Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Jeg er død...
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 23:00

Ja det har jeg fået brev om fra kommunen idag, eller det vil sige at min mor fik beskeden, så da min søster kom hjem i hendes lejlighed, åbnede hendes post, ringede hun til mig for at hører hvor jeg var henne...


Kommunen har lavet en fejl, det var meningen at det var et brev til mig om at min mor var død... Så navne og adresser er blevet byttet om...


Synes faktisk det er lidt komisk, selv om jeg nåsten er den eneste i familien der synes det...


Så ikke flere ubehagelige beskeder til mig, for jeg er død...




Perle


Min kære mor, jeg elsker dig, sov godt

Født: 5/6 1958 Død: 19/7 2008

Farvel Felix

Hvil i fred

Charmetrold og Hjerteknuser

D. 21/8 2007
En gang utro, altid utro

Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt...

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsan
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 23:02

det er da godt du har humoren i behold i denne morbie situation.

Mvh.

Dorte


Søger Læreplads som Beslagsmed i Østjylland. Er færdig med Grundforløb.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det minder mig om
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 23:12

Det minder mig om noget, jeg hørte i TV for lidt tid siden:

En ældre dame, der havde fået amputeret begge ben, havde ansøgt om en elkørestol, da hun også var svagelig i armene.


Dette kunne ikke lade sig gøre, meddelte kommunen. Der var ikke penge til det.

Men de kunne se i papirerne, at hun kunne få bevilget, og havde krav på:

En FODTERAPUET / FODBEHANDLING......


Ja, de ER DYGTIGE, de offentlige myndigheder.

Godt, at du kan tage det med et smil, selvom det alligevel gør ondt.

Jeg synes iøvrigt, du er meget tapper.


Mvh.

Annette

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kondolerer
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 23:13
Sikke dog en bommert fra kommunens side, men det er vel menneskeligt at fejle, og uheld sker. Men lidt sjovt alligevel.

Du kan jo sige til hvis du genopstår, eller går igen.I mellemtiden håber jeg,a t du kommer over savnet af din mor

JC Great Pine Image


Lil Chief No White - født d. 21 maj, 2008. Quarter Horse Stallion

Chills Tiny Copy - født d. 26 juni, 2008. Quarter Horse Stallion

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 23:19

Det minder lidt om min farfars historie:


Han var en bondeknægt i Nordfriesland da 2. Verdenskrig brød ud. Han blev indkaldt, og måtte jo komme da han ellers ville være blevet skudt for en krigsret - 17 år gammel i 1944. Han var så også i Frankrig til uddannelse, og en dag var han ude med en gruppe soldater. De overnattede i en skole. Midt om natten stod han op, kun iført bukser, og går ud for at lette sig. I det samme bliver skolen ramt af en bombe, han slåes bevidstløs og overlever - som den eneste. Dagen efter slutter han sig til en anden gruppe, og overlever også resten af krigen.

Derhjemme på bondegården fik dem derhjemme et brev om at han var omkommet... Man havde jo fundet hans hundetegn imellem ligresterne i skolen, og dengang, unden EDB, var kommunikationen jo ikke så nem. Han kom alligevel hjem, og de glemte alt om brevet.

Indtil han skulle have sin landmandspension, der fik han et brev om at det kunne han ikke få, for han var ikke W.... C......, for han var faldet i krigen!!! Han måtte finde folk der havde kendt ham før krigen til at vidne at han vitterligt var W..... C...... :)


Jeg håber du kommer dig over tabet af din mor, og håber at de andre med tiden også vil se det sjove i at kommunen kom til at rode i det - en lidt sjov ting i en trist tid.


/Lene


Sommer og Sol!



De enkleste beslutninger er tit de sværeste at træffe.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Åndet...
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 23:20

Jeg snakkede med en veninde idag... Og hun sagde at det undrede hende at de først havde opdaget det nu, for jeg havde altid været lidt 'åndet'... Selvfølgeligt sagt i sjov, men det forklarer da en del...


Nu er jeg heldigvis et meget humoristisk menneske, så jeg væjger at de på det med et smil, men det er nok ikke alle der i denne situation ville synes det var lige sjovt...


Men er altid frisk på at gå igen...




Perle


Min kære mor, jeg elsker dig, sov godt

Født: 5/6 1958 Død: 19/7 2008

Farvel Felix

Hvil i fred

Charmetrold og Hjerteknuser

D. 21/8 2007
En gang utro, altid utro

Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Godt....
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 08:41

... at du stadig er iblandt os - og med din sans for humor intakt.


Du må jo tage det gamle Mark Twain citat til dig "Rygterne om min død er stærkt overdrevne"


£isbeth & Baloo

People are just about as happy as they make up their minds to be

(Abraham Lincoln)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider