Diablo er en meget smuk og charmerende hest, med en spændende afstamning. Han er efter Uno Don Diablo og morfar er May Sherif. Han besidder tre rigtig gode og taktfaste gangarter.
Han er en super flink og rolig hest på alle måder og er nem at knytte bånd med.
Diablo er sen tilredet og er nu klar til at blive videreuddannet, og er utrolig dejlig og rummelig at være på.
Der er taget fuld røntgen af ham og alt er OK.
Passet med alt!
Ring/skriv for interesse, eller kom og prøv ham! Han er uden tvivl et kig værd!