Champ er min nye hest og jeg har købt ham direkte af avler som også har både hans mor og søster. :-D Han har verdens bedste temperament og vadede direkte ind i mit hjerte. ;-) Han har haft rytter på 4 gange, hvoraf 2 af gangene har været med mig som pilot. Han har bare taget det så cool altså! Planen er nu at han skal tages langsomt igang og lære at være en voksen ridehest. ;-D Lige nu skal vi bare lære hinanden at kende og heldigvis har vi ikke travlt. Jeg vil hellere tage mig god tid og have en hest, der holder resten af livet.
Nu har jeg haft Champ i snart 2 år og han er verdens bedste hest. Vi har haft lidt voksepauser men han har generelt taget det hele så cool. Han tager imod enhver udfordring med oprejst pande og vores bånd er så stærkt. Vi ved vi kan stole på hinanden, han ved jeg aldrig ville byde ham noget, han ikke kunne magte og omvendt ved jeg også han vil gøre alt for at please mig. Vi har været til lidt forskellige stævner og der har han igen bekræftet mig i hvor cool han er!
Han er min drømmehest og jeg vil aldrig bytte ham for noget i verdenen <3