Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Rideudstyr bortgives
Forfatter: 
Dato:  04-07-2015 18:24

Jeg har i forbindelse med flytning fundet et hav af udstyr, som jeg aldrig bruger og vil derfor gerne forære væk, da jeg ikke har tid til at tage billeder og oprette en hel masse salgsannoncer.

 

Vil derfor høre, om der er nogen, der kender til en forening/rideklub/rideskole, som kan bruge en masse rideudstyr og tilbehør til heste?

 

Jeg vil ikke ha' ulejlighed med at sende det, så der skal være nogen, der vil afhente det hos mig i Avderød (mellem Hillerød og Hørsholm).

 

Der er masser af gode underlag, dækkener, grimer, bandager og diverse sadeltilbehør samt enkelte rytterting. Alle af anerkendte mærker og rimelig velholdt.

 

Skriv meget gerne en besked herinde, hvis du kender nogen, som kunne være interesseret i at aftage en masse udstyr :-)

 


Mange hilsner fra

 

Lise Andersen

 

 

Design for Pets

Hundetilbehør & Katteartikler

med fokus på lækkert design og høj kvalitet

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hesselrød
Forfatter: 
Dato:  04-07-2015 21:06

Ude på hesselrød rideklub mangler rideskolen, "nye" ting da vores ting er ved at være ret slidte. vi tager imod med kyshånd.

 

Jeg er Pt. på sommerferie, men jeg ved formandan er derude dagligt.

 

Mvh Catarina Nielsen (ridelære på rideskolen)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Æsler...
Forfatter: 
Dato:  06-07-2015 09:51

Jeg henter det gerne og får det sendt til grækenland.....de har akut brug for hjælp til deres æsler,-

 

De modtager mange æsler som er udslidte og som lever deres sidste måneder på internat( i grækenland skubber man udtjente/syge æsler ud over en klippe hvis man vil af med dem)

 

Se mere på græske hunde

 

Jeg har selv samlet sammen og skal lave aftale med at de får det derned.....de er meget taknemmelige for ehhver ting de får.....også ting de ikke selv kan bruge for det sælges og så går pengene til dyrene,-

 

De mangler grimer og dækner til deres egen dyr

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider