Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 ABrideudstyr - regndækner
Forfatter: 
Dato:  18-10-2015 09:52

Er der nogle af jer der har købt disse regndækner hos AB rideudstyr.

Er de rimelige i kvalitet og er de små eller store i str.

www.abrideudstyr.dk/shop/ab- regndaekken-high-12357p.html


 


IMC nu med ny PROP.

 

 

 

 

 

 

 

SORT HAVRE SÆLGES 4370 ST.MERLØSE

.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Meget almindelige :)
Forfatter: 
Dato:  18-10-2015 15:41

De er ret almindelige i størrelsen og fungere upåklageligt :)


Nu Med Egen Hest

2
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  18-10-2015 19:22

ab rideudstyr plejer at være rigtig gode til at skrive hvis størrelserne er små/store

 

har selv købt deres økonomidækner til vinter, og de er faktisk meget gode til billige pris



0
0
Svar på denne tråd
 
 Overgangddækken
Forfatter: 
Dato:  18-10-2015 20:44
Jeg har købt samme mærke blot i overgangddækken, str er meget normal, men 'high neck' modellen er lidt længere end standard hals str, men det synes jeg altid er tilfældet med high neck.
Kvaliteten er lækker, og pasformen er god til min, men det kommer nok an på hestetypen.


It is better to aim for the stars and hit the moon, than to aim for the trees, and hit the ground



Walking faster will not get you there quicker,

if you are heading in the wrong direction.

0
0
Svar på denne tråd
 
 gode dækkener
Forfatter: 
Dato:  22-10-2015 22:13
Jeg har også købt regndækkener til to af mine derinde.
Kvaliteten er fantastisk til prisen, de er lækre og ligger godt på mine.

Størrelserne er helt normale og som en anden nævner har jeg også set at de skriver hvis størrelserne er anderledes:-)

Og, de leverer og super hurtigt, 50 min efter jeg bestilte var det afsendt og næste eftermiddag kunne jeg hente det på min lokale posthus.

Det er ikke sidste gang jeg bestiller hos dem ihvertfald :-)


"Tankerne skaber forandringer. Oplev som ham, og du oplever svarene." citat af min dejlige hest Mystery

0
0
Svar på denne tråd
 
 dækken ankommet.
Forfatter: 
Dato:  28-11-2015 17:05

Tak for jeres anbefalinger.

Bestilte dækken torsdag og idag var pakken her med posten.

 

Supert lækkert dækken og det sidder bare så godt. Ikke sidste gang jeg køber dækken fra http://www.abrideudstyr.dk

 


 


IMC nu med ny PROP.

 

 

 

Helt nye læder ridestøvler sælges.

www.heste-nettet.dk/marked/nedsat- helt-nye-derby-topper-laeder- ridestoevler/a/23987/

 

 

SORT HAVRE SÆLGES 4370 ST.MERLØSE

.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Må vi se billeder? :-)
Forfatter: 
Dato:  04-01-2016 14:08

Priserne er jo i den billige ende - hvordan er pasformen?

 

Bruger normalt Horseware 145 eller Tika 4horses 155 - og begge dækkener passer mine ret fint uden at gnave.


Hilsen Jannie

 

GRAFIKER:

www.nokke.dk

 

HESTENE:

www.sydvillegaard.dk

Øgårdens Sammie RDH

Wendy Klint ERDH

Sydvillegaards Fiona

Sydvillegaards Zander

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dækner generelt
Forfatter: 
Dato:  05-01-2016 10:09

Jeg kan kun tilslutte mig at man trygt kan købe AB Rideudstyrs dækner

 

Ekstrem hurtig og god service, dæknerne ligger perfekt og de holder fint selv de MEGA mængder vand ude der er kommet i vinter!

 

Jeg har 2 vinterdækner med 300 gr., 1 overgangs med 150 gr. og 1 overgangs med 150 gr og halv hals - og alle ligger de helt fantastisk på 2 meget forskellige heste. Ingen af dem har slidmærker, og den ene er ellers klippet og får meget nemt slidte hår af andre dækner - så ikke andet end herfra!

 

Trine (Faxa)


1
0
Svar på denne tråd
 
 AB dækkener
Forfatter: 
Dato:  05-01-2016 13:16

Er der kommet metalringe i hullerne ved fronten?

Købte for et par år siden et regndækken, som så ud til at passe fint - men nåede stort set ikke at se det på hesten, da den kom ind samme aften med et dækken som nærmest slæbte efter den. Alle hullerne i stropperne på frontlukningen var løbet sammen til ét stort hul

 

Det var en dyr foldtur... i øvrigt det eneste dækken, den krikke nogensinde har ødelagt.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ringe...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2016 09:48

...jeg ved ikke med regndæknerne, men der er ringe i dem af mine der har alm halsudskæring - hvad var der før? Velcrostropper eller...?

 

Trine (Faxa)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen ringe...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2016 10:46

... men bare huller i nylonstropperne, som var forseglede med varme/smeltning, ligesom når man varmer enden af et nylonreb med en lighter. Det holder åbenbart ikke til ret meget ;) - vist i øvrigt også det eneste dækken jeg har haft, som ikke har haft metalringe i hullerne.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 godt tilfreds
Forfatter: 
Dato:  07-01-2016 21:55
Jeg er godt tilfreds med pasformen, det ligger godt og slider ikke.

Jeg købte regndækkener i foråret til 2 heste, forskellig bygning, det lå godt på begge, synes jeg. Og begge holder stadig fint.

Ang. Hullerne i fronten, så kiggede jeg lige i dag, der er ikke metalringe i, jeg har dog ikke før tænkt over det, og der er heller ikke metaltinge i hverken mit gamle Catago vinterdækken eller min Riders Company overgangsdækken. Dog er der i min Fin Tack reservedækken.

Jeg har da (7-9-13) aldrig oplevede noget lignende, der må næsten have været en fejl i det dækken du fik.


"Tankerne skaber forandringer. Oplev som ham, og du oplever svarene." citat af min dejlige hest Mystery

0
0
Svar på denne tråd
 
 nu er der gået tid.
Forfatter: 
Dato:  16-01-2016 17:43

og dæknet lever fuldt ud op til mine forventninger.

Ja der er ikke metal ringe i hullerne på frontremmen, men ingen af hullerne som bruges er gået i stykker.

Dæknet holder ALT regn og sne ude. Det slider ikke på pelsen og holder hesten fin varm.

Kunne dog godt bruge et nr stører, nu hvor der grundet høj frost og klippet hest, skal stalddækken inden under.

Jeg har sat halerem på, den fra amigodæknerne, og fjernet benstropperne. Alligevel ligger dæknet fint lige, selv efter en rulletur.


 


IMC nu med ny PROP.

 

 

 

Helt nye læder ridestøvler sælges.

www.heste-nettet.dk/marked/nedsat- helt-nye-derby-topper-laeder- ridestoevler/a/23987/

 

 

SORT HAVRE SÆLGES 4370 ST.MERLØSE

.

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Bunmelum
Forfatter: 
Dato:  16-01-2016 20:08

Lyder som fine dækkener! Er de rivefaste?

 

Og er de normale i str.?

 

Jeg bruger også altid kun halerem og piller bagbensstropper af alle mine dækkener.


Hilsen Jannie

 

GRAFIKER:

www.nokke.dk

 

HESTENE:

www.sydvillegaard.dk

Øgårdens Sammie RDH

Wendy Klint ERDH

Sydvillegaards Fiona

Sydvillegaards Zander

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider