Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Horze priser
Forfatter: 
Dato:  03-10-2015 20:16

Hej alle.

 

Et hurtigt spørgsmål, hvis nogen ved det, ellers ringer jeg til butikken mandag :)

 

Vi er idag i Horze ved Århus for at købe lammesadler og de har desværre ikke nogen på lager, men kan bestille (de plejer at have på lager) Jeg bestiller to forskellige modeller og spørger ind til pris og hun siger 4000 pr stk, hvilket jeg ikke lige tænker over der :) min fejl...

 

Da jeg kommer hjem og går på Horzes hjemmeside opdager jeg at stk pris er hhv 2900 og 3300 pr sadel (præcis samme modeller) og så går jeg jo i panik, for så er 1400 ekstra for at vi kan hente det i Århus jo lidt til grin, når vi på Horze-siden kan bestille og få sendt fragtfrit...

 

Og her kommer spørgsmålet: er der virkelig forskel på priserne online og i butikkerne? Andre der har oplevet dette, eller har hun måske taget fejl af prisen (hun slog det ikke op).

 

Er prisforskellen så stor, så skal jeg da have afbestilt lynhurtigt og bestilt på nettet, jeg kan normalt bare godt lide at købe i fysisk butik, for hvis noget er galt, det er nemmere end net synes jeg, men ikke for 1400 kr nemmere :)


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Regnefejl
Forfatter: 
Dato:  03-10-2015 20:48

ha ha godt man kan regne det er selvfølgelig 1800 kr, men derfor jo ikke mindre panik ;)


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjah..,
Forfatter: 
Dato:  03-10-2015 22:29

Jeg var i Horze København idag og oplevede faktisk det modsatte, en vare jeg havde set på nettet var billigere i butikken..

Jeg ved desværre ikke hvordan deres gængse politik er.



/Line

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  04-10-2015 03:51

Nu handler jeg i Århus.

Og derude har jeg oplevet, at det var dyre end på nette, hvert fald hvis det ik er deres egne vare.

Begrundelsen var, at det koster penge at få sendt tingene til butikken og husleje.

Men det er da godt nok noget af en forskel på samme sadler!!!

Og du opnår endda fri fragt.


 

 


Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Husleje osv
Forfatter: 
Dato:  04-10-2015 07:42

tak for svar :)

 

Det er nemlig ikke en Horze vare :) Jeg have forventet måske lige lidt højere pris i en fysisk butik netop pga husleje osv, men dog ikke SÅ meget og så slet ikke når der er en overordnet webshop, hvor fragten er fri.

 

Jeg ringer hvertfald til butikken tidlig mandag, så har de ikke nået at bestille det til mig endnu.


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg handler i slagelse.
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 07:41

Jeg ringer som regel eller skriver over facebook ang vare og pris. De er altid flinke til at finde priser og lægge vare til side, hvis der er tilbud på varen, så jeg næste dag kan komme og hente til den billige pris.


 


IMC nu med ny PROP.

 

 

 

 

 

 

 

SORT HAVRE SÆLGES 4370 ST.MERLØSE

.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sparet
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 20:53

Jeg fik ringet og afbestilt, der var ingen problemer i det overhovedet, tværtimod var der fuld forståelse for problemet.

 

Det sjove er at jeg så forsøgte over ders hjemmeside, først ville den ikke lade betaling gå igennem, der ringede jeg til kundeservice og fik efter noget ventetid fat på en medarbejder, der kunne fortælle at man ikke kan betale med "ren" dankort på shoppen. Nå ok jeg prøver så med min mands Visa og ændrer self. de oplysninger, der skal ændres, intet held og efter 5-10 min vent i tlf uden at få fat i dem opgiver jeg.

 

Jeg tænker så jeg vil prøve at finde dem et andet sted på nettet og ender med at finde dem på tilbud, således at jeg fra oprindelig pris på 4000 pr stk ender med at give 2500 pr stk og så 110 i fragt samlet, så selvom forløbet har været finurligt, så er det jo endt ud til min fordel :)

 

Det afskrækker mig dog ikke fra at handle hos Horze igen, synes de var rigtig søde og hjælpsomme og trods nedbrud i systemerne, så endte alt jo ok :D


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider