Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Forsikring - hvilken?
Forfatter: 
Dato:  17-12-2015 10:03

Hej

 

Jeg overvejer at forsikre min unghest, der bliver 4 år her til årsskiftet. Da jeg ikke tidligere har haft forsikring, er jeg i tvivl om, hvilke forsikringsselskaber, der har et godt ry og dækker det meste.

 

Så hvilke forsikringsselskab kan I anbefale?

Og hvad vil I anbefale at få dækket i forsikringen?

 

Tak på forhånd

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  17-12-2015 17:50

Prøv at søge herinde på forsikring, sygeforsikring eller uanvendelighedsforsikring, så kommer der en masse tråde op

 

En livsforsikring er ikke nok, den gælder kun hvis hesten falder død om, eller bliver aflivet i henhold til dyreværnsloven, det betyder groft sagt, at den kun dækker ved et brækket ben.

 

En uanvendelighedsforsikring dækker, hvis hesten ikke kan bruges som ridehest mere pga. en skade.

 

Sygeforsikring kan også være en fordel, der er dog meget delte meinger om, om den er nødvendig eller ej.

 

Du har selvfølgelig allerede ansvarsforsikret din hest, ikke???

Den er lovpligtig, men de fleste forsikringsselskaber dækker også heste i den ansvarsforsikring, der normalt følger med en indboforsikring.


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider