|
Fantastisk dreng jeg begyndte at ride på februar 16 og jeg fik lov at købe slut august 16.
Han har hjertet af guld og vil gøre alt for dem han elsker.
[Part] Stor dejlig dreng søge part
Søger en part til min dejlige store Basse, Marko-polo på 12 år og 176 cm.
Ønsker en der kan komme 2-3 gange om ugen, være fleksibel, mødestabil og ellers passe godt på ham og give tonsvis af kærlighed.
Basse er en sød og kærlig stor dreng, han kan godt kigge lidt på ting, men hverken hopper eller bukker for ting. (Jeg er selv nervøs rytter og han er ikke vild)
Han har før i tiden været brugt til dressur, spring og tur. Men der går nok noget tid før hans krop er klar til spring igen..
Han har tidligere lært øvelser omkring middelsvær (passage, changere osv) men pga af en masse skævheder og tidligere problemer med kroppen, er vi startet helt forfra (jeg kan personligt ikke så høje øvelser, han er min lærehest) Han har også været ramt af utallige tabte sko henover vinteren, så han har stået meget stille og kun lige gået igang med genoptræning.. Han er stadig i løbende behandling med hans skævheder, men i helt klar bedring..
Så det jeg søger ved en part:
Meget gerne voksen rytter.
Du behøver ikke at kunne høj dressur eller noget, bare du kan klare dig selv, og meget villig i at lære.
Hjælpe med genoptræning, ikke ha for travlt i ridningen da det kommer til at ta noget tid, og selvfølgelig fortsætte efter endt genoptræning på ubestemt tid.
Være opsat på varieret træning (bomme, gåture, longering osv)
Give masser kærlighed og overskud, og selvfølgelig behandle ham godt og ordentlig.
Når både basse og du er klar, så undervisning mindst 2 gange pr mdr hos Anders chortzen som kommer på stedet (250 Kr pr gang)
Pris 500 Kr pr mdr.
Han står privat opstaldet i Bjæverskov hvor der er ridehus og ridebane.
|
|