Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Sorte Per, helt sort, ca. 115 cm.
Forfatter: 
Dato:  20-12-2006 15:31
Hej, jeg har haft et indlæg her før. Jeg fik at par svar men desværre passede det ikke på ham. Sorte Per købte vi hos Eliersen i Slangerup (hestehandler). Vi blev nød til at sende ham tilbage da han var forfangen og meget plaget af det. Han var en super lille springer, og et godt sind. Jeg kan ikke helt huske hvor gammel han var. Han var ca. 115 cm. i stang og helt sort. Han havde en stor "pukkel" under manen. Man, pandelok og hale var meget kraftig. Tror der var nogrt Islænder i ham. Han gik med forsko. Vi har tænkt på Sorte Per siden vi måtte lade handlen gå tilbage, han må ha betydet mere for os end vi anede. Nu har vi vores egen gård og ville godt kunne ha en pony med forfangenhed. Det er lidt sværre at holde det nede når man står opstaldet. Hvis du tror at du kender til denne lille fyr vil det glæde os at høre fra dig. Hilsen Liv og Carina
0
0
Svar på denne tråd
 
 ikke sikker..
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 18:45

Jeg tror ikke det er den men ville lige skrive det alligevel.

Der er en pony som hedder sorte per og den var vist skyld i at en pige døde (det er noget jeg har hørt).


Jeg var en dag til sydjysk mesterskab i spring i Billund hvor der var en sorte per der smed en pige af og løb afsted. Pigen kom på benene igen og jeg tror ikke det var sket noget med hende. Den blev fundet lidt efter. jeg ved ikke hvad der skete efter det men jeg tror ikke jeg har set den siden.


efter hvad du har skrevet så tror jeg ikke det er den.


Held og lykke med søgningen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Måske er det ham?
Forfatter: 
Dato:  03-01-2007 16:22

Der står en pony med navnet Sorte Per, som passer til den beskrivelse, du giver - måske er det ham?


Kig evt. på www.adamslystridecenter.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 19:55

Mener ikke det var Sorte Per der drabte pige det var en af hendes andre heste... Den Sorte Per i snakker om står vist nok på Hammelev ( har den hvert tilfælde gjordt)


Hilsen Nina

nu med egen hest

Shakira Gøgeholm

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm,,,
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 20:55

Jeg er heller ikke sikker på det var sorte per men der er mange der har sagt at det var den.


Den Sorte Per jeg snakker om er også ret vild så tror det var den men er ikke sikker

0
0
Svar på denne tråd
 
 øv...
Forfatter: 
Dato:  07-01-2007 19:45
Sorte Per der her er tale om er desværre 133cm

Hilsen Nina

nu med egen hest

Shakira Gøgeholm

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øv det var ikke ham
Forfatter: 
Dato:  08-01-2007 22:06
Var inde og kigge på Adamslyst, og der er en pony med samme navn men det er ikke ham. Håber der kommer flere med oplysninger. Men tusind tak til dem der har skrevet.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sorte Per ???
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 23:50
Jeg glemte at skrive at han var bla. af islænder.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 00:56

Hvor gammel er han nu???



Welsh Mountain efterlyses


Marco

Født: 19.05-1996


Kassia

Født: 22.05-1994

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sorte per
Forfatter: 
Dato:  19-01-2007 17:47
Jeg ved det ikke helt, men omkring 10 år vil jeg skyde på. Jeg kan ikke få sat et billed ind her??? men jeg vil sætte et ind på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tror jeg kender ham :D
Forfatter: 
Dato:  20-01-2007 18:57
Mener om Sorte Per fra Adamslyst (jeg har været ridelære der), dejlig dreng, der springer vildt godt :D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sorte per
Forfatter: 
Dato:  22-01-2007 15:28
Hej igen, Adamslyst?? Har de en hjemmeside??
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sorte per
Forfatter: 
Dato:  22-01-2007 15:33
Skriver lige igen. Adamslyst har jeg været inde og kigge, og det er ikke ham Sorte Per jeg søger. Jeg har også prøvet at skrive en SMS til den hestehandler som vi købet ham af, og desværre leverede tilbage til igen men hun skriver ikke tilbage, øv. Men håber stadivæk at det lykkes at finde ud af hvad der er blevet af ham.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sorte Per
Forfatter: 
Dato:  22-01-2007 21:59
Der står en sort pony der hedder Sorte Per på Tibbevangen i Herlev. Den ejes af hende der har gården. Hun hedder Christina.
0
0
Svar på denne tråd
 
 det er vist ikke min
Forfatter: 
Dato:  25-01-2007 00:24

Watjen omtaler en Sorteper, men har er hverken hårfager, tendens til forfangenhed eller med tyk halskam. Han er forøvrigt broget, han har en hvid plet under maven.


Du kan se ham under min præsentation.


MVH


Christina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øv det var heller ikke ham
Forfatter: 
Dato:  02-02-2007 18:46
Det var heller ikke ham. Håber det lykkes at finde ham. Også hvis han ikke lever mere. Savner ham.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sorte Per
Forfatter: 
Dato:  03-02-2007 15:23

Heii vi har har en gang efter sommerferien købt en lille sort pony af Eliersen i Slangerup, den hedder også sorte per, og er en rigtig lille frekert, men den er ikk mere en 4 et halvt !


kan det være den!




Ps.Skrive i min post


Hilsen Mia


Pas på jeres heste,

så passer de også på jer.


Elsker min heste : Bounty, Mikkel og Danilo.


NØR styre.


www.nygaard-ridecenter.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 dem her ?
Forfatter: 
Dato:  03-02-2007 19:29
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  03-02-2007 22:18
Sara: som jeg har forstået er det pony på 115 hun søger og ikke en shetter under en meter

.

.

Gemacher i str pony/cob sælges! Lyserøde! 275,-

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sorte Per
Forfatter: 
Dato:  03-02-2007 22:19
Det er ikke ham...men jeg vil skrive til Mia, måske er det ham hun har.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sorte per
Forfatter: 
Dato:  12-02-2007 23:10
Rykker op igen og håber på nogle kender Sorte Per...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke nogle der kender ham
Forfatter: 
Dato:  25-02-2007 17:19
Jeg prøver lige igen, er der ingen der kender Sorte Per???
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider