|
|
| vi savner vores hund |
| Forfatter:  |
jazzberry |
| Dato:  |
10-01-2007 09:24 |
|
Hej alle. jeg skriver til jer i desperation og håb om at nogen herinde kan hjælpe os. Under vores juleferie hos familie i Gilleleje, forsvandt vores dejlige hanhund, Ronaldo, under en luftetur på veststranden 1. juledag. Han er den utrolig dejlig, kærlig og tillidsfuld hund på ca 8 år, blanding mellem gravhund og dværgschnauzer, kortklippet grå/sort pels med hvidt på brystet. Vi er fortvivlede og savner ham ganske forfærdeligt!!! Uvisheden om hvad der er sket med ham er frygtelig og ikke til at bære. Vi har gjort utroligt meget for at finde frem til ham, alt fra lokalradio, plakater, telefonkæder, hjemmeværn, politi, falck... og meget andet. Måske strejfer han stadig rundt et eller andet sted, måske har nogen taget ham ind... måske død... uha... Please, hjælp os! Skulle nogen have set en lille hund strejfe rundt, der kunne ligne Naldo, eller ved I hvor han er (måske har nogen pludselig fået sådan en hund), vil vi blive lykkelige for at høre fra jer. Tusind tak. De venligste og fortvivlede hilsner Lise og familie tlf: 97382522 eller 20479379
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er det den hund de snakker om her? |
(Fendi)Margit |
10-01-2007 09:41 |
|
Hilsen Margit Man kan hvad man skal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi savner vores hund |
jazzberry |
10-01-2007 09:49 |
|
nej, desværre ikke , men tak for tippet. Venligst Lise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hey - en hjælp |
|
|
kan i ikke sætte et billede ind? ... så kan vi måske printe det ud og sætte det op i gå gaden? Jeg ved der i hvertfald er nogen her fra byen der har sommerhus i gilleleje.. selv kommer jeg ikke lige forbi... men prø at sætte et billede ind..
Støt de græske hunde www.graeskehunde.dk <3 Nu med part på Bella <3 <3 Og med katten Belle <3 TØJ SÆLGES
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Føler med jer... |
Linda B |
10-01-2007 10:08 |
|
Jeg føler så voldsomt med jer, at det ikke kan beskrives med ord. Jeg krydser ALT for at i finder jeres vovse... Uvisheden er kvælende... Varme tanker til jer og vovsen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tusind tak |
jazzberry |
10-01-2007 10:13 |
|
tusind tak for jeres medfølelse. Der hænger mange plakater rundt om i byen med billede på, selv om butikkerne desværre er begyndt at tage dem ned fra vinduerne ... heldigvis er der fantastiske mennesker i byen, der fortsat leder efter ham. Det er så underligt, at ingen ser ham... Kærligst Lise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ronaldo |
jazzberry |
10-01-2007 10:15 |
|
ved ikke hvordan jeg får et billede herind...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jazz... |
xenia |
10-01-2007 10:20 |
|
Jeg har skrevet til dig i den anden tråd. Har du fremlyst dette på andre fora? F.eks. hundegalleri? Ellers kan jeg hjælpe ved at oprette en tråd derinde og linke hertil Charlottes og dit indlæg ? Så flest mulige ser det, og der er mange hundemennesker derinde. Jeg har indtryk af de hjælper hinanden i sådanne situationer mvh camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ronaldo |
jazzberry |
10-01-2007 10:23 |
|
tusind tak , Camilla. Jeg har skrevet en efterlysning, men ellers ikke... tak. kærligst Lise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har brugt dit indlæg... |
Linda B |
10-01-2007 10:23 |
|
Har sat dit indlæg på som HASTER ved Graeske Hunde.. Håber det hjælper...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tusind tak |
jazzberry |
10-01-2007 10:28 |
|
åh, tusind tak skal I have. Det er simpelthen bare så forfærdeligt ikke at vide, hvad der er sket med ham...  Kærligst Lise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hunde.. |
Nusser12 |
10-01-2007 10:28 |
|
Hej jeg har sat den ind på hundegalleriet.. der plejer de at være rigtig søde til at hjælpe. Hilsen Anja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anja.., |
xenia |
10-01-2007 10:31 |
|
Det har jeg også, som længere oppe skrevet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det havede jeg ikke set |
Nusser12 |
10-01-2007 10:36 |
|
hov det havede jeg ikke set. men så bliver den da set to gange.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anja... |
xenia |
10-01-2007 10:40 |
|
Ja, nu mere jo bedre  Er der andre som har idéer til hvor man kunne efterlyse vovsen? Hvis Lise er interesseret i det, og som en meget lille hjælp, da jeg desværre ikke kan tilbyde at køre derop og selv lede pga betændt fod. Lise , jeg håber han snart bliver fundet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak... |
|
|
Det er bare super med jeres hjælp, dejligt  Hvad med en dejlig frisk ridetur i løbet af dagen/de næste dage, jer som bor i omegnen af Gildeleje/Gildbjerg...På med regntøjet og lede lidt efter en lille våd hund, som trænger til hjælp! Det ville være en super hjælp 
Kærlig hilsen Charlotte Bursche clairvoyance på mennesker og dyr læs mere: www.mindnsoul.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ronaldo |
jazzberry |
10-01-2007 10:55 |
|
Hvor er I altså fantastiske!!! Hvor vidunderligt midt i alt det mørke at opleve andres medfølelse, hjælp og medmenneskelighed - tusind tak, det varmer meget.  kærligst Lise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor godt:o) |
|
|
det er bare helt super, har lige været inde og se på hundegalleriet, der havde jeg aldrig været inde før... Tak xenia og I andre som giver besked til jeres bekendte fra området om at holde øje... virkeligt dejligt 
Kærlig hilsen Charlotte Bursche clairvoyance på mennesker og dyr læs mere: www.mindnsoul.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Endnu.. |
xenia |
10-01-2007 11:09 |
|
et link. Jeg har sat det ind på katteforum - for der er også mange dyreelskere, og også i det område. forum.katteforum.dk/fo...PN=1&TPN=1 Det var da så lidt Jeg kan kun prøve at forestille mig en lignende situation med min egen hund, og det håber jeg aldrig jeg kommer til, det må være forfærdeligt, så derfor er en lille hjælp sikkert en god hjælp. Mvh. Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjksfjncv |
|
|
Helt suverænt Xenia, det var en meget fin hjælp du har ydet, håber så meget det kan give det sidste skub i den rigtige retning. Knus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ljfajfln |
xenia |
10-01-2007 11:25 |
|
Charlotte - det håber jeg også! Har du et billede af vovsen? Så jeg kan sætte det ind de steder?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen altså... |
ZLisaZ |
10-01-2007 16:13 |
|
Hunden SKAL findes, hurtigst muligt !
Vi bliver nødt til at finde nogen der gider køre op i området, evt være i telefonisk kontakt med Charlotte undervejs.
Jeg har en total forladt stedsans, hvilken byer ligger omkring Gildeleje?
Mvh Lisa
Zahkir & Zadeek ___________________
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv træls |
|
|
Har du haft ringet til de forskellige dyreklinikker? Husk at blive ved med at ringe til politiet og høre om der er kommet hendvendelser. De kan nemt glemme det i farten. Håber at i snart finder den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er det... |
|
|
Er det Lises eller Charlottes hund?  Krydser alt jeg kan, for at I finder den/dem i god behold i hvert fald. Nu jeg lige faldt over, at Charlotte er Clairvoyant - findes der så ikke folk i dén dur som kan hjælpe? Hvis man altså tror på den slags 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| kære alle |
jazzberry |
10-01-2007 17:40 |
|
Vi har været i kontakt med politiet løbende, men de sletter efterlysningen efter 8 dage og vil ikke genoprette den. Efter 8 dage formoder de, at hunden enten er død eller har fundet nye ejere...  Vi har sendt over 300 smsér til folk i forskellige områder af Gilleleje, sat telefonkæder i gang, været i lokalradioen, falck, delt mange mange telefonnumre ud til alle vi mødte i Gilleleje, søgt dag og nat, postbude har haft efterlysning med billede med på deres ruter, 11 hjemmeværnsfolk stillede op med 4 hunde, mange mange søde gilleleje-borgere har søgt i forskellige områder, hængt 150 plakater med billede op, vi har været i kontakt med internater osv osv. Jeg ikke komme i tanke om noget, vi ikke har prøvet...  Det er så underligt, at ingen har mødt ham... Tusind tak for al jeres hjælp!!! Hvor er I søde.  Kærligst Lise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lise.. |
xenia |
10-01-2007 17:47 |
|
Hold da op. Det er jo virkelig en styrke der har været ude efter ham, men uden resultat  Synes ikke at 8 dage er særlig lang tid de gir som en chance! Vil du ikke være sød at få sat et billede ind af ham? Det kunne jo gøre det nemmere for folk at genkende ham så. Også hvis han i givet fald har fået en ny familie gennem et internat eller lign? Dog siger Charlottes "billede" jo noget andet. Hvor jeg dog i dén grad håber han snart bliver fundet, og i ok stand. Kærlig Hilsen Camilla ..Det irreterer mig, at jeg ikke bare kan tage afsted og selv lede efter ham, for han må jo være der!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skriv sms |
lindstrøm |
10-01-2007 17:59 |
|
Jeg sidder også i Jylland, og det eneste jeg kan gøre lige pt. er at sende efterlysningen ud pr. sms. Kender nogle stykker på Sjælland som kan sende efterlysningen videre. Skriv en privat besked til mig her, så I kan få telefon-nummeret og sende jeres sms-efterlysning til mig. Så sender jeg den fluks videre. Håber I finder ham snart.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hundeefterlysning |
Poly-Cats |
10-01-2007 18:04 |
|
Han er ikke efterlyst i lokalavisen UGEPOSTEN. Det er er område med flere løse hunde, så folk er ikke opmærksomme på en fra eller til. Jeg bor i Udsholt ( tæt ved ) og er ikke stødt på en efterlysning af hunden før nu hvor den kom på katteforum. Men jeg vil gerne kigge efter ham i morgen i området Gilbjerg - Gilleleje havn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jazzberry |
|
|
Har lige læst din efterlysning herinde. Hvis det kan hjælpe sætter jeg gerne annoncer op i de lokale supermarkeder i gilleleje for dig. Hvis det har interesse kan du maile dem til mig på calinka@ofir.dk Bor i Hornbæk så det er tæt på. Føler med både hunden, du og din familie. Stort trøsteknus herfra. Mvh Caroline.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et varmt tak... |
Linda B |
10-01-2007 23:21 |
|
Jeg sender hermed et varmt tak til ZLisaZ som lige nu leder efter en fremmed hund for fremmede mennesker. Jeg takker dig ZLisaZ fra alle dyreelskere... Det er så flot af dig. ( Og giv din kammerat som kører, et stort knus fra mig.)Så flot af ham også... Bare der fandtes RIGTIG MANGE mennesker som dig... Jeg og min hund krydser fingre som bare pokker her i Esbjerg... Ville lige nu ønske jeg boede på Sjælland, så jeg kunne hjælpe med at lede... Desuden er han igennem GræskeHunde sat på mange hjemmesider.. Kan du (Ejeren) ikke sætte et kontonr ind, så kan vi samle sammen til en STOR dusør, som du kunne lokke med på plakater... Er han Stjålet/taget ind, hjælper det ofte med en dusør på en 5.000 krs størrelse...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Krydser fingre |
|
|
Hej Jeg håber virkelig i snart finder ham. For nogle år siden skete det samme for nogen jeg kender. Deres hund blev væk omkring Farum sidst i september 2004, den var høj drægtig De skulle til Thailand i December, da var den stadig ikke fundet, så de tog meget modvilligt afsted, vi var mange der kiggede efter deres hund. En dag midt i december så deres niece på 7 år tv2 lorry og pludselig kaldte hun på sin mor, der var hunden, den var blevet fundet og indleveret til værn for værgeløse dyr i rødovre, med alle sine 6 hvalpe. Personalet havde døbt den skralde, fordi den var blevet fundet i en skraldespand på Amager(sikke en tur og mange mdr.) den var efterlyst herinde, hos politiet og en masse andre steder, men alligevel kunne internatet ikke finde ejeren, de havde nemlig ikke set efterlysningen. Det jeg vil sige med historien er at selvom der går lang tid kan det ende godt. Hilsen pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fantastisk.. |
|
|
Godmorgen alle  Jeg vil lige starte med at sige TUSIND TAK til Lisa og hendes kammerat, for at være kørt til Gildbjerg/Gildeleje iaftes for at lede efter Naldo. De travede rundt i flere timer i mørke og kraftig blæst og da de desværre måtte opgive henad kl. 23,00, kom de tilbage til en bil uden strøm på!! Glemte desværre at slukke for lyset, øv øv, og de måtte stå der og vente på Falck... Lisa og Kammerat, jeg tager hatten af for Jer, det var intet mindre end fantastisk det I gjorde der! Det er ved at være temmeligt frustrerende at der ikke rigtigt sker mere nu, jeg får ikke nyt ind som kan bringe os nærmere. Så lad endelig alle muligheder stå åbne, alt er velkomment.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rendt langt |
|
|
jeg tror at i skal kontakte samtlige internater og politikredse på sjælland, han kan jo være løbet langt, i sin søgen efter jer. Prøv evt. at kontakte tv2 lorry da de dækker stort, og fortæl om alle de fremmede mennesker som søger ( for at gøre historien spændende). Han kan jo også være blevet lukket inde i et sommerhus, hvorpå ejerne godtroende er taget hjem, her ville Lorry måske også få evt. københavnske sommerhusejere til at tænke over om de måske så Naldo lige inden de låste garagen af og forlod julen i sommerhuset. Held og lykke med jeres søgen. hilsen Tanja som tvivler på at han stadigvæk er i Gilleleje
Kloge Frode maj 2001 charmerende Alfred februar 2004 lynet Gorm juli 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er der noget nyt |
|
|
hvor er det bare synd for jer.. har i fundet nogen der har ham eller er han blevet fundet af politi eller internater.. håber snart han vender hjem til jer igen
Hilsen Maria Gør Livet til en fest, rid islandsk hest.. "Med mindre vi ændrer retning, ender vi hvor vi er på vej hen" "At vove, er at miste fodfæstet et øjeblik - ikke at vove er at miste sig selv."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej... |
Isabel..:o) |
11-01-2007 14:18 |
|
Prøv at efterlys ham på dyrenes beskyttelses hjemmeside! Det er meget effektivt! Har i hængt sedler op i byen?
Hilsner Isabel Nu ejer af DK's bedste sportspony! - Faucon Marcel ! Medlem af Egene rideklub - Sjællands smukkeste og bedste ridecenter med undervisning v/ Ulrich Gaarslev .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
jeg skal også nok holde øjnene åbne, bor tæt på gilleleje-udsholdt og går tit tur md min hund i området, har godt set dine efterlysninger i netto og brugsen.. Jeg er ked af det på jeres vejne, men mist ikke håbet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu kører der flere indlæg |
|
|
Om denne hund og det er svært, at samle trådene og informationerne  Men jeg har taget mig den frihed, at maile til hende her: www.dyrenes-beskyttels...ff00626377 og linke til din efterlysning her:¨ www.dyrenettet.dk/Anno...e=annoncer For at se om hun kan bedømme om det er den samme hund ud fra dit billede. Uanset hvad, håber jeg du finder din hund  Jeg skal nok vende retur uanset om svaret er positivt eller negativt. Mvh Charlotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Efterlysning. |
|
|
Hvor er det bare en hver hundeejers mareridt!  Jeg holder øjne og ører åbne når jeg lufter hunden... Der er på Dyrenes Beskyttelses hjemmeside en hund der er set i Høsterkøb... Det kunne godt minde om den Ronaldo...og på 14 dage kunne den jo sagtens nå dertil... www.dyrenes-beskyttels...ff00626377 Mvh Kamilla
Se billeder af Maximillian på min præsentation. Through your eyes the world was burning, please be gentle, i´m still learning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| CanmaxM |
|
|
Du var lige hurtigere en mig med linket...men så er der ihvertfald blevet linket 
Se billeder af Maximillian på min præsentation. Through your eyes the world was burning, please be gentle, i´m still learning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dyrlægerne |
|
|
Jeg er så ked af det på dine vegne. Jeg har selv siddet i samme situation for nogle år siden, hvor jeg først fik den triste nyhed om at min hun var kørt ned efter 2 ugers intensiv søgning ...Falck (de skiderrikker) havde ikke ulejliget sig med at informere mig, på trods af at de havde hentet hende ind allerede første aften.  Jeg forsøgte også de samme kanaler som dig, og jeg har faktisk kun en sidste ting som jeg kan føje til. Ring til dyrlægerne, måske de falder over noget, da de har så stor tilgang af hundefolk dagligt ...nogen kan måske have hørt noget osv.! Giv ikke op:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tusind tak til jer alle |
jazzberry |
11-01-2007 15:21 |
|
er lige kommet hjem fra arbejde, sætter mig ved computeren og ser alle jeres inlæg, gode ideer og trøstende ord - hvor det varmer!! Det er helt fantastisk. En særlig tak til Lisa, der kørte til Gilleleje for at søge - kan ikke beskrive, hvor varm det gjorde mig om hjertet!! tusind tak. Knus Lise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| vi håber |
jazzberry |
11-01-2007 16:25 |
|
Hej Sacha3 måske... vi håber og beder til at det er ham. vi har sendt et billede til hende, og hun syntes det ligner. hun har printet billedet ud og går rundt i nabolaget med det - TAK!! vi venter spændt på at høre fra hende igen... Kryds fingre for os... kærligst Lise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lise... |
xenia |
11-01-2007 16:27 |
|
Dejligt at hører, så vuffen og jeg krydser fingre for det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejligt.. |
sacha3 |
11-01-2007 16:51 |
|
at høre krydser fingre for det er ham og han er OK. Håber de kan få lokket ham til sig. Krydser hvad krydses kan for han kommer hjem i god behold. Kærligst Solveig og vovse Kato
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til Lisa |
jazzberry |
11-01-2007 17:11 |
|
Kære, kære Lisa. Sidder her med tårerne trillende ned over kinderne, græder af sorg og savn over min lille Naldo, men græder også af taknemmelighed for at der findes mennesker som dig, Charlotte og mange andre, der har gjort så utroligt meget for os og vores elskede hund. Læste din beskrivelse af jeres tur til Gilleleje, mens teksten blev mere og mere sløret af tårer, der bare måtte ud. Jeg er rørt langt ind i sjælen. Tusind tusind tak. De varmeste knus Lise 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flere tanker |
jazzberry |
11-01-2007 17:28 |
|
tror I Naldo stadig er i live? At håbet ikke er ude for at vi får ham tilbage? strejfer han stadig rundt et sted? taget ind? hvad er oddsene for at få ham tilbage nu efter 17 dage? hvor langt væk, kan han være kommet? det kører rundt i mit hoved nat og dag...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lise.. |
xenia |
11-01-2007 17:33 |
|
Muligheden for at det er Naldo db har på deres hjemmeside, er der vel i og for sig en chance for, ihvertfalde ville jeg undersøge den chance, og finde ud af det, præcis som I gør. Så jo, jeg tror og håber, at der er håb endnu Hvad siger Charlotte? Kh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krydser fingre |
|
|
åhhh vi må håbe at det er ham som strejfer rundt i Høsterkøb, når nu damen syntes at det ligner, har du så ikke mulighed for at tage den lange vej til Høsterkøb og kalde på ham, der hvor han er set?? Det kan jo være at han er blevet sky overfor fremmede efter 17 dage på flugt. Hvis han hører din stemme så er han nok hurtigt fremme, evt. lægge et stykke af dit godt brugte tøj hvor han er set, så har han noget at forholde sig til hvis han finder det, og det lugter af "familie", han vil sikkert blive hos tøjet indtil du kommer og tjekker op. Bare en tanke, du kan tro jeg håber at det er ham. Der er en del skov i området hvor han nok søger ly, gudskelov så ikke han render rundt på alt for trafikerede veje. Jeg tror en hund kan klare sig læææænge for sig selv. pøj pøj Tanja
Kloge Frode maj 2001 charmerende Alfred februar 2004 lynet Gorm juli 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg fandt en hund der |
|
|
havde været væk i 7 dage. sidste januar, da var det bare 10 graders frost. Så din hund har noget større muligheder for at klare sig ville jeg mene. Det var også en ellers sky hund jeg fandt men da det blev koldt og snestorm samtidig overgav den sig og sad inde i stalden da jeg kom. Du kan nok tro der var en hundeejer der var glad. Jeg håber for dig at det er din hund og at den kommer vel hjem igen. Venlig hilsen Lone
Se ting jeg har til salg. NYT!!! Bl.a. helt nye kattehalsbånd!!(eller til lille hund)og nyt børnetøj.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| læsteæige på db |
|
|
jeg læste lige den på db bed mærke i at der stod "Kendetegn: læderhalsbånd, rød silkesløjfe, hundetegn, grå-sort, hvidt bryst, hvid omkring halen" nu mest det med halsbåndet. så ville lige hører jazzberry har jeres hund et læderhalsbånd med rød sløjfe. hvis han har er det mere sikkert der er jeres hund for så har du noget at gå efter håber SÅ meget det er den Bar lige en tanke.. 
Hilsen Maria Gør Livet til en fest, rid islandsk hest.. "Med mindre vi ændrer retning, ender vi hvor vi er på vej hen" "At vove, er at miste fodfæstet et øjeblik - ikke at vove er at miste sig selv."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak Lise |
|
|
Jeg har nu fået respons på min mail, men responsen er at i har kontakt med hianden. Jeg krydser fingre og tæer. Mvh Charlotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak for hjælpen, charlotte |
jazzberry |
11-01-2007 18:38 |
|
vi har ikke hørt mere om hunden i Høsterkøb, så vi venter stadig med længsel efter nyt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ronaldo i avisen |
jazzberry |
12-01-2007 12:38 |
|
I dag er der en artikel i Frederiksborg amts avis om Ronaldo. Håber så meget, det vil give noget respons. Hunden i Høsterkøb ved vi endnu ikke, om det er ham - de kan ikke indfange ham. Den røde sløjfe er ikke nogetm vi kan genkende, så... vi prøver på ikke at håbe for meget. Kærligst Lise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lise.. |
xenia |
12-01-2007 16:37 |
|
Jeg håber artikelen giver nogle spor at gå efter så, er der billede med i ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hej Jazzberry |
|
|
Har fulgt med på tråden, om Ronaldo. Jeg føler sådan med jer. Det må være så forfærdeligt. Men Jazzberry hvorfor kører du ikke selv over til gilleleje her Lørdag og Søndag og leder efter ham. Tror du ikke at han kommer frem, hvis han hører din velkendte stemme. Jeg tror ikke han kommer når det er fremmede, han er jo nok rigtig bange nu efter så lang tid. Men når han hører at det er dig, så tror jeg han kommer, hvis han er i området. HILSEN KARINA. HÅBER AT HAN SNART ER HJEMME IGEN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej Karina. |
jazzberry |
12-01-2007 20:33 |
|
vi har været derovre én gang siden vi kørte hjem den 30. dec. Allerhelst ville vi jo blive på Sjælland til han er fundet, men er nødt til at passe vores arbejde (hvor ligegyldigt det end virker), og forsøge at få en nogenlunde normal dagligdag til at fungere for vores piger. Heldigvis har vi familie derovre, som naldo kender, der leder efter ham hver eneste dag. Ellers ved jeg ikke rigtigt, hvad jeg skal svare på dét spørgsmål... kærligst Lise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| PUHADA |
|
|
Det er godt nook en rørende tråd den her! Jeg kan kun sende mine varmeste tanker fra det mørke nordjylland! Jeg håber så meget på at i finder ham! Man får jo lyst til at starte bilen for at køre til sjælland og lede efter jeres hund! Det må være et skrækkelig tid for jer! De varmeste hilsner fra Michelle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| kan det tænkes |
|
|
hunden er på vej hjem?? forstået på den måde, at han ikke længere er i området?? Så kan han jo i princippet være mellem Gilleleje og Korsør
Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre og Jeg er SUPER stolt over mine 2 piger.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvorfan går |
Ratster Zoo |
13-01-2007 15:03 |
|
det med hunden? Har Charlotte stadig "færden" af ham?
Ratster Zoo I er velkomne til at komme og besøg mig og hilse på 26 af de 28 dyr jeg PT har. Skriv dog en PB først så i er sikker på jeg er hjemme når i kommer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dyb skuffelse |
jazzberry |
14-01-2007 10:18 |
|
vi har fået sendt billeder fra de søde mennesker i Høsterkøb - desværre er det ikke vores lille Naldo, selv om den rigtigt nok ligner meget...  Tror også Charlotte har mistet kontakten med Naldo... Nu ved vi bare slet ikke hvad vi skal gøre... har intet spor at gå efter... i dyb sorg, skuffelse, frustration og fortvivlelse Lise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Her hvor vi bor har der siden december hængt et opslag af en Naldo-ligende-hun, men det er en familie i Sverige der har mistet den ved Humlebæk. Måske du kunne bede de mennesker i Høsterkøb om at maile billedet til Helsingør Politi. Bare en tanke, det kunne jo være det var den fra Sverige.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg føler sådan med jer |
Janne4 |
14-01-2007 11:00 |
|
Jeg har læst med næsten fra starten og må indrømme at jeg tænker mange gange om dagen på jer og særlig på lille Naldo. Derfor prøver jeg at give jer nogle links på andre clairvoyanter som I måske også kunne bruge, det ville ihvertfald ikke skade at prøve. www.clairvoyantforenin...fault.aspx
www.love4animal.webbyen.dk/ Mange trøsteknus til jer og mange krydsede finger på at lille Naldo snart kommer hjem. Janne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| På vej hjem |
|
|
Det var faktisk også min tanke, om han er på vej hjem. Han ville ikke være den første hund, der var dukket op hjemme på dørmåtten efter en lang tur. Men bro/færge gør det jo noget vanskeligere, så han ville nok strande ved kysten et sted - da han nok går efter retningen, vil det sikkert være omkring det sted, der ligger på den mest lige linje til jeres hjem. Med mindre han kan huske, hvilken vej I tog til Sjælland, men så meget ved jeg ikke om hunde, så jeg ved, om det er en reel mulighed.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| prøv også at kikke på disse gode link |
Janne4 |
14-01-2007 11:17 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ville lige |
|
|
ville lige hører om der er nyt i sagen?? er den lille hund kommet hjem igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Er der noget nyt? |
lindstrøm |
25-01-2007 02:25 |
|
Jeg har ikke rigtig fået fulgt med herinde de sidste uger. Er der nogen der ved om der er nyt i sagen?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ronaldo |
ZLisaZ |
25-01-2007 22:18 |
|
Vil også meget gerne høre om han er fundet  Mvh Lisa
Zahkir & Zadeek ___________________
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| er han fundet |
|
|
ville lige hører om Ronaldo er fundet??
Hilsen Maluie Gør Livet til en fest, rid islandsk hest.. "Med mindre vi ændrer retning, ender vi hvor vi er på vej hen" "At vove, er at miste fodfæstet et øjeblik - ikke at vove er at miste sig selv."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jazzberry |
mariarytter6 |
29-01-2007 18:28 |
|
hej jazzberry er der noget nyt i ronaldos sag, synes jeg kan fornemme der er flere af os som vil høre hvad i er kommet rem til eller om i overhovedet er kommet frem til noget... krydser stadig fingre for jer og ronaldo...
det er ikke fis jeg hedder altså Rytter til mellemnavn... desværre rider jeg ikke på noget som helst for tiden..... til gengæld går jeg rundt og bliver tyk da jeg venter mig en lille dreng den 19. maj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| et positivt indlæg |
|
|
i al jeres savn... Jeg så engang en "ukendt" hund løbe forbi på min vej. Velvidende at den ikke boede i byen fór jeg ud og prøvede at kalde den ind. Uden held. Med min sporadiske hundeindsigt nåede jeg frem til at det måtte være noget i retning af en Norsk Buhhund. (Staves?). Ringede til politiet - og sørme ja. Der var en familie fra Hillerød (bor i Birkerød) der havde forlist sådan en hund, med sådan en beskrivelse 3 dage forinden. Politiet spurgte høfligt om de måtte udlevere mit tlf.nr. til pågældende familie, hvis den skulle vise sig igen...Yep - og naturligvis. Hundemor ringede kort tid efter og kom drønende i sin bil kort tid efter. Naturligvis var vovse væk. Jeg kikkede herefter selvfølgelig efter hunden hver gang jeg luftede mine egne, uden at se skyggen af den. 28 dage efter ringede hun til mig. Hunden var (lige) kommmet hjem. Af sig selv. Godt nok voldsomt udhungret, træt og sølle at se på. Men hjemme. Og hun ville bare lige gi' besked, fordi jeg overhovedet havde gidet at bekymre mig om hendes hund . Så - måske - og mon ikke det lykkes at I får Jeres lille hund retur. Der er MANGE der bekymrer sig og gør en indsats for at finde og samle op på "løsslupne" hunde... Krydser hvad krydses kan for at det lykkes  KH
Annette rigtige piger rider hver dag BOKS MED SELVUDMUGNING UDLEJES I LILLE SPÅNESTALD...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv altså.. |
lindstrøm |
30-01-2007 23:22 |
|
Jeg synes simpelthen det er rigtig ØV der ikke kommer en opdatering på det her.. Mange folk har trods alt fulgt med i Ronaldo's forsvinden og andre har ledt og ledt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| opfølgning... |
|
|
Hej alle i søde interesserede mennesker  Jeg svarer lige på jazzberrys vejne, idet hun normalt ikke er bruger af HN. Jeg selv " kigger forbi" i ny og næ, når tiden tillader det, derfor har I måtte vente på nyt, det må I undskylde! Det var desværre ikke muligt for mig at følge Naldo det sidste stykke tid, hvor jeg virkelig forsøgte mange gange dagligt. Naldos ejere er naturligvis stadig dybt ulykkelige over at de nok har mistet deres lille søde hund og håbet er selvfølgelig at der sker et eller andet mirakel!! De har valgt at trøste sig med en lille ny hvalp, og ser sådan på det, at skulle det lykkelige ske at han vender hjem, så har de bare to dejlige hunde! Tak for jeres store interesse, der har virkelig været mange varme ord...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kære alle |
jazzberry |
02-02-2007 14:34 |
|
allerførst: tusind tak, Charlotte for dit svar på mine vegne - jeg benytter som sagt ikke normalt hestenettet, og har ikke været "på" et godt stykke tid. Som Charlotte har fortalt, har vi fået lille Carlos ind i vores liv, og han trøster vores stadig blødende hjerter. Vores lille Naldo´s skæbne, ved vi stadig intet om... men jeg lover jer, at skulle han mirakuløst dukke op, vil jeg straks skrive til jer på denne side!!! Indtil da vil jeg gerne sige jer allesammen tusind tak for medfølelse, hjælp, opbakning og støtte i en svær tid! Varme taknemmelige hilsner Lise og familie.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|