Jeg har, efter Hotlight i en periode på 5 mdr. ikke har været rengående, besluttet at sætte hende til salg som avlshoppe.
Hun er en super smuk, ædel og storrammet dame, med et godt sind. Hun er sød i stalden og let at håndtere.
Hun har i 2010 haft et hoppeføl ved navn Krongårds Sul Light.
Og i 2011 haft et rigtig godt hingsteføl efter Sunny Boy, ved navn Kamars Semillo.
Der er i røntgen fundet mus på hotlight, men dyrlægen har sagt god for hende som ridehest(skaden nu, er en foldskade), der ud over, er der ingen fejl på hendes tidligere føl.
Her er mulighed for, at få en rigtig fin avlshoppe til billige penge!