Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Vest til bedre holdning
Forfatter: 
Dato:  28-06-2015 18:17
Hej
Jeg har et lille problem med min holdning når jeg rider, jeg har svært ved at holde skulder tilbage og brystkassen frem.
Har set man kan få en vest der kan hjælpe på holdningen, er der nogen som har gode erfaringer med den og hvor kan jeg købe en til billige peng?
0
0
Svar på denne tråd
 
 PS of Sweden...
Forfatter: 
Dato:  28-06-2015 18:37

og så Googler du bare Perfect Shoulder, og vælger danske sider.

Jeg ved ikke, om der findes nogen "kopi" produktion.


 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kinesiotape
Forfatter: 
Dato:  28-06-2015 22:29

Du kan bruge kinesiotape til at trække dine skuldre om på plads og til at rette din kropsholdning. Det e selvfølgelig ikke til at sætte på selv, men kan gøres efter instruktion på nettet eller af en fysioterapeut.

 

Jeg brugte det rigtig meget, da jeg genoptrænede efter en ulykke og ikke kunne holde hverken ryggen rank eller skuldrene på plads. Plus det gav mig bedre kontrol over både skuldre, arme og hænder, når musklerne fik hjælp til at blive og arbejde hvor de burde. Så kan varmt anbefale det og jeg bruger det stadig jævnligt. Bliver som regel tapet hos fysioterapeuten, men har fået både min mor og mand til at kigge efter hvordan det gøres. Derfor kan de begge tape mig efter behov.

 

Bare re køb den originale kinesiotape, de andre efterlader en masse sort klister. Har endda prøvet ved ny fysioterapeut at han brugte en tape der trak huden med af, så det har givet nogle flotte ar. Den originale tape hverken klistere eller ødelægger din hud.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider