Konrad er en dejlig pony der gør sit bedste for at gøre en glad. han er en glad dreng med massere af energi, han er skøn at ride men han ved godt hvornår vi er på vej hjem igen, så tempoet bliver sæt en del op, men er stadig fuld styrbar.
han bliver pt ikke redet pga jeg er på skole i Jylland, men der er aldrig noget når man tager ham ud igen.
han viser meget talent for dressur da han elsker at lave noget, og er utrolig lærenem, han har været i ridning i 3 måneder men pga nogle misforståelser blev han kun holdt i gang, så ligger omkring LC, men mangler balance i galoppen.
Konrad er en klog hest.
Han er en sporty fjordhest.