Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Coco's Løvstjern, kobberrød vallak fra 1987
Forfatter: 
Dato:  22-11-2003 22:23
Er der nogen der ved hvad der er blevet af min gamle hest, Coco's Løvstjern.

Han er født i 1987, kobberrød vallak med en lille stjerne. Ca. 168-170 i stg, men virker væsentlig større.

Han blev solgt til Torben Andersen i december '96. Jeg ved han stod der nogle måneder, inden han blev solgt videre som skovturs/hyggehest, da han ikke kunne gå igennem bøjeprøve på forbenene.

Han er efter Dancan's Coco, med Eclair som moder. Er født Eclair's Løvstjern og omdøbt da han kom til DK (dette kan ses i hans hestepas). Jeg solgte ham med hestepas og stamtavle, men de kan jo godt være forsvundet i forbindelse med videresalg.

Af særlige kendetegn er nok mest, at han pruster (snakker) meget, især når han kigger på noget farligt. Han er noget dominerende, og kunne dengang godt lide at skubbe en tværs gennem stalden. Men bortset fra det sød og rar. Han bliver meget langhåret om vinteren, men hader at blive klippet.

Hans hove var dengang noget vanskelige, og han tabte tit sko.

Håber nogen ved hvad der er sket med ham sidenhen.

Lige et par pics.:






Ha' en hypper dag ;-)
Diane

Fremgang bygger ikke på de kundskaber du har, men på hvad du kan bruge dem til.

----------------------
Jeg leder efter min gamle hest, Coco's Løvstjern, se efterlysning og billeder her

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad med hestedata
Forfatter: 
Dato:  26-12-2003 11:24
Er der evt. nogle der kan se på hestedata, om han skulle være ejerskiftet. Jeg tvivler dog, da han jo kun blev solgt som skovturshest, men det kunne jo være...

Ha' en hypper dag ;-)
Diane

Fremgang bygger ikke på de kundskaber du har, men på hvad du kan bruge dem til.
----------------------
Jeg leder efter min gamle hest, Coco's Løvstjern, se efterlysning og billeder her
----------------------
Har du hørt om den store HN fest, der afholdes 5. juni 2004 i KBH? Ikke? så kig her
0
0
Svar på denne tråd
 
 dette er
Forfatter: 
Dato:  26-12-2003 12:13
hvad der er på ham

Hestens data
Se nederst på siden for links til hestens afkom, afstamning og bedømmelser
Ident: 8702698
Avlsforbund: Knab.
Land: Danmark
Navn: COCO'S LØVSTJERN
Køn: Vallak
Fødselsdato: 01-06-1987
Farve: rød
Aftegn Andet: stjern, s.pl. v.s. hofte og lyske.
Opdrætter: Marianne M. Sørensen
Sil, Skattegården 1 S-53396 Gøtene
4 Sverige
Tlf: 500032
I stald hos/bruger: Lars H. Larsen
Brandholtvej 16
4262 Sandved
Tlf: 53756567
Far: Ident: KNN 83 KN DK
Navn: DANCAN'S COCO
Født: 15-05-1976
Mor: Ident: KNN 1445 KN DK
Navn: ECLAIR
Født: 30-06-1980


DRF-resultater for 8702698 COCO'S LØVSTJERN

Resultater opnået i hesteklasser

Antal Placeringer Antal Point
Dressur 0 0
Springning 1 0
Military 0 0
I alt 1 0


De enkelte placeringer

Dato Hest/ponyklasser Disciplin Stævnetype Klasse Point Placering Antal Placeringer Antal startende
11-06-1993 Hest Springning Distriktsstævne LB 0 12 14 46
punktum- punktum-komma-streg.

der findes ingen dumme mennesker !!! ELLER GØR DER ?? jeg er faktisk blevet meget i tvivl indenfor den sidste tid.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker
Forfatter: 
Dato:  26-12-2003 16:44
Kan man ikke se, hvornår brugeren er registreret?

For Sandved ligger ikke så langt fra Rønnede (hestehandleren) og jeg har tidligere fået fortalt at han var solgt til Slagelseegnen, hvilket også passer meget godt.

Ved ikke, om man kan tillade sig bare at gribe knoglen og ringe? Og hvad nu hvis de har ejet ham FØR mig, det ville også være lidt pinligt...

Ha' en hypper dag ;-)
Diane

Fremgang bygger ikke på de kundskaber du har, men på hvad du kan bruge dem til.
----------------------
Jeg leder efter min gamle hest, Coco's Løvstjern, se efterlysning og billeder her
----------------------
Har du hørt om den store HN fest, der afholdes 5. juni 2004 i KBH? Ikke? så kig her
0
0
Svar på denne tråd
 
 umiddelbart
Forfatter: 
Dato:  26-12-2003 18:19
ser det ud som om ejerskiftet er fra 22-9-1997

punktum- punktum-komma-streg.

der findes ingen dumme mennesker !!! ELLER GØR DER ?? jeg er faktisk blevet meget i tvivl indenfor den sidste tid.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jytte, du er en engel.
Forfatter: 
Dato:  26-12-2003 19:20
Så må det jo være den rigtige ejer. Desværre er tlf. nummeret ikke at finde på nogle tlf. sider, men en søgning på adressen på google gav mig en salgsannonce her på HN, så jeg har mailet til den adresse der er, om de måske kan oplyse mig om hvad der er blevet af Lars H. Larsen.

Det ville være en FED ekstra julegave, om jeg endelig fandt ud af, hvad der er sket med ham sidenhen.

Ha' en hypper dag ;-)
Diane

Fremgang bygger ikke på de kundskaber du har, men på hvad du kan bruge dem til.
----------------------
Jeg leder efter min gamle hest, Coco's Løvstjern, se efterlysning og billeder her
----------------------
Har du hørt om den store HN fest, der afholdes 5. juni 2004 i KBH? Ikke? så kig her
0
0
Svar på denne tråd
 
 Cocoen
Forfatter: 
Dato:  30-12-2003 13:43
Tjæreborg Rideskole havde en coco som nu er solgt som ligner den.Den blev solgt fordi den smed den ene efter den ander af igen, der stod i Tarm på en efterskole bagefter ved ridelæren men jeg ved ikke hvor den er nu men hun skulle stadig have den men er flyttet fra efterskolen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Opdatering og ???
Forfatter: 
Dato:  30-12-2003 17:34
Tjæreborg, det er jo helt i den anden ende af landet...

Mit andet spor endte blindt, da der ikke bor en Lars H. Hansen på nævnte adresse og dem der bor der, har ikke købt stedet af ham heller :-(

Michelle, ved du evt. hvad ridelæren hed? Måske jeg på den måde kan finde ud af noget mere.

Ha' en hypper dag ;-)
Diane

Fremgang bygger ikke på de kundskaber du har, men på hvad du kan bruge dem til.
----------------------
Jeg leder efter min gamle hest, Coco's Løvstjern, se efterlysning og billeder her
----------------------
Har du hørt om den store HN fest, der afholdes 5. juni 2004 i KBH? Ikke? så kig her
0
0
Svar på denne tråd
 
 Cocoes
Forfatter: 
Dato:  02-01-2004 18:47
Ridelæren hedder anne møller
0
0
Svar på denne tråd
 
 Desværre
Forfatter: 
Dato:  24-02-2004 23:51
Så er alle spor endt blindt. Jeg har ikke kunne finde yderligere oplysninger om Anne Møller.
Nu har der lige været en "coco tråd", måske der så er nogen der er kommet i tanke om noget??

Ha' en hypper dag ;-)
Diane

Fremgang bygger ikke på de kundskaber du har, men på hvad du kan bruge dem til.
----------------------
Jeg leder efter min gamle hest, Coco's Løvstjern, se efterlysning og billeder her
----------------------
Har du hørt om den store HN fest, der afholdes 5. juni 2004 i KBH? Ikke? så kig her
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sidder lige
Forfatter: 
Dato:  03-07-2005 23:24
- og bliver notalgisk igen... Måske der er kommet nye til HN, der ved hvad der er blevet af ham?

hilsner
/Diane

Ytringsfrihed er ikke det samme som ytringspligt


Kan du lide Rock? Så lyt til det her:
Bleeding Paint

Læs mere om bandet her: www.wamusic.dk

Hør mere her: whyanonymous.mymusic.dk
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider