Pandora er en helt fantastisk og unik hest på mange områder.
Trods hendes unge alder og kæmpe store krop, så er hun det blideste og mest rare væsen.
Jeg købte hende som nytilredet 1/12/13 og siden har vi begivet os ud i dressurens svære kunst.
Hun har brugt lang tid på at få styr på sin krop, der er langt fra den ene ende til den anden :D
Hun er nem at arbejde med, prøver altid det bedste hun kan.
Hun mangler stadig en del styrke før vi for alvor kan kaste os ud i LA klasserne, men hun har gået LA1 og LA2 til fine % både på klub og distriksplan.
La3 debuten er lige om hjørnet.
Hun er nem i al omgang, står pænt når man sadler op, stille når man stiger op, komplet trafiksikker, sød på tur og ja i det hele taget bare en nem hest!