Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Løsdrift stor hest
Forfatter: 
Dato:  25-09-2016 10:33

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at have min hest i løsdrift. Det forekommer mig dog mere eller mindre umuligt at finde noget ordenligt i nærheden af 2765, Smørum.

 

Der findes løsdrifter ja, men det er typisk til småheste og uden ordentlige faciliteter.

 

Jeg har en stor hest (176 cm og 165 i dækken). Så det sætter høje krav til rigelige mængder godt strå, højt til loftet og god plads. Jeg kan heller ikke nøjes med et 15x20 ridehus og hvad jeg ellers har set tilbudt.

 

Med andre ord, findes der løsdriftmulighed for store heste og med ordentlige ridefaciliteter, både mht. ridehus, bane og turmuligheder. Foldene skal selfølgelig også være i orden og med plads til bevægelse året rundt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja der gør i HOLTE
Forfatter: 
Dato:  25-09-2016 20:30

Der ligger en super løsdrift i HOLTE den ligger lige op ad Rude skov og du kan let kommet til jægersborg hegn, Dyrehaven og ravnholm skovn, hvis også gels skov.

Der er ingen mudder meget græs finde huse. Ny ridebane og naboen har 20,40 ridehus med snart ny bund.

 

Det ligger ikke lige i smørum men har alt hvad du søger det hedder stald lux eller Bakkegården.

 

www.heste-nettet.dk/fagbog/ info.php?linkID=5576

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider