Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Dressur-ridehjelm?
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 19:58

Hejsa alle sammen :)


Ja, jeg ville høre, om der var nogen af jer, der kunne anbefale mig en god "dressur"-ridehjelm?


Altså, man kan jo ride dressur i alle ridehjelme Men jeg søger en, der ikke er gejlet helt vidt op - bare sort og enkel, og hvor man ikke ligner en, der har været i bad, efter rideturen Og så skal den selvfølgelig være godkendt :)


Prisen er ikke så vigtig, så længe kvalitet og holdbarhed er derefter :)


Håber nogle af jer kan hjælpe mig.


Mvh. Simone

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kieffer
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 20:16

Kieffer har lavet en god alm sort ridehjelm uden gejl i sort fløjl det smarte ved den udover ventialtionen er at den kan indstilles indeni i str... Er ihvertfald meget glad for min.

0
0
Svar på denne tråd
 
 når jeg . .
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 12:19

...skal til dressurstævne har jeg en 'paphjelm' som jg rider med, jeg synes de er flottest :)


og jeg synes til og med den er behagelig at have på.


Mia


Livet er konsekvensen af en række tilfældigheder

I'm not scared of dying, I just don't want to



0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar...
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 23:40

Miia *Chaday* - Hvis du snakker om den ridehjelm, du bærer på et af dine billeder, du har på din præsentation, så må jeg ikke anvende den i konkurrencer i de små klasser, jeg rider; den er nemlig ikke EN 1384 godkendt - kender godt modellen. Men tak for tippet ellers :)


little-horsie - Okay, jeg har prøvet at finde den på nettet, men jeg kan ikke rigtig finde en side, der sælger den? Har du et link? :)


Jeg har også overvejet MIPS-ridehjelmen, men er ikke helt sikker på, om den er "for" gejlet? Link: http://www.mipshelmet.se/


Mvh. Simone

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider