Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ingen titel
Billede
 

Kommentarer

15/06-2017

Hej Mona.

Er din hest stadig til udlån og hvis den er, kunne du så overveje at udlåne den et år, hvor hestens trivsel og rammer er i højsæde OG hvor du kan besøge den og derved følge med?

Jeg har en datter der til dec bliver 18 og som starter på dyrepasser udd, med speciale i heste på landbrugsskolen i Malling, 8 km fra århus - hvor toget snart køre 4 gange i timen til på 17 min.

Fortæl hvad du tænker om denne forespørgelse.

vh Heidi

Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider