Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Har du købt tinker/IC hoppe i 2008-09?
Forfatter: 
Dato:  25-08-2011 10:52

Jeg vil gerne i kontakt med dem, der har haft min hoppe, for at vide noget mere om hende. Hun er blevet solgt frem og tilbage et par gange hos hestehandler Kim Rasmussen i Sandved. Så har du, eller kander du nogen, der har købt en Irish cob crossbreed hoppe i Sandved i perioden forår 2008 til sommer 2009 - og leveret hende retur - så vil jeg rigtig gerne høre fra dig. Der er billeder af hende på min profil.

Mvh. Marlene

Oplysninger om Siff / Guccis fortid søges. Irish Cob Crossbreed fra 1996. Genkender du hende? Se billeder på præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Prøver igen
Forfatter: 
Dato:  05-10-2011 10:29

Jeg søger stadig oplysninger...

Oplysninger om Siff / Guccis fortid søges. Irish Cob Crossbreed fra 1996. Genkender du hende? Se billeder på præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Er der..
Forfatter: 
Dato:  15-11-2011 20:32

...virkelig ingen, der ved noget???

0
0
Svar på denne tråd

Søger stadig
Forfatter: 
Dato:  31-12-2011 13:21

... efter flere oplysninger om Siffs fortid. Godt nytår!

0
0
Svar på denne tråd

Endnu et
Forfatter: 
Dato:  14-03-2012 19:56

forsøg...

Ny hjemmeside: http://www.roeshoj.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider