Grundet studie søger jeg en part til min dejlige vallak Brutus, som jeg snart har haft i 12 år.
Brutus er en fantastisk sød og charmerende hest, der elsker at hygge på staldgangen, og at komme ud på tur. Han er rolig, at have med at gøre, og knyttet sig meget til en.
Eftersom jeg har været mest interesseret i dressur, er det der, han kan mest. Han går LA dressur, og kan også klare noget hyggespringning. Han har dejlig gangarter over middel.
Han er en stor 1'er pony der sagtens kan gå med voksenrytter - jeg er selv 181 cm høj.
Han står opstaldet i Hammerum, hvor der er adgang til ridebaner og ridehuse.
Skriv for mere information.
[Part] Chamerende Vallak
Jeg søger en part der gerne vil hygge- og turridning.
Der vil være en smule pasning involveret.
Pris efter aftale