Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Opstaldning nær Ringsted (4100)
Forfatter: 
Dato:  20-10-2015 22:25
Hej alle

Jeg står ellers et sted hvor jeg er rigtig glad for at være, men min hest kan ikke tåle wrap, og inden for så længe er høet opbrugt der hvor jeg står😕
Men når jeg prøver at Google mig frem til andre steder er de alle med wrap😩 er det helt umuligt at finde et sted kun med hø på midtsjælland???

Hilsen


Christina


Nu uden Snow Bird


Darcy 23/5-05 - 25/11-10

R.I.P.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tænke tænke
Forfatter: 
Dato:  22-10-2015 06:25

jeg bor selv i det område om kender faktisk ikke noget sted der kun fodrer med hø, men måske du selv kan købe dette og så blive der hvor du står ?

 

der er mnage der sælger hø, så det kan være en let løsning.

 

 

Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opstaldning nær Ringsted (4100)
Forfatter: 
Dato:  22-10-2015 06:39
Jo det kunne jeg godt gøre, men det blir bare ret dyrt hvis jeg også skal købe ind til folden.. de går 5 heste og det har jeg ikke råd til..

Hilsen


Christina


Nu uden Snow Bird


Darcy 23/5-05 - 25/11-10

R.I.P.

0
0
Svar på denne tråd
 
 bliver svært.
Forfatter: 
Dato:  22-10-2015 08:46

Jeg tror det bliver svært, at finde et sted hvor de kun bruger hø.

Hvordan reagere den på wrap, der findes jo flere forskellige typer af wrap, og hvis du selv suplere med hø i boksen og kun lader den få wrap på foden, kan du måske få det til at fungere.

 


 


IMC nu med ny PROP.

 

 

 

 

 

 

 

SORT HAVRE SÆLGES 4370 ST.MERLØSE

.

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Opstaldning nær Ringsted (4100)
Forfatter: 
Dato:  22-10-2015 09:05
Hun har et for surt system (normalt er en hest jo basisk) men pga kronisk stress og andre ting, har det ændret hele systemet.. og ved at give wrap, som jo også er surt, vil det blive en evig kamp i at få hende rask :/

Hilsen


Christina


Nu uden Snow Bird


Darcy 23/5-05 - 25/11-10

R.I.P.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler
Forfatter: 
Dato:  23-10-2015 10:44

Der hvor jeg har opstaldet min hest, har vi både hø og Warp, Wappen er i øvrigt ret tør, så den er ikke så "kras" ved maven.

Det er mellem Stenlille og stenmagle, ca 20 km fra Ringsted.


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opstaldning
Forfatter: 
Dato:  26-10-2015 09:15

Tja hos mig bliver der fodret med godt hø både i stald og på fold, der er en enkel hest der får wrap men resten får hø, man bestemmer selv hvad man vil give og hvor meget, bare hesten æder det op.

 

jeg bor midt mellem ringstednog Roskilde der er ca 10 km til ringsted.


Horselux forhandler i roskilde/kbh

www.minimule.dk -salg af foder.

 

6/7-06 - Min elskede ven igennem 12 år - Jeg sa ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opstaldning nær Ringsted (4100)
Forfatter: 
Dato:  10-11-2015 08:33

Hej igen

Beklager jeg har været noget fraværende..

 

Men tamina og blå ?Brava? har i en nærmere adresse og er der en ledig plads?? Samt priser og faciliteter??


Hilsen


Christina


Nu uden Snow Bird


Darcy 23/5-05 - 25/11-10

R.I.P.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Blablabla
Forfatter: 
Dato:  12-11-2015 22:45

sorøvej 25 Stenlille. Fin Ridebane 20-40, ok tur muligheder, gode folde, opvarmet saddel rum. Mulighed for eget eller staldens foder. Ud og indlukning hver dag, vi muger selv, men vi hjælpes ad hvis man ikke kan komme en dag. Er en ledig boks.

pris afhænger af om man selv har foder med.

jeg har en kombi ordning, dvs sublere staldes foder med mit eget, da min hest er en unghest der vokser.

jeg giver 1200 kr. Ved ikke præcis hvad din pris vil blive, det må du må du nok tale med stald ejer om

Tror nok stald ejer fortrækker opstaldede der kommer til deres heste, og helst nogen der rent faktisk bruger deres hest til noget, bare en gang imellem vi har haft lidt dårlige erfaringer med en der nærmest aldrig kom, så @!#$ i boksen hobede sig op, med mindre vi andre forbarmede os over hesten og mugede ud.og når hun endelig dukkede op, var det i 5 min og så var hun væk igen. Mærkelig måde at have hest på


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  18-11-2015 13:14

Øv det ligger lige for langt væk, og af lidt for små veje (tænker til vinter med sne) desværre :/


Hilsen

 

Christina

 

 

Med smækre Lexie :)

 

 

Darcy 23/5-05 - 25/11-10

 

R.I.P.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lurebjerggård.
Forfatter: 
Dato:  18-11-2015 19:15

Har du hørt Rikke, måske kan det lade sig gøre, at du selv indkøber hø der så kun bruges til Lexie.

www.lurebjerggaardshestepension.dk/ 237909495


 


IMC nu med ny PROP.

 

 

 

Helt nye læder ridestøvler sælges.

www.heste-nettet.dk/marked/nedsat- helt-nye-derby-topper-laeder- ridestoevler/a/23987/

 

 

SORT HAVRE SÆLGES 4370 ST.MERLØSE

.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  18-11-2015 19:28
Nej det har jeg godt nok ikke, men jeg er heller ikke så glad for alt det mudder der plejer at være om vinteren:/

Hilsen

 

Christina

 

 

Med smækre Lexie :)

 

 

Darcy 23/5-05 - 25/11-10

 

R.I.P.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  18-11-2015 19:30
Nej det har jeg godt nok ikke, men jeg er heller ikke så glad for alt det mudder der plejer at være om vinteren:/

Hilsen

 

Christina

 

 

Med smækre Lexie :)

 

 

Darcy 23/5-05 - 25/11-10

 

R.I.P.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider