Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 At være lykkelig!
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 12:56

Hej Alle. Sidder her en torsdag middag og fik lige en fornemmelse af at være lykkelig.

Hvad der ligger til grund for det er følgende:

Jeg har sovet længe(fridag), mit køleskab er fyldt, mit hjem er rent, jeg bor sammen med manden jeg elsker, mit eneste gøremål for dagen idag er at ride på min dejlige hest. Jeg har dejlige veninder og en rask og dejlige familie. Jeg bor lige ved siden af Bilka ;) - Sig mig- Kan livet være bedre?

Hvad giver jer følelsen af lykke?

Mange torsdagssmil fra Trine


Puttemusen (Bandidos) er bare bedst i verden!
SPRINGSADEL KØBES!! 16,5" og bred bom
0
0
Svar på denne tråd
 
 Min lykke
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 13:01

Er mit liv.



Illum

.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja....
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 13:59

Jeg føler mit tit lykkelig, tror jeg er et meget positivt menneske, tanken om at være lykkelig har jeg i hvert tilfælde meget tit.....


For mig at se har det intet med hverken materielle eller praktisk ting at gøre, tanken kan såmænd komme på de mest underlige steder og tider


Hilsen Vibeke


Mangler du noget, så kig alt det vi har til salg:


www.123hjemmeside.dk/tingtilsalg




R.I.P Freykur, 8 År



WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er også
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 14:08

et af de her "irriterende" mennesker som i bund og grund tit og ofte er lykkelig.


Blandt andet havde jeg et øjeblik af fuldkommen lykkelig frihed i morges da jeg styrede dytten ud på motorvejen og futtede mod studiet - friheden i at have bil og herligheden i vejret og at være lige der hvor jeg har lyst til at være i livet. Jo jo - det er dejligt :)


/Trine T =)
What We Do in Life Echoes in Eternity.

If opportunity doesn't knock, then build a door.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vil ikke...
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 14:09

betegne mig selv som lykkelig på nuværende tidspunkt, men det nærmer sig med hastige skridt ;)



Mvh CarinaG

. som snart skal være mor til lille Frederik .

Termin d. 17. februar 2009



R.I.P Pax&Carsten Junior


4-års DV-hoppe på 1.60 i stg. sælges




0
0
Svar på denne tråd
 
 Lykkelig
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 16:10

Ja, kender det godt. Jeg får også ind imellem en overvældende lykkelig følelse i hele kroppen.

Men hvad der præcis gør mig lykkelig, er svært at sige.


Men jeg ved med sikkerhed, at det aldrig kunne gøre mig lykkelig at bo lige ved siden af Bilka



Skrev hende den tykke, som snart skal være mor...


Pony sælges

www.guloggratis.dk/dyr/heste/heste/ hoppe/annonce/3348273


Medlem af "smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mon ikke du ville være lykkelig
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 16:21

For at bo som nabo til Bilka, hvis du havde en familie på 5 drenge og INGEN bil :-)



Illum

.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lykkelig
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 16:56

Jeg kender godt følelsen - men det er dælme sjældent jeg føler det (får antidep. medicin, og det lægger lidt et låg på både positive og negative følelser). Men ind imellem får jeg et gnist af den - ikke af nogen speciel situation, jeg kan bare fornemme en indre fred og ro... tit er det i sammenhæng med at jeg sidder ude ved familien og får en kop kaffe eller lignende.


Nå jo, jeg er da lykkelig for min hund... hun er den eneste der ALTID kan gøre mig glad. :)



*Hvis forventningens glæde er den største, hvorfor må man så ikke glæde sig for tidligt?!* © VKH
Palomino/arabere: Ibriiz Arabians
| www.wspa.dk | www.kattens-vaern.dk |
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lykkelig
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 17:03

Jo, det kan da være. Men nu er det jo bare ikke sådan, så derfor er jeg lykkelig herude langt fra storbyen og med bil


Og jo, jeg handler da tit i Bilka. De har som regel alt hvad man skal bruge



Skrev hende den tykke, som snart skal være mor...


Pony sælges

www.guloggratis.dk/dyr/heste/heste/ hoppe/annonce/3348273


Medlem af "smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd
 
 jkashdkaskdja
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 17:43

For tiden er jeg lykkelig hver dag.


Mine venner gør mig lykkelig, min hest, min kat, mine cykler, motion, men mest af alt min frihed!


Efter 13 års skolegang har jeg nu sabbatår - og der var største ønske FRIHED - det har jeg fået :D

Jeg arbejder det jeg gider (og for de penge jeg har brug for) - og ellers nyder jeg at lære mig selv at kende igen (har der IKKE været tid til på gym), men mest af alt nyder jeg friheden i forhold til Flicka, min hoppe.


Jeg nyder virkelig at jeg en skøn dag som i dag endte med at tage i skoven på hende selv om det slet ikke var planen! Men jeg har jo fri - så jeg kan gøre det uforudsete.


Så i hvert fald i det her år (og forhåbentlig også fremover) må jeg give Illum ret - Mit liv gør mig lykkelig!


Anna og Flicka - et broget makkerpar!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider