Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hjemmesider
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 14:06

Jeg har købt sådan et smart domæne og webhotel og det hele til ny hjemmeside.. Det hele er købt ved dandomain..

Så kommer jeg så til oprettelse osv. og det hele går fint indtil der er nogle bestemte programmer jeg skal installere på min pc.. Hmm..jeg er virkelig ikke ret klog til computer-værk og nu er jeg så gået i stå da min pc ikke rigtig vil som der står i brugervejledningen.. Og min hjemmeside skal jo gerne snart op at stå..

Kan man betale sig fra at få lavet hjemmesider når der er købt domæne osv.? Og i så fald hvordan og hvorledes. Måske er der en venlig sjæl der pt. keder sig og søger noget at lave i det trælse vejr :)

Det kunne være super luksus hvis der blevet startet op så jeg selv kunne fortsætte samt selv skrive tekst, ordne billeder osv.

Nogen der har nogen idéer eller som måske kan guide mig igennem det hele ned til mindste detalje..

M.V.H. Maria L. Nielsen

www.lykkepoms.dk

0
0
Svar på denne tråd

Bla bla bla....
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 21:11

Du skal da være velkommen til at skrive, hvis du ikke allerede har fundet en anden mulighed.

Jeg kan godt hjælpe dig med at starte op. (:

Men jeg tror alligevel at det vil kræve, at du skal have mindst frontpage.

Men altså du er velkommen til at skrive.

Hilsen 007.DK
Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag.
Til dig som fortjener det! ;)
Kleenex medfølger, til de ekstra trængende.

0
0
Svar på denne tråd

agent007
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 21:19

Jeg har ingenting fundet ud af andet end det ville være nemmest hvis jeg kan finde en der kan gå igang for mig så jeg evt kun selv skal sætte bilelder og tekst ind

M.V.H. Maria L. Nielsen

www.lykkepoms.dk

0
0
Svar på denne tråd

en, der kan det med hjemmesider...
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 21:29
0
0
Svar på denne tråd

spirillen
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 21:50

Tak for hjælpen, men så meget vil jeg ikke betale for en hjemmeside som privatperson :)

M.V.H. Maria L. Nielsen

www.lykkepoms.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 21:52

Hej Maria

Jeg har sendt dig en pb

Gitte

0
0
Svar på denne tråd

Tænkte det nok...
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 21:58

...men det var en oplagt chance for at reklamere for min venindes side :-)

Tine

0
0
Svar på denne tråd

Maria...
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 22:01

... har du ikke lavet din hjemmeside selv? Så er det da bare at gentage den succes, for den er da fin.

Tine

Hestens Urtehave

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vind

Nu forhandler af Marstall hestefoder på Midtfyn

0
0
Svar på denne tråd

Tine...
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 22:10

Jo, men det er sådan noget nemt noget hvor man bare vælger en en type osv. - det andet her er heeelt fra bunden og jeg er gået totalt i stå

M.V.H. Maria L. Nielsen

www.lykkepoms.dk

0
0
Svar på denne tråd

Bla bla bla....
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 15:42

Maria *Riderlykke*: Det er meget "nemt", og meget sjovt men i starten kræver det en stor potion tålmodighed. (:

held og lykke med det hele (:

Hilsen 007.DK
Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag.
Til dig som fortjener det! ;)
Kleenex medfølger, til de ekstra trængende.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-02-2008 15:46

Ja, det var faktisk ret sjovt at sidde og rode med frontpage. hvor er det længe siden jeg gjorde det.. Tror det var omkring 00/01. Vildt.

Ergo, jeg kan ikke hjælpe, for jeg har glemt det hele. Desværre. Men tror nu det ville gavne dig at have en person fysisk til stede i processen, det vil give dig meget mere end en der sidder på messenger og siger "bla. bla."

God vind med projektet.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider