Bolero og jeg <'3 Dette er på opvarmningsbanen 5 min. før jeg skal ind på banen, og ride LB2 for første gang. Der var lidt nervøsitet gemt i hjelmen, men jeg kom ud med 53,21 % = 4. plads, så det gik jo suverænt <'3 !
Sniffelif Se alle filer ejeren har uploadetSe alle filer ejeren har uploadet i fuldskærm
Coco Bolero Vis album i fuldskærm
107 visninger. Uploadet 08-05-2006.