|
|
| Hestekaffe 6500 Vojens |
|
|
Så prøver vi igen:-) Vi er en flok der sidste år havde en hyggelig eftermiddag med kaffe, en masse kager og hyggesnak om alt og intet, samt en tur i stalden og hilse på Elses heste. Tidspunkt kunne være weekenden den 18/19 eller 25/26 februar, så vær sød at skrive her i tråden hvilken dato i kan, så bliver det den dag hvor der er flest der kan, tidspunkt er kaffetid, dvs ca kl 15. Mvh Naja
du ved du bruger for meget tid på facebook når du leder efter "like" knappen på hn;-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vil gerne deltage |
|
|
Mvh. Sanne Jeg synes skimler er smukke - og har en fuks Jeg vil gerne ride ud på ture - jeg har en KYLLING! Jeg vil gerne have en lidt kraftig hest med noget hovskæg - jeg har en lille DV hopppe Hm ....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
rykker lige op, håber da vi kan samle lidt flere, folk længere væk i landet er selvfølgelig også velkomne Mvh Naja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dennegang kommer jeg! |
|
|
Jeg kan bedst 25./26. febr. Denne gang vil jeg så komme med snickerskagen Mange hilsner Else
Sunde heste, er stærke heste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ser frem til en hyggelig eftermiddag |
|
|
Hej Naja! Tak fordi du tænker på mig  Jeg kan bedst d. 25/26 februar. Tager hjemmebagt knækbrød og ost med 
Jeg fodrer med produkter fra Mühldorfer.........et fantastisk foder uden kunstige tilsætningsstoffer......mine heste stortrives www.sundtfoder.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| søndag |
|
|
Hej allesammen Søndag eftermiddag passer mig bedst så hermed er dato og tidspunkt fastsat til Søndag den 26. februar kl. 15 glæder mig til at hilse på nye og gamle hn-ere Sidst havde vi alle lidt godt med til kaffen, kan se Else og Annette har skrevet hvad de tager med:-) Jeg har kaffe te mælk sukker osv. Adressen er: Maugstrupvej 7, 6500 Vojens mobil 42 32 83 69 Mvh Naja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Glæder mig |
|
|
Datoen er noteret i kalenderen. Jeg tager muffins med, enten chokolade ller dem med skumfiduser
Mvh. Sanne Jeg synes skimler er smukke - og har en fuks Jeg vil gerne ride ud på ture - jeg har en KYLLING! Jeg vil gerne have en lidt kraftig hest med noget hovskæg - jeg har en lille DV hopppe Hm ....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æblemost |
|
|
Hej. Det er rigtige lækkerier vi skal have!! Jeg kommer med æblemost (af egen avl)og hjemmelavet gele til Annettes knækbrød. Hilsen Dorte Jeg glæder til at vi ses!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
mums glæder mig:-) Vi skal nok få en hyggelig eftermiddag. Mvh Naja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
rykker lige op, kunne da være der kom et par stykker mere forbi, regner dog med at Lotte(Black Velvet) kommer også:-) Mvh Naja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejnsøde Naja. |
|
|
Regner også med at komme og så tager jeg hjemmebagt appelsin kage med Glæder mig til at møde en masse søde hestenet piger. Knuse fra Lotte.
Min soulmade Vestergårdens Valentino.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Glæder mig |
|
|
Det ser ud til at der kommer rigeligt med kage så jeg bager en plade boller i stedet. Vi ses
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Af nysgerrighed |
|
|
Hvor mange bliver vi? Og så fik vi os da lige en lille diskusion om hvad 'hestekaffe' var og om den laves af hestebønner, som ristes og males he he he
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
som det ser ud lige nu bliver vi 6, men Lotte skal til stævne søndag først på eftermiddagen, så om hun når det er desværre usikkert, typisk der er stævne på vores lokale rideskole(minihygge) om søndagen hvor jeg var overbevist om det var lørdag  Men håber da på Lotte når at kigge forbi, men ellers er vi da 5, og ja hestekaffe er da selvf lavet af ristede og malede hestebønner - eller noget  Glæder mig til at se jer:-) Knus Naja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Knækbrød |
|
|
Hej... jeg havde helt glemt at lægge min opskrift på knækbrød ud og kan nu ikke huske hvor jeg så den men her kommer den  1 dl havregryn 1 dl sesamfrø 1 dl hørfrø 1 dl solsikkekerner 1 dl græskarkerner 2,5 dl hvedemel 1 dl rugmel 1 tsk. salt 1,25 dl olivenolie 2 dl vand Pensling: æg Det hele røres sammen og fordeles på to bageplader, da dejen er meget lind, ruller jeg det først ud mellem 2 stykker bagepapir, trækker det øverste af og trækker bagepapir og dej over på hver sin bageplade. Dejen skæres ud i de stykker man ønsker det, så når den er bagt er de lige til at knække over. Bages ved 200 C i ca 15 - 20 min til det er gyldent. Jeg bruger også speltmel  God arbejdslyst 
Jeg fodrer med produkter fra Mühldorfer.........et fantastisk foder uden kunstige tilsætningsstoffer......mine heste stortrives www.sundtfoder.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hej hej alle |
|
|
hej jeg bor i 6100 haderslev og ville lige høre hvornår i mødes igen til hestekaffe? knus helle nielsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Helle |
|
|
Indtil videre er der ingen der har meldt sig på banen, så hvis du er frisk og tør lægge hus til(bare rolig-vi er stille og rolige ) så laver du bare et arrangement herinde, så skal vi nok dukke op så mange som nu kan. mvh Naja
Ideal Jessica dressursadel bom mw 17½ tommer købes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|