|
Blev endelig den heldige ejer af denne skønne dreng.
Han er ikke så gammel endnu, så vi tager det helt roligt, men på sigt kunne vi tænke os at starte noget distance og dressur.
Han har lige taget et par cencimeter mere, så der skal lidt huld på kroppen, og ikke mindst en masse muskler, men det skal nu nok komme...
Han er blevet så fin, efter han er kommet igang, og ikke mindst kommet "hjem" i "vores" stald. Vi syntes ihvertfald det er det bedste sted i hele verdenen, og der er næsten altid søde mennesker på gården, og nogle at ride med. Måske er det fordi jeg føler mig så hjemme som jeg gør, at det smitter, jeg ved det ikke, ved bare at vi begge nyder at værre der..
Derudover har han fået 2 bendlinger af Charlotte Holten Ravn, som er Dyre-KST behandler. Det har hjulpet helt vildt, og nu skal der sættes ind med muskler.;-)
Pt er han igang hos Freja, som er igang med uddannelsen som fysiologisk hestetterapaut. Første gang hun var hos ham, gennemgik hun hele muskulaturen, og han fik en ordentlig omgang massage. D. 31 Januar kommer Freja så igen, og denne gang skal i have noget Kranio sekral terapi med ind over. Det bliver spændende at se hvordan det kommer til at spænde an derefter.;-)
|
|