Lukas er meget sød fra jorden. Min datter på 3 år kan selv trække ham og han hverken bider, napper eller lign.
Med rytter er han lige så sød. Dog kan han ikke fuldstændig "død", han kan godt bevæge sig og lave lidt ballade, men aldrig noget der er farligt eller vildt. Mere sådan noget med at trække rytteren ud over hovedet og lign. Falder rytteren af, stopper han og venter.
For vogn er han helt eminent. Jeg har kun kørt ham sammen med hans makker, men hende jeg købte ham af, siger han er lige så god som enspænder, og da alt andet hun har sagt har passet, tror jeg også 100% på hende i dette tilfælde.
ID:
208333199709955
F:
Ukendt
M:
Ukendt
MF:
Ukendt
Dressur: LC-klasser
Spring: Indsprunget
Kørsel: Tilkørt-klasser
Temperament: Rolig
Trafiksikker: Komplet
Transport: Rutineret
Senest rettet 17 december 2017 kl. 19:18, og har været vist 385 gange.