Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Dækkenerfaing søges: Masta Dynamix
Forfatter: 
Dato:  20-10-2007 20:14

Der skulle vel ikke være nogle af jer derude, der har erfaring med ovennævnte dækken.

Dækkenets fulde navn er Masta Dynamix full standard, og kan nemt findes ved at søge på google.

Håber nogle af jer kan være behjælpelige.

På forhånd tak.



0
0
Svar på denne tråd
 
 dynamix
Forfatter: 
Dato:  20-10-2007 22:45

er et helt nyt dækken fra MASTA som først er kommet i handlen her denne vinter mener jeg...


istedet for skulder slidser er der et meget bredt elastisk stykke som føles lidt ala neopren..hvis du forstår og så har det helt specielle klik spænder fortil som er super nemme at betjene


regner helt sikkert med at skulle købe et selv.


håber det kunne hjælpe en smule


TA Halim´s surprise ox3070

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-10-2007 22:49

Tusind tak for dit svar.

Tror også først lige det er kommet på markedet, så der er nok ikke så mange, der har prøvet det endnu, men jeg synes, det lyder meget tiltalende. Derfor overvejer også kraftigt at købe det. Er dog lidt i tvivl om Mastas størrelser, nogle der ved lidt om det? Store? Små?

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-10-2007 08:56

jeg havde købt et regndækken i masta, det var meget lille i str




SUCCES AFHÆNGER AF EVNEN TIL AT GÅ FRA FEJLTAGELSE TIL FEJLTAGELSE UDEN AT MISTE GNISTEN !!!!


DANSKE OLDENBORG HESTE -

KAN OG VIL


www.123hjemmeside.dk/devito-secret


VITO, VINDER MED 9 POINT TIL SHD

0
0
Svar på denne tråd
 
 Masta dækkener
Forfatter: 
Dato:  21-10-2007 09:44

Jeg har tre vinterdækkener og et regndækken af mærket. Jeg synes de er normale i str. Min bruger str. 140 i masta (hun bruger 145 i de dækkener der ikke fås i str. 140).

Jeg er yderst tilfreds med mine masta dækkener.




Anastasia & Tina
Tjek denne hjemmeside: www.prinsessetoben.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-10-2007 16:24

Tusind tak for jeres svar.


Jeg har nu købt to vinterdækner til min hest i str 145, der begge er for små, så han skal enten have 150 eller 155.

Han har et overgangsdækken i 145, der passer ham rigtig godt, i øvrigt samme mærke som det ene af vinterdæknerne, derfor mærkeligt, at vinterdækkenet var for småt.


Så er der flere der har erfaringer med mastas størrelser modtages de med kyshånd

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider