Jeg har valgt at sætte min dejlige hest til salg, da jeg ønsker overgang til islænder heste.
Cacanova er en sød og dejlig hest, han er meget nem at have med at gøre og samtidig arbejdsvillig og en glad hest at ride.
Jeg har startet op til LB1 dressur på ham og startet små springklasser på 70-80 cm.
Da han kun er 159 cm og en spinkel type, skal rytteren ikke være alt høj. Han fungerer fint med både rutinerede ryttere og begyndere, og han er god til at tilpasse sig sin rytter.
Han bliver redet i skoven næsten hver uge. Sammen med andre er han meget nem, men i skoven alene kan han godt kigge lidt.
Jeg har haft ham i fire år, og han har aldrig været syg eller halt og er i det hele taget en nem og ukompliceret hest.
Han har i sommeren 2017 fået en lille overben indvendigt på den ene forben, men det har ingen betydning og han har aldrig været halt eller lign.