Bolero og jeg til springstævne d. 20. November 2004. Klassen er 60 cm. og vi vandt en RIGTIG flot 2. plads :).
Vi sprang også en klasse mere, 70 cm., hvor vi vandt en flot 1. plads med tiden 20,78 sekunder. (Banen var med 6 spring (indendørs) i begge kla