Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Rebus, skimmel m. pletter
Forfatter: 
Dato:  04-08-2006 22:10

Hej.

Jeg søger fortiden på min hest. Meget gerne fra hans tidligere ejere, men også historier idet han også har været rideskolehest. På nedenstående bilelde er han meget lys, men da jeg købte ham var han mørk. han havde sort man og hale og hvis bagpart med pletter. Han har været hos hestehandleren i rønnede. Han er idag næsten 8 år gammel. og ca. de 156 i stang


Vi kan ikke ændre hesten

men vi kan tilpasse os dens instinkt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 smuk hest
Forfatter: 
Dato:  06-08-2006 23:10
hejsa jeg kender godt nok ikk noget til din dejlige hest men smuk er den i hvert fald. er det torben heste handler du har købt den a? mvh. jappe..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Rebus88
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 11:36
Jeg har købt ham af Hvidovre/Avedøre rideklub selvom han langtfra er som en rideskolehest. Men jo, han kommer fra Torben =D Jeg ved ikke hvor han har været før hestehandleren

Vi kan ikke ændre hesten

men vi kan tilpasse os dens instinkt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Meget smuk
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 11:44

Han er godt nok smuk.


Jeg kendte én næsten med de farver i Tyskland som føl, men han må være 11 år i dag... Han startede med at være brun med kun lidt pletter på bagdelen, med tiden blev han så lysere...


Mvh

Line.


pony
0
0
Svar på denne tråd
 
 rebus88
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 23:19
Årh tak i to Bliver helt smigret og kan da kun sige at han er meget meget smukkere i virkeligheden. Vi kommer til store hestedag hvis i vil opleve ham

Vi kan ikke ændre hesten

men vi kan tilpasse os dens instinkt.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider