Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 walitta og rokke hvor er i
Forfatter: 
Dato:  10-02-2006 01:32

jeg købte i efteråret 2003 en skimmel vallak på viborg marked han er ca 155 i stang. han er mellem 8 og 12år gammel (tror jeg).

jeg ved ikke så meget om ham han havde ikke noget navn da jeg købte ham. Mens jeg havde ham var han rimelig svær at ride på han var meget urolig under rytter og nogle gange kortsluttede han og løb fuldstændigt ukontrolleret. han var en smugle nervøs og den mindste lyd gjorde ham forskrækket. han var sød og nem i stalden og ellers en kærlig hest. jeg måtte desværre sælge ham i foråret 2004. han blev solgt til en hestehandler fra bjerringbro.

har senere hørt at den skulle være kommet til en ride skole enten i hobro eller holstebro, hvor der efter sigende ikke skulle være nogle problemer med ham ridemæssigt...

har dog også hørt at han skulle være sendt til sjælland...


ved i noget om ham???


Mangler også nogle oplysninger om walitta en stor rød dv hoppe.

hun stod i en kort periode på løvskal rideklub. hun blev solgt af hestehandler bent christensen (bjerringbro). angiveligt skulle hun være solgt til en dame på sjælland og opstaldet på solrød rideklub.hun var meget nem at ride og godt skolet. walitta havde hendes papire med da hun blev solgt. nogle der ved hvor hun er nu?

0
0
Svar på denne tråd
 
 billede
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 16:50
billede af Rokke kan ses på min præsentation
0
0
Svar på denne tråd
 
 Walitta
Forfatter: 
Dato:  17-02-2006 23:46

Der har stået en rød hoppe, mener hun er DV'er, der hed Walitta ude på Brøndy Ny Rideklub.


Hun sku bruges som skolehest, men blev sendt tilbage til hestehandleren, da hun var halt...


Kan det være hende?

0
0
Svar på denne tråd
 
 kunne godt væe
Forfatter: 
Dato:  18-02-2006 00:30
ja det kunne godt være hende hun var nemlig ikke helt rengående da hun blev solgt her fra jylland. hvor stor var hun?
0
0
Svar på denne tråd
 
 rokke...
Forfatter: 
Dato:  19-02-2006 11:24


Kender ikke din hest, men her er billede



:-PDet er kun din egen samvittighed, der sætter grænser for hvad du kan tillade dig at sige offentligt! :-P

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak...
Forfatter: 
Dato:  20-02-2006 01:15

hej hildetøzen

tak for at du har sat billedet af rokke ind,det kunne jeg ikke selv finde ud af. så tak for det

0
0
Svar på denne tråd
 
 slet...
Forfatter: 
Dato:  26-02-2006 23:50
slet ingen der ved noget???
0
0
Svar på denne tråd
 
 rykker
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 20:32
rykker lige lidt op
0
0
Svar på denne tråd
 
 er der slet
Forfatter: 
Dato:  09-03-2006 00:31
ingen der ved hvor rokke og walitta er
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider