Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater

Fra januar 2020 skal efteranmeldelse ske via DRF Go!

Fra 1. januar 2020 skal efteranmeldelse til stævner ske via DRF Go! og ikke længere direkte til klubberne, hvilket ifølge Dansk Ride Forbund gerne skulle gøre det enklere og lettere for alle at administrere tilmeldinger

 

Ny paksis for efteranmeldelser til stævner

Hidtil har man som rytter skullet efteranmelde til stævner direkte til stævnearrangøren, men efter årsskiftet er det fortid. Herefter skal alle efteranmeldelser nemlig ske via DRF Go!, og det betyder mindre arbejde for klubberne, mere overskuelighed for rytterne og færre fejl i de tastede stævneresultater.


Færre fejl i stævneresultater
"Som det har været indtil nu, hvor rytterne selv har efteranmeldt direkte til klubberne, har vi desværre oplevet, at der ofte sker fejl i formidling af informationer omkring både hest og rytter. F.eks. hænder det ofte, at stævnearrangøren ikke får oplyst hestens fulde navn, og resultaterne fra stævnet bliver derfor tastet på en forkert hest, hvis der er flere heste registreret med samme navn i Go!. Det betyder i sidste ende, at vi i DRF ikke kan være sikre på, at vi får matchet de rette resultater med de rette ekvipager, og det medfører naturligvis frustration hos rytterne, hvilket vil vi gerne forsøge at undgå" siger Sport- og Servicechef Anne Silfwander.

Sådan påvirker det dig som rytter
Ved efteranmeldelse skal du stadig kontakte klubben pr. mail for at høre, om der er plads i den/de klasse(r), du ønsker at starte, og herefter kan du så melde til via DRF Go! På den måde sikrer du dig, at al nødvendig og ikke mindst korrekt information når frem til klubben, og du kan til hver en tid holde styr på, at dine tilmeldinger er korrekte på din Go!-profil. Det giver et helt andet overblik for dig som rytter, end hvad der er tilfældet i dag, og det gør det muligt at fange eventuelle fejl tidligt i forløbet.

Mindre arbejde for klubberne
"Det er vores klare opfattelse, at mange klubber i dag bruger uforholdsmæssigt mange frivilligetimer på at taste efteranmeldelser manuelt, og det kan vi undgå ved, at rytterne skal benytte DRF Go! i stedet. Det giver super god mening, fordi rytterne jo allerede bruger Go!, når de melder til, inden fristen udløber" tilføjer Anne Silfwander.

 

Billede

 

 

Fra 1. januar 2020 skal efteranmeldelse til stævner ske via DRF Go! og ikke længere direkte til klubberne, hvilket ifølge Dansk Ride Forbund gerne skulle gøre det enklere og lettere for alle at administrere tilmeldinger


Tilføjet d. 07-12-2019 kl. 14:08 af i kategorien Nyheder generelt.
Forsidebillede: Ingen titel af Tinele (hesti)





Seneste relaterede nyheder
29-01-21 Der afholdes fortsat ponymålinger
29-01-21 Mentor-weekend i distance aflyst
23-01-21 Agria flyttes til efteråret
23-01-21 Relevante corona-informationer fra Dansk Ride Forbund
27-12-20 Kompensationsmuligheder og hjælpepakker
27-12-20 U25-vinder uden finale
08-12-20 ECCO Cup U25 og Bundgaard Byg Cup aflyst
08-12-20 Corona restriktioner igen
08-12-20 Ændringer i opgradering fra C til B-licens for ponyryttere
04-12-20 Reviderede bestemmelser under DRF


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider