien.

Monsanto har mere end magt,men Feks.I Afrika skal vi ikke være blinde for at mange landbrug der,er idag ved at blive opkøbt af Kina.

Og bønderne der som underskriver disse kontrakter pga fattigdom,er mere fattige efter at de har solgt sig selv til fanden,og det er lige meget om fanden hedder Monsanto eller Kina.


Men hovedmålet for Monsanto er at sidde på det globale føde vare marked som ene hersker.

Tænk også lige på at der jo faktisk allerede kun er 2 globale industrier som sidder på dette marked,og det er Unilever i Holland og Nestle i Sweists.

De sidder på langt de fleste produktions midler,og bestemmer derfor hvad de fylder i dem,og er nærmest ligeglade med alle andre end dem selv.

Og så skal vi lige gå tilbage og se hvorfra at de 2 produkcenter får deres råvare fra. Monsanto.


Når at dem som sidder i toppen af disse firmaer,også er med i blandt andet Bilderberg Group,og Trilateral Commission,så ved vi jo hvad der sker.


Det de har gang i lige nu er at vende bøtten så det system som før var i USSR bliver indført i den vestlige verden uden at folk opdager det,men tror at det er godt for dem,og TROR at det ikke kan være anderleds,MEN DET KAN DET HVIS VI GØR NOGET.


People can`t accept the truth,they rather hide from it and hope it NEVER interferes with the fantasy they are living.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Den Gamle Smed...
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 13:02

Hvis du går ind i den tråd der hedder "Europaparlamentsvalget", så er der link til en video i det sidste indlæg, jeg har postet.

Den beskriver klokkeklart hvad du netop dér skitserer - der drages paralleller mellem EU og det tidligere USSR, og det er faktisk uhyggeligt som de to systemer er ens opbygget.


Måske du vil finde den interessant. Og andre også forhåbentlig :)


Nothing in the world is more dangerous than sincere ignorance and consciencious stupidity

- Martin Luther King, Jr


Opstaldning i Børkop, Andkær eller Vinding søges!

Ka' du hjælpe? Så skriv gerne PB. Tak ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 USSR.........
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 14:32

I det gamle Rusland,altså USSR,var det private initiativ jo forbudt.

Staten ejede produktions midlerne,og dem som ikke makkede ret blev smidt i arbejdslejre.

Det er det kommunistiske system,altså den yderste venstre fløj.


Der var også et andet system i 30-0g 40,erne,det hed nazismen,som skulle være den yderste højrefløj.

Her gjaldt at staten skulle eje produktions midlerne,og dem som ikke ville makke ret,blev smidt i arbejdslejre.


Jeg har aldrig fattet at de to systemer kunne komme i krig med hinanden,da de jo ønsker det samme system,der er ingen forskel på dem,udover farven.


Men jo mere man graver i rotte hullet jo mere forstår man.


Det samme system hedder idag,privatiseringen.

Folk tror nu at det er det samme som det frie sociaty,og er ens betydene med frie mennesker.

Det er nøjagtig det modsatte,det hedder diktatur,og arbejdslejre.


Vi kan starte med fagforeningerne,som skulle være mere eller mindre røde???Husker I Holger og konen siger nej til Unionen???


Nå fagforeningen (forhandler) med modparten arbejdsgiverne,så kommer der nogle resultater,som begge ledelser som regel er tilfredse med,men hvad med medlemmerne.

De betaler bare til hver deres kasse,så der kan blive bygget nogle pæne rocker borge kan man næsten kalde dem,så kan man kalde den ene part for H.A,er og den anden part for Banditos,for det er på det samme krimminelle niveu de begge ligger.


Der er nu på EU plan ved at blive udarbejdet planer for at man inden for EU kan tvinge en arbejder til at tage arbejde i et andet medlems land,hvis ikke at han eller hun kan få arbejde i medlemmet eget land.

De er lige glade med familier,og alt andet,men henholder sig til at det er sundt at arbejde,(arbejte macht frei) som Adolf sagde.

Det er det samme system som i både USSR,og Nazi Tyskland.

Og lejrene skal nok komme.

I USA har de allerede omkring 5oo af slagsen,og de er vel at mærke fuldt bemandede,og klar til (gæster)

Søg på google under FEMA Camps USA.

Disederede arbejdslejre til dem som ikke vil makke ret.


Det frie PRIVATE initiativ er VÆK.


Hvis at I ser på den lille handlene,den lille håndværker,den lille fabrikant,den lille grossere,de er alle mere eller mindre væk.Regeringerne og både fagforeninger og arbejdsgiverne,lægger så stort et pres på dem at det er svært at kunne følge alle lovkravene som bliver presset ned over dem.

De gør det så forbandet svært at være selvstændig og at have medarbejdere,så mange vælger at finde arbejde hos dem hvor det ikke betyder noget,da de som regel selv er med til at lave lovene.


Dem som stadig har modet til at være selvstændig,ryger i fælden og køber en francise forretning.

Gå ned igennem ethvert større butiks center idag,det er lige meget hvor på kloden at det er,de er ens,komplet ens.

Og det er faktisk også de samme to familier som bygger de fleste af dem.


I ser Millers,Mc.donalds,Burger King,Domino Piza og mange flere. Fælles for dem alle er at de er ejet og kontroleret af de samme,som kontrolere produktions midlerne.

Researchers har bevist at på toppen af pyramiden sidder der cirka 200 personer som køre det show som kaldes mother earth.


Når en stakkel underskriver en kontrakt med et sådan firma,er det frie initiativ væk,så er det firmaets køreplan der gælder,og intet andet.

Kunne I forestille jer at McDonald pludselig solgte 3 håndmadder,og en øl for xx kr.???

Så var det ud med det samme. Ingen plads til at gøre som man vil,det eneste der gælder er at betale afgiften for at være en form for bestyrer til tiden,ellers ryger huset som man har pantsat for at få lov til at være selvstændig på scocialistiske premisser.


Bortset fra at i det gamle USSR,var det ikke frivilligt om man ville bestyre en af deres forretninger,så er der ingen forskel på systemet,og det er det som de multinationale er ifærd med at gennemføre.


Også her er Monsanto godt med i vognen,og forsøger at tvinge farmerne overalt til at bruge deres såsæd.

Hivs at I søger på David icke .com under navnet monsanto,vil I finde 50 artikler om firmaet.

Et af de første viser at de vil sagsøge den Tyske stat for at lave en lov som vil forbyde GM korn,og hvem tror I vinder???

Den slags sager er skabt for at vi skal tro at vi lever i et frit samfund,hvilket vi bestemt ikke gør,og især ikke efter

9-11,da blev friheden taget fra os med et pennestrøg.


Vidste I forøvrigt at den Rusiske revolution var betalt af Preston Bush,bedstefaderen til netop afgåede Baby Bush,sammen med Rockefeller-Rothschilds,og Morgan.

Så denne plan som de er igang med har været undervejs i flere år,end de fleste ved.




People can`t accept the truth,they rather hide from it and hope it NEVER interferes with the fantasy they are living.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Åååh, suk...
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 17:11

Det er altid rart, når folk selv afslører, at kilderne til deres konspirationsteorier enten er eventyrligt mangelfulde eller ikke eksisterende!


Bedstefar Bush hed Prescott, ikke Preston.

Han blev født i 1895, og var altså 22 år, da den russiske revolution brød ud i 1917. Sandsynligheden for, at han kunne finansiere noget som helst i den alder er vel næppe ret stor - og usandsynliggøres kun yderligere af, at han fra 1917 til 1919 var optaget af en kaptajnskarriere i den amerikanske hær, hvor han kæmpede i 1. verdenskrig.


Rockefeller (går ud fra, at det er den navnkundige John D., vi taler om?) var 78 år i 1917, og stinkende rig. J.P. Morgan var to år ældre - og absolut også velhavende!

Ligesom Rothschilds har de tjent styrtende på mange forskellige ting, ikke mindst bankforretninger, som de i større eller mindre omfang har drevet sammen i tidens løb (Rockefeller-Rothschild hører i dag under JP Morgan Chase).

Jeg har på en eller anden måde svært ved at tro, at de skulle sætte sig sammen med en 22-årig ung fløs, som indtil da havde været universitetsstuderende, og planlægge er sponsorat af den russiske revolution!


Må jeg anbefale, at man også lige (gen)opfrisker sin viden om den russiske revolution?


Jeg ved ikke helt, om jeg skal grine eller græde over alle jeres mærkværdige historier!

Et eller andet sted bekymrer det mig næsten lidt, at I tilsyneladende selv tror på dem, for I må da se "spøgelser" alle steder - og ja, jeg ved godt, at jeg nu får at vide, at det er mig, der er naiv og godtroende.

Hvis I vil have mere at grine af, så tror jeg også 112% på, at mennesket har været på månen, og at det var Al Queda, og ikke CIA/FBI/Præsident Bush, der stod bag 11. september.


Jeg vil i øvrigt anbefale den udmærkede side skeptica.dk - de tager med en god portion humor luften ud af en hel del konspirationsteorier.

Desværre er artiklerne på siden nok spildt på skribenter som ovenstående, men folk med en vis opretholdelse af jordforbindelsen kan klikke derind og trække på smilebåndet.


God spøgelsesjagt!


Hilsen

Annelise


0
0
Svar på denne tråd
 
 beklager..
Forfatter: 
Dato:  04-06-2009 04:01

Jeg beklager at jeg kom til at skrive Preston når jeg udmærket ved at hans navn var Prescott,men hvis at det kan hjælpe dig Annelise så beklager jeg hermed meget.


Men som jeg læser dine indlæg her er jeg også fuldtud klar over at du kun kan være en mønster borger,altså en som ikke stiller spørgsmål ved noget og om noget,og hvis at du gør så finder du den helt rigtige sandhed ved at slå emnet op på Wikipedia.


Ja det er hvad jeg kalder for en mønster borger,og når du så samtidig finder det nødvendigt at tale ned til dem som ikke har samme mening som dig,ja så ender det vel med at du også får en lille medalje af staten,for det fortjener du da med din så store entusiasme for at få (sandheden) ud til så mange som muligt,altså statens syn på sandheden.


Nej Prescott Bush var ikke med til at financerer den russiske revolution.

Dem der stod bag var American International Corporation,som bla.havde Georg Herbert Walker Bush som medlem,det var det jeg tog fejl af.Beklager meget.


Jeg vil gerne vide om du helt alvorligt mener at det er fint at vi nu risikere at skulle have flere giftstoffer i vores fødevare end de allerede er,i de gængse,og om du også mener at økologisk dyrkning skal forbydes hvis ikke at man bruger såsæd fra Monsanto???

For det er det de vil have os til.


Og hvis at du mener at tilsætnings stofferne ikke er skadelige ,men kun gode for os,er det dig der ser spøgelser.

Jeg skriver lidt om den Rusiske revolution efter dette.


People can`t accept the truth,they rather hide from it and hope it NEVER interferes with the fantasy they are living.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Alsidig tråd
Forfatter: 
Dato:  04-06-2009 05:50

Må man sige at det er.Men det er alvorlige emner vi snakker om.

Da jeg fik skrevet lidt om den rusiske revolution,og fik indført et forkert navn,for derefter næsten at få at vide at jeg så spøgelser må jeg vel lige skrive noget som man IKKE kan finde i Wikipedia.


Grobunden for revolutionen var bla. at Zaren som havde været i krig med Japan,og dermed fået en svækket økonomi,som på et tidspunkt resulterede i at der kun var et skydevåben for var 6.Rusiske soldat.


Trotsky og Lenin som skulle se ud som hovedmændene bag revolutionen mødtes i Rusland efter at de kom ind ad to forskellige omveje.


Trosky,hvis rigtige navn iflg. nogle researcher var Braunstein,og var tysker,det er årsagen til at han talte bedre tysk end russisk,ydermere havde han amerikansk pas,venligst givet ham af President Woodrow Wilson.

Da han kom til Rusland havde han 10.000,- US dollar på sig som var venligst givet ham af Rockefellers.


Han mødte Lenin som kom via en lukket og man kan kalde det for et forseglet tog fra Sweits via Sverige.

Der var ingen andre pasagerer,men kun folk som skulle hjælpe ham videre.

I Stokholm fik han overdraget 50.000.000,- US dollar,som var deponeret i Nya Banken som var åbnet i 1912,og som var ejet af Olof Aschberg,som senere blev kendt som Bolshviks bankkiren.


Pengene var indsat på kontoen fra det som hed American International Corporation,og som var grundlagt,til at financere revolutionen.

Dets ledere representerede interesser af Rockefellers,Kuhn.Loeb og Company (Rothschilds),DuPont,Harriman,og The Federal Reserve. Iblandt dem var også Georg Herbert Walker Bush,bedstefaderen til Georg W.Bush,hvis søn var President under 9-11.

The Rothschild direkte financirede den russiske revolution,via Jacob Schiff fra Kuhn,Loeb Company.

International bankfolk fra USA-Rusland-Tyskland og Frankrig mødtes i sommeren 1917.

De blev enige om at indsætte 50.ooo.ooo,-US dollar i Nya Banken i Stokholm ,som Lenin og Trosky kunne bruge til revolutionen.


I en artikel i The New York Journal den 3. februar 1949 skrev Jacob Schiff,s barnebarn at hans bedstefar havde betalt yderlig 20,ooo.ooo. us dollar til Trosky og Lenin.

Disse penge blev overført af Elishu Root advokat for Kuhn,Loeb og Company,samt tidligere Secretary of state,via den specielle krigs fond,og det er rekorded i Congressional Record den 2.September 1919.


Og det var jo ikke bare en gave fra disse banker,men lån som blev tilbage betalt til dem med store renter.

Nogle researchers mener at have fundet ud af at Lenin betalte tilbage til Kuhn,Loeb i rubler hvad der svarede til 450.ooo.ooo,- us dollar.

Men det var ingenting når man sammenligner hvad de ellers scorede på hvad bankerne stjal fra zar familien,i både guld ,ejendomme og hvad de havde i diverse banker rundt omkring.


Det kan skrives meget mere uddybene,men mon ikke at dette er nok her.


Jeg kan stadig ikke se forskellen på kapitalismen og scocialismen.


Så kan du jo søge lidt på nettet Annelise,for du tror sikkert ikke en dyt på hvad jeg her har skrevet,men må jeg ikke spørge dig,tror du at jeg vil sætte navn til noget som jeg ved ikke er korrekt???

Der kan være nogle ting som er svære at bevise,og som helt sikkert ikke står i Wikipedia,men de fleste forstår hvorfor at det ikke er der.


People can`t accept the truth,they rather hide from it and hope it NEVER interferes with the fantasy they are living.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gamle Smed
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 13:36

En mønsterborger...hvad er det?

Mig bekendt har vi herhjemme ikke standarder for, hvordan man som borger skal være eller opføre sig - tværtimod har vi dejligt frie rammer.

Så der er vist ikke noget "mønster", jeg specielt passer ind i.


Jeg ved ikke, hvor du har fået den tåbelige idé fra, at jeg skulle synes, det var i orden at putte giftstoffer i vores mad?

Jeg skriver, at jeg synes, det er godt, der er noget KONTROL med, hvad de putter i vores mad - det er vel ikke det samme?


JO, jeg stiller spørgsmålstegn ved MANGE ting - det ligger i min natur at være nysgerrig og videbegærlig.

Måske netop derfor tror jeg ikke en dyt på alle jeres mærkelige teorier!

Når man begynder at grave i dem, så stammer mange af oplysningerne fra hjemmesider, der har gjort konspirationsteorier til en kunst.

Desværre har mange af disse sider ofte en meget lav troværdighed, og jeg kan da personligt godt undre mig over, at folk ikke har bedre ting at tage sig til, end at sidde og smede rænker på nettet...


Din egen troværdighed bliver i øvrigt ikke bedre af, at du fortsat roder rundt i dine oplysninger!

George Herbert Walker Bush (født 1924 - 7 år efter den russiske revolution!) var USA's 41. præsident, og far til George Walker Bush, USA's 43. præsident (ham, der netop er blevet efterfulgt af Obama).

Prescott Bush var far til George Herbert Walker Bush, og dermed bedstefar til George Walker Bush.

Siden du tydeligvis ikke bryder dig om Wikipedia, så kan jeg røbe for dig, at disse oplysninger kan findes mange andre steder end lige dér,hvis man ellers gider foretage en simpel søgning på Google.


Jeg skal spare dig for skrivekrampe: du behøver ikke svare på dette indlæg, for jeg tror faktisk ikke, du kan bidrage med yderligere informationer, der kan få mig til at tage jeres teorier seriøst!

Jeg har ikke yderligere kommentarer.


Hilsen

Annelise


0
0
Svar på denne tråd
 
 Annelise
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 14:05

Hvorfor skriver du "jeres konspirationsteorier"? Hvad DGS skriver står vel for hans regning, og hvad jeg skriver står for min. Vi er ikke sammensvorne eller hvad du indikerer. Det er en åben debat det her.


Nu har jeg godt nok gentaget mig selv hundredvis af gange, men gør det gerne igen for den gode sags skyld.


De giftige pesticider der genindføres som godkendte til fødevareproduktion OG det her med radioaktiv bestråling af fødevarer SAMT hævningen af de tilladte grænseværdier af påviseligt skadelige stoffer er noget du kan læse ud af Codex' officielle side eller i rapporter osv der stammer fra dem.


Det er IKKE en konspirationsteori, det er ski hentet fra kilden selv!!


Ja undskyld hvis jeg bliver lidt vrissen, men jeg ville godt nok ønske at der var bare EN der ville bemærke at jeg har hentet den info på deres egen side.


Dagens sure opstød. Jeg synes det er forkert at forkaste det jeg har skrevet som konspirationssludder når det står sort på hvidt. Men det kræver at du sætter dig ind i de forskellige stoffer og hvilken påvirkning de har på den menneskelige organisme - bekræftet af medicinere (ikke hokus-pokus typer).


Men det arbejde må folk gøre ad den hårde vej, hvis det har nok interesse. Eller de kan vælge at lukke øjnene og kalde mig en tosse.


Men søg og du skal OGSÅ finde - helt uden at blande suspekte sider ind i det. Jeg kan godt min kildekritik....


Nothing in the world is more dangerous than sincere ignorance and consciencious stupidity

- Martin Luther King, Jr


Opstaldning i Børkop, Andkær eller Vinding søges!

Ka' du hjælpe? Så skriv gerne PB. Tak ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Og hermed....
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 14:14

sidste ord fra mig i denne sag. Jeg har gjort hvad jeg kunne for at gøre opmærksom på at der er kedelige tendenser på vej i forhold til forvaltningen af vores fødevarer.

Ikke alt er som vi tror - og jeg håber at bare NOGEN har lyst til at undersøge dette til bunds og tage det alvorligt.


Jeg har gjort en dyd ud af at bruge de rette kilder, men trods det kaldes jeg stadig for konspirations-forstyrret. Det undrer mig ikke - nogle sandheder er for utrolige til at man kan tro på dem.... :) Sådan tænkte jeg også førend jeg studerede dette til bunds.


Men jeg vil iøvrigt håbe, at I andre får ret og jeg har taget fejl. For jeg ønsker hverken FN's, Monsantos eller Corporate America´s indblanding i, hvad der havner på MIN tallerken.


Go sommmer til alle :)




Nothing in the world is more dangerous than sincere ignorance and consciencious stupidity

- Martin Luther King, Jr


Opstaldning i Børkop, Andkær eller Vinding søges!

Ka' du hjælpe? Så skriv gerne PB. Tak ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Annelise...
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 15:33

Det er sgu da logi for burhøns at Georg Herbert Walker Bush som du rigtigt nok fortæller var født i 1924 INTET havde med den revolution at gøre,det burde du da med din skarpe iagtagelses evne kunne regne ud.


Men Prescoot Bush,GIFTEDE sig ind i Finans familien WALKER.

Og Georg Herbert Walker var Prescoot,s svigerfar,og dermed morfar til Baby Bush,s far,som var president FØR Clinton.

Baby Bush,s far var opkaldt efter sin morfar.

Ligesom Baby Bush,der brugte de bare ikke navnet Herbert.

Men Georg Herbert Walker var med direktør i firmaet Kuhn,Loeb og Company,som var et Rothschilds ejet company.

Kan du bedre forstå det nu???

Eller har du flere spydigheder om mine skriverier.


Men tænk engang at fedte så meget rundt i disse navn,hvad med at undersøge hvad jeg har skrevet.

Med dine evner skulle det da feks ikke være svært at fnde den avis artikel som jeg henviser til i The New York Journal fra den 3.februar 1949,og ved at grave videre derfra og gå ind i de gamle krigsarkiver på regerings siderne,kan du også se hvor meget at de udbetalte til hjælp til revolutionen,og jeg går udfra efter hvad du hidtil har nedfældet at du har lidt kendskab til engelsk.

Alle sagens akter er declasiferet,og altså offentligt tilgængeligt,måske også at operation Northwood er læsning for dig,så kan du jo skrive på debat sider i USA at det også kun er konspiracy.


Jeg ved godt at jeg i min iver skrev lidt hurtigt,men det er et stort emne og tingene kan smutte,men med lidt sund fornuft fra læserens side ,vel at mærke hvis læseren har sat sig selv ind i det,kan den slags misforståelser hurtigt korrigeres,UDEN at komme med den slags skriverier som du kommer med.


Og nej, jeg får ikke skrive krampe,højst en varm laptop.

Men det sjove eller skal vi ikke hellere kalde det for det tragiske af det hele er at du ikke har kommet med noget som helst som kan modbevise det som trådstarteren har skrevet,HVORFOR.??????


At du ikke tror på det er en ting,og her må jeg sige som FruK at jeg også håber at vi er forkert på den,men indtil videre er der desværre ikke tegn på det.

Monsanto og GM fødevare,vil sammen med codex styrer alt hvad der hedder foder til mennesker og dyr i femtiden.(hvis ikke at vi er nogle modige mennesker som tør forsøge at stoppe det)

Alt helse tilskud vil kun kunne fås på recept,og såvidt jeg er orienteret,er Norge langt fremme i denne prosedure.


Men for fanden hvor er det let at kalde alle dem som ikke har samme mening som drømme folket for konspiracy idioter.


Og nej du behøver ikke at svare på dette,da de svar du vil komme med,jo ikke er svar,men kun angreb,uden nogen form for debatering,for det kniber det vist med fra din side,når man ikke er af samme mening.



People can`t accept the truth,they rather hide from it and hope it NEVER interferes with the fantasy they are living.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider