Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Eukanuba racespecifik foder
Forfatter: 
Dato:  14-01-2008 22:38

Jeg har set at Eukanuba er kommet med et nyt race specifik foder, bla. har de foder til Cavalier King Charles spaniel, som er den race min hund er, men findes også til andre racer.


Er der nogle der kender til dette foder - kan det anbefales?


Kh Helle

0
0
Svar på denne tråd
 
 er du klar over hvilke
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 09:48

forsøg Eukanuba kan bryste sig af?

www.anima.dk/kampagner/forsog/iams/ iams.htm


og det er ikke old stuff, har talt med anima de kører stadig videre bare et nyt hemmeligt sted.

God appetit på din hunds vegne

Pia

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej tak
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 10:09

Nej det vidste jeg så ikke! - Puu jeg blev helt tør i munden og dårlig! - Nej det foder vil jeg ikke købe!


Helle

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja jeg holdt
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 10:25

til knap 2 min på den video, så måtte jeg slå fra

det gjorde for ondt at se...

Pia

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har lige
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 10:57

bestilt 6 kg Eukanuba i går..


Fjordhest er bedst!


Mor til Naia født d 4-1-06

0
0
Svar på denne tråd
 
 kate jensen
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 11:21

ring til eukanuba og afbestil din ordre....giv som begrundelse at du ikke vil være med til at støtte den dyremishandling de foretager sig.



vh Lene

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja så siger de
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 11:27

nok noget andet om de har fået nye forhold, iflg anima så har de vist billeder af deres testhunde som løber ud over åbne sletter men dyreværnsorg. må stadig ikke få adgang til deres lab. meget mærkeligt.

Nå om alting er så vælger vi jo selv, ikke

Pia

0
0
Svar på denne tråd
 
 Puha...
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 11:34

Ja man chokeres gang på gang


Dog undre jeg mig over at de skriver (ved alle de der forsøg) at bagefter blev dyrene dræbt.. de blev da forhåbentligt aflivet ?? der synes jeg nok at dræbt er et lidt usmageligt ordvalg.. der er jo ingen grund til at gøre det værre end det er.. for det er da så sandeligt slemt nok i forvejen..


Hilsen Signe :-)


Min hjemmeside




0
0
Svar på denne tråd
 
 AD AD AD
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 20:37

Hvor er de dog nogle ulækkere mennesker. Stakkels hunde og katte..


Godt det ikke er det man giver sin bedstevenner.


Jeg er bare en simpel pony mor...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Er det ikke sådan
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 08:11

at de øvrige mærker får lavet tilsvarende forsøg eller køber sig til forsøgsresultaterne ude i verden?


Kan faktisk bedst forestille mig at Eukanubas forsøg foretages helt efter de gældende dyreværnsregler for forsøgsdyr.


Ikke at det ikke er forfærdeligt. Men der skal nok noget lobbyarbejde til for at ændre på tingene.

Hvis man læser efter er der ganske "harmløse" forsøg imellem som at fjerne knogler fra dyr hvorefter dyrene aflives (hvis ikke knoglerne først fjernes fra det døde dyr) hvorefter knoglerne udsættes for pres til de knækker. unden oplever ikke andet end at den bliver bedøvet.


Hvad med køerne på Foulum der render rundt med vindue i vommen og/eller åbninger hvorigennem forkerne kan udtage maveindholdsprøver.


Noget helt andet er. Eukanuba er et godt foder som er ganske letfordøjeligt. Hvordan mon de har lært at sammensætte det?

Laver de tilsvarende forsøg med kattemad? Er det derfor at mine katte trives bedst på visse mærker og rekylbrækker sig af andre?


Hvordan troede i at man forskede i hundefordøjelse feks?

Eller finder de rigtige ingredienser til kattefoder til katte med urinvejsproblemer?


Mvh Tina


Quality doesn't cost - it pays !
0
0
Svar på denne tråd
 
 123 altså
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 09:05

Tina der giver jeg dig altså ikke ret i, du kan finde flere fodertyper, hvor man ikke bruger forsøgsdyr i testningen.


Eukanuba fik man adgang til via denne medarbejder og de forhold der blev budt disse dyr, er jo ekstrem.

Men hvis man synes det er iorden at ens missekat og hyggehund skal have det bedste udfra x-antal dyr over lang periode har haft disse forhold, så værsgo for mig. Jeg har bare ikke lyst til at sådanne dyr skal lide for et foder til mine kæledyr.. men som jeg har skrevet tidl. vi vælger selv...

Pia


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på dette indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider