Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Hannoveransk næsebånd med messing HVOR??
Forfatter: 
Dato:  28-10-2016 17:15

Ja, som overskriften siger, HVOR i alverden kan man så få et hannoveransk næsebånd med messingspænder?

 

Jeg har en OS Berlin trense med messingspænder og alm. næsebånd (hvilket hesten ikke er så glad for at gå med), derfor fandt jeg for mange år tilbage ET hannoveransk næsebånd med messing på hest & rytter messen i Herning som jeg har redet med siden.

 

Men det næsebånd er efterhånden godt slidt og trænger til en udskiftning :( Men de er totalt umulige at finde, medmindre man specialbestiller ved OS etc?

 

Jeg er faktisk lidt ligeglad med om det er en hel trense det drejer sig om at jeg skal købe, for at få fat i næsebåndet, men end ikke det kan jeg finde nogle vegne


Mvh Mie C.

Med dragen Teaser

 

Vil du følge med i daglige opdateringer?

følg med her:

www.facebook.com/dvdragenteaser

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Messingspænder
Forfatter: 
Dato:  28-10-2016 18:55

Jeg ved ikke, hvor det kan fåes - men hvis spænderne fungerer pådet gamle næsebånd, kan du jo købe et nyt pænt næsebånd og få dem flyttet over?

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 måske et af disse kan bruges
Forfatter: 
Dato:  28-10-2016 19:44

prøv at kig her

horse-pony.dk/category/naesebaand- hannoveranske-12/

 

her er flere med messing spænder



0
0
Svar på denne tråd
 
 Fandt...
Forfatter: 
Dato:  28-10-2016 21:39

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  29-10-2016 18:00

Tak for svar :)

 

Sif: Så ferm er jeg desværre ikke, at jeg "bare" lige flytter spændenderne over på et andet næsebånd Og jeg tænker det bliver ligeså dyrt at få en til at gøre det, som det vil være at købe et specialdesignet et?

 

Tak Anja Jeg syntes bare ikke lige det fremgår hvad størrelser vi taler om på siden? De er jo lavet til islændere ikk?

 

Trine: Det var nok det bedste bud, jeg syntes bare ikke det er så pænt med alle de spænder henover næsen, hvad mon de er der for?

Det jeg har nu er bare et helt alm. klassisk et, som spændes under hagen og det syntes jeg egentlig er pænest :)

 


Mvh Mie C.

Med dragen Teaser

 

Vil du følge med i daglige opdateringer?

følg med her:

www.facebook.com/dvdragenteaser

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pris hos sadelmager
Forfatter: 
Dato:  29-10-2016 19:46

Jeg ville nu spørge, inden jeg bare lige afskrev det. Min sadelmager tager faktisk ikke særlig meget for den slags.

 

Det er materialerne som er det dyreste hos en sadelmager - især læderet. Selve tiden er ikke nødvendigvis så dyr igen.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-11-2016 21:56

Det er værd at undersøge Sif :)

 

Jeg har faktisk fundet ud af at Passier laver et i messing, præcis som jeg gerne vil have det rent udseendemæssigt, som tilmed kan købes som "løsdel" for et tåleligt beløb

 

Har også sendt en mail til OS, som gerne vil specialdesigne et, som passer til min OS trense. Men det skal dog gå igennem en forhandler og derfor kunne de ikke oplyse mig en ca. pris.


Mvh Mie C.

Med dragen Teaser

 

Vil du følge med i daglige opdateringer?

følg med her:

www.facebook.com/dvdragenteaser

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Off topic
Forfatter: 
Dato:  03-11-2016 12:38

Jeg morede mig lidt over at du kalder Aachner-næsebåndet for det almindelige modsat det Hannoveranske næsebånd. For jeg er vokset op med det Hannoveranske som det almindelige og det eneste alternativ var det Engelske. Da Aachner-næsebåndet kom var det nærmest en revolution.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

Flere Welsh Mountain plage med særdeles god afstamning sælges

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider