Knallert som han bliver kaldt, er en varm hest. Da jeg fik ham hjem var han understimuleret og derfor ekstremt eksplosiv, samt han stressede over det mindste.
Nu er vi nået så langt at jeg er kommet på ryggen af ham 4 gange og vi har travet rundt selv uden longe.
Efter jeg har overtaget ham og vi er rykket ud på et andet opstaldningssted hvor han er kommet i udeboks er han begyndt at hvile langt mere i sig selv, han bliver stimuleret både socialt og fysisk, hvilket har medført at jeg har fået en helt anden hest nu :)
Knallert bliver forhåbentligt min nye jagt-/militaryhest når vi har fået installeret de forskellige signaler korrekt :)