Addy kan bruges til det hele og rides af alle. Er nem at sidde på og let fortil. Hun er snart klar til LB dressur og har evnerne til at nå meget længere. Hun springer med stor glæde og god teknik, er kold over for trafik samt redet både med og uden bid. Hun er super lærnem.
Hun har lige startet stævne i dressur & horsemanship / forhindringsbane / spring med en 11 årig rytter til gode procenter. Går uden problemer over plastik, bro osv. Nyder også en god og stille galop ud over markerne.
Udover alt dette er Addy en fantastisk showhest. Hun kan sitte, lægge, smile, ryste på hovedet, neje, stejle for jorden, påbegyndt spanske skridt og lidt andre små tricks. Hun elsker at lave disse øvelser og er så dygtig til dem, at hun kunne optræde med dem.
Hun er meget nervefast og ikke bange for ting. Hun kan stå alene på stald og være alene på bane / ridehus. Hun er sød ved børn og giver dem gerne en lille ridetur. Passet med smed, vacc, ormekur osv. Hun har fine rammer og er god muskuløst bygget, kan sagtens bære en voksen (rytter på billedet er 177 cm høj). Kan stå stille i flere dage/uger uden at blive kulret. Bliver ej heller påvirket af hendes brunst.
Ligeledes har hun en super god afstamning og ville også kunne bidrage til at levere unikke heste i fremtiden. Hun kommer fra det anerkendte stutteri Fronerthig, der igennem tiden har avlet rigtig mange dygtige konkurrence ponyer/heste.
Hun ville også egne sig til akademisk/klassisk dressur eller western. En ukompliceret hest der kan bruges til alt og af alle.