Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Erfaring med Horsehead Arezzo
Forfatter: 
Dato:  20-08-2015 13:49

Er der nogle af jer som har Horsehead Arezzo ridestøvlen?

Jeg mangler nye støvler men jeg er lidt i tvivl om hvilke jeg skal vælge. Jeg faldt lidt for Arezzo støvlen da den både er behagelig at have på og ser flot ud men jeg synes dog at den sorte ser lidt "gummi" agtig ud ved anklen. Bliver det anderledes når de er redet til? Jeg kiggede så også lidt på den brune men jeg synes den er lidt for lys. Bliver den mon mørkere når den bliver brugt?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-08-2015 04:49

Har haft mine i snart 2 år, ingen problemer med lynlåsene eller noget andet, efter en pudsning, så ser de stadigvæk ud som nye :) så synes klart de kan anbefales til prisen, er ved at spare op til et par Alberto Fasciani støvler selv, som ser rigtig bløde ud :-)


Hilsen

Louise

Luna og Snippe <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 Støvler
Forfatter: 
Dato:  22-08-2015 13:03

Bliver de pænere ved anklen når de er brugt? Jeg synes de så lidt "gummi" agtige ud?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-08-2015 15:49

synes ikke mine er gummi agtige/ men læderet er anderledes end på f.eks pioneer støvlerne, jeg er i USA indtil på onsdag, men vil gerne tage et billede af mine når jeg er hjemme, hvis du vil se dem efter de har været i brug noget tid :-)


Hilsen

Louise

Luna og Snippe <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 Støvler
Forfatter: 
Dato:  23-08-2015 14:25

Det må du meget gerne?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider