Bette er en utrolig sød og charmerende pony.
Hun var min første pony, og jeg havde selv sparet sammen til hende og har altid selv betalt alt til hende.
Hun finder sig i alt, om det så er nissehuer eller hvad det er man syntes hun skal pyntes med. Hun tager næsten alle nye ting i stiv arm (eller ben?) har endnu ikke været på en agillitybane hvor hun har sagt nej til at gå hen over noget, det skal bare lige undersøges først.
Jeg går meget op i Tricks hvilket Bette har måtte lide under, heldigvis lader det til hun finder det sjovt, i hvert fald når man for godbidder for det, men hey hvem af os gad arbejde uden løn? Hvorfor skulle hesten så gide?
ID:
HST 155385
Kørsel: Tilkørt-klasser
Temperament: Rolig
Trafiksikker: Komplet
Transport: Opmærksom
Senest rettet 03 december 2019 kl. 09:25, og har været vist 444 gange.