|
|
| Hingste fra Katrinelund ï Ringsted 18/3 |
|
|
Søndag d. 18. marts står i hingstenes tegn hos Team Cabe, idet der afholdes 2 hingstefremvisninger. Dagen starter med hingstefremvisning kl. 10.00 af Oldenborg, Frederiksborg samt Trakehner hingste. Dette arragement forventes afsluttet ca. kl. 14.00 Yderligere information venligst se: www.hingstedagsj.dk - dagen slutter dog ikke med dette - idet Katrinelund v/Ib Kirk fra Nordjylland ligeledes kommer til Ringsted med et bredt udvalg af deres kårede hingste. Hingstene fra Katrinelund fremvises fra kl. 15.00. Yderligere info: www.katrinelund.dk Begge arrangementer afholdes: Team Cabe Ejlstrupvej 121 4100 Ringsted
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| super fedt |
|
|
det lyder da helt fantastisk jeg står helt sikkert som tilskuer. på gensyn
En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest. "Buger" forever Blå Brava
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det bliver |
|
|
Det bliver en helt fantastisk hingstedag... Husk der ikke kan betales med dankort hverken i indgang eller i kiosken... Vi ses...
OLDENBORGHESTE FRA ØSTENSGAARD CAMILLA HOLMGAARD CHRISTENSEN Hingstedag Sjælland Søndag d.18/3 kl 10.00 www.hingstedagsj.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er der |
|
|
nogen der ved hvilke hingste Ib kommer med ? Er der både spring og dressur eller ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Minus De L'Or |
|
|
De L'Or kommer ihvertfald ikke, han går 10-dages test på Vilhelmsborg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Indgang |
|
|
Du skriver der ikke kan betales med kontanter ved indgangen - hvad koster det at komme ind? Det har jeg ikke kunnet læse om nogen steder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hingste/entre |
|
|
Hej. Hingstedagsj.dk tager kr. 50 i entre dvs. indtil kl. 14 - Katrinelunds arrangement har gratis entre. Katrinelund har offenliggjort på deres facebook side at følgende hingste kommer: Crelido,Acolino,Cabachon,De Noir,Belamour,Tailormade Attention,Fredbo's Garmin,Hot Shot,Freezbee- Pari,Tailormade Lancelot & Skovens Rafael
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ej...hvor træls |
|
|
undskyld hvis jeg lyder smålig, men er det ik lige at stramme den at vi skal betalt hele 50 kr bare for at komme ind ? det syns jeg altså er meget dyrt, havde ellers indvitere flere hestefolk jeg kender, som hverken er avlere eller diciderede oldeborg folk, og tror da nok også at de vil syns at 50 kr er mange penge, bare for at "få lov" til at støtte op omkring arengementet som helt almindelig tilskuer. At vi skal betale lidt for ingange er selvfølgelig helt i orden, men 50 kr er altså nærmest dobbelt så dyrt, som jeg havde forstillet mig 
En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest. "Buger" forever Blå Brava
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helt ærlig... |
|
|
Jeg synes det er pinagtigt at du tænker er for meget at du skal betale 50 kr for at komme ind. Det koster penge at leje en ridehal, annoncere osv. Hvad får man ellers for 50 kr...?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| indgang??? |
|
|
jeg måber nu også over at skulle betale for at se en fremvisning som hingsteholderne vil tjene penge hvis/når man vælger deres hingst. Så selvom jeg bor tæt på- vil jeg ikke være at finde på pladsen lav gratis adgang og tjen på omsætningen i cafeteriet er mit råd. Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Betaling for arrangementet |
|
|
Jeg kan nu ikke se noget galt i at avlsforbundene tager penge for at tilskuere skal komme ind. Det er et af de steder de har at tjene lidt penge udover tilmeldingsgebyr for hingstene. Team Cabe plejer at tage en ret lav leje for stedet mod at de selv står for cafeteriet, så der kan forbundene ikke tjene noget. Det er jo noget andet at Katrinelund vælger at deres fremvisning skal være gratis, her er det hingsteholderen selv der er arrangør.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| netop... |
|
|
Det er nemlig det Charlotte... Og det overskud der evt bliver, er det som vi betaler stand for på Roskilde dyrskue. En stand som ALLE kan bruge, og få en gratis kop kaffe... Dette ville ikke være muligt uden hingstedagen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blablabla |
|
|
ja ja camilla du er da velkommenn til at syns at jeg er "pinagtigt" hvad det så end betyder i denne sammmenhæng. jeg blir hverken fornærmet eller andet, for man har heldigvis lov til at have helt forskellig holdning til hvornår "noget" er rigeligt dyrt, og at du så spørg hvad man ellers får for en 5o'er er ikke relevant for mig i denne forbindelse, jeg tænker bare at det kan komme bag på rigtig mange, at indgangs prisen er i den lidt høje ende, i forhold til hvad det er for et arengement der indviteres til. At overskudet skal gå til standen på dyrskuet er da rigtig fint, men måske en billigere indgang ville lokke andre end "os selv" til hingstedagen og så vil indtjeningen jo nok blive nogenlunde den samme i sidste ende, men der ville have været flere publikumer forbi hingstedagen og dermed flere der måske var kommende medlemmer. jeg tænker at en familie på 4-5 stykker hurtigt vil få brug for den store pengepung på søndag, alene indgang 200 kr lidt mad eller sodanvand og så ryger der starks 200 mere, så er der lige lodseddler osv osv og i min verden kan det altså hurtigt blive til mange penge, men det er selvfølgelig individuelt hvad man har råd til. Og mit indlæg var altså ikke for at skabe "dårlig stemning" blot hvad jeg helt ærligt tænkte da jeg læste indgangs prisen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flere sider |
|
|
Der er rigtig nok flere sider at se det fra, og du kan også ha en pointe i det du siger. Hvis man sammenligner med prisen for andre 'heste arrangementer' så synes jeg bestemt det ligger i den billige ende. Med i indgangsprisen er katalog, hvor man ofte køber katalog til andre ting. Men men men, nu handler tråden jo om Ib' fremvisning og den er jo gratis. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Katalog inklusive |
|
|
Jeg er så modstander af at kataloget er inklusive i indgangsprisen, en familie på 4 har jo ikke behov for 4 kataloger.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pris hingstek. |
|
|
Var afsted sidste år.. Og meget betaget af de flotte heste..  Jeg ville mene at det var avlerne der skulle betale for leje af ridehus og evt. andet. Det er vel deres egne interesse i avl og salg. Der er jo også lotteri der ville jeg heller smide mine 50 kr om man så vinder eller ej. Lotteriet støtter vel også arrangementet. Kaffe, sodavand og andet godt løber jo hurtigt op.. V.h. Conni
Fjordheste for evigt..........................
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Betaling |
|
|
Til DV's hingsteshow på Vallensbæk var det da heller ikke gratis at komme ind og se.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blablabla |
|
|
Jeg tale ikke for at nødvendigvis skal være gratis, men hvad der er en rimeligt pris.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fair pris |
|
|
Helt ærligt sp syntes jeg at er en fair pris. Det skal komme betalensig at lave hestearangementer, at avle osv. Ellers er der ingen som gider at lave noget som helst. Jeg var der betalte gladeligt entre, købte oven i løbet kaffe og kage, samt noget udstyr og jeg har jo ikke engang nogen af racerne og ikke engang nogen hoppe. 
PrinsesseGuldhår & Sigøjnerhestene ____________________________ www.Lehmanns-Rideudstyr.dk -shop bedre online ...........Bedst til Bucas
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|